Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Endless Legend - poradnik do gry

Endless Legend - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Drakkeny/Drakken | Zadania w Endless Legend poradnik Endless Legend

01. A new Eyrie

Cel 1: Wyszkol 2 Drakkątka (Drakkenling) na poziom 2.

Cel 2: W jednym z miast zwiększ produkcję Wpływu (Influence) do 10.

Nagroda: Minimum 15 Wpływu.

Dość proste zadanie. Wystarczy spacyfikować kilka wiosek, uważając przy tym, by żadna z jednostek nie zginęła. Jeśli ci się nie spieszy możesz również zaczekać do II ery i po prostu wyprodukować dwóch żołnierzy.

Drugie zadanie jest jeszcze prostsze. Wystarczy, że przesuniesz kilku mieszkańców do produkcji Wpływu i turę później zostanie ono zaliczone.

02. Awakening

Cel 1: Przy ustalaniu planu imperium ustaw wskazany przez grę plan na poziomie 2.

Cel 2: Pokonaj 3 armie wroga z pomocą armii dowodzonej przez bohatera Drakkenów.

Nagroda: Aura przywództwa (Aura of Leadership).

Kolejne łatwe zadanie. Nacja posiada dostęp do planów imperium 2 poziomu od początku gry. Wystarczy więc, że zbierzesz 30 wpływu (bądź więcej, zależy ile posiadasz już miast) i odczekasz odpowiednią liczbę tur.

Drugie zadanie może być odrobinę trudniejsze, gdyż wrogich armii jest kilka i mogą sobie nawzajem pomagać. Mimo to czterech żołnierzy ze wsparciem bohatera powinno je pokonać bez większych problemów.

03. Resolutely Forward

Cel 1: Odkryj przynajmniej 8 technologii z II ery

Cel 2: Zbuduj w jednym z miast Inkubator oologiczny (Oologic Nursery).

Nagroda: Inkubator oologiczny.

Jedyna trudność tego zadania polega na zebraniu Tytan (Titanium) i Szkłostal (Glassteel) do budowy Inkubatora oologicznego, co można zrobić z pomocą kopalni lub targowiska. Z kolei wynalezienie 8 technologii wymaga jedynie czasu, a w razie potrzeby przesunięcia kilku mieszkańców do produkcji punktów nauki.

04. The Ancient Principles

Cel: Spacyfikuj przynajmniej 6 wiosek na terenie imperium i zasymiluj 2 pomniejsze nacje.

Nagroda: Sferoida Wiedzy Drakkenów (Spheroid of Drakken Lore). Insygnium (Insignia). Zapewnia cechy Inspirujcy Przywódca (Inspiring Leader) na poziomie 3 oraz Premia do Pola Widzenia Armii (Army Vision Range Boost) na poziomie 3. Kosztuje 130 Pyłu.

Zadanie stosunkowo proste, o ile tylko mapa została odpowiednio wygenerowana. Będziesz potrzebował minimum trzech miast zbudowanych w regionach posiadających przynajmniej po dwie wioski. W innym wypadku będziesz musiał zbudować więcej miast. Nie ma znaczenia, które dwie nacje zasymilujesz oraz do kogo należały podbite wioski. Póki znajdują się na twoim terenie, póty zadanie zostanie zaliczone.

05. Ancient Falsehoods

Cel 1: Przez przynajmniej 5 tur utrzymuj wskaźnik uznania (Approval) mieszkańców dwóch miast na poziomie żarliwość (fervent, uznanie na poziomie 90% i więcej).

Cel 2: Stwórz w swoim imperium nową dzielnicę 2 poziomu.

Jeśli pierwsze zadanie jest dla ciebie zbyt trudne, kup odpowiedni zapas kilku zasobów luksusowych (Luxury Resources) i użyj ich. Bonusy z nich płynące powinny dzialać wystarczająco długo. Do tego możesz wynaleźć i zbudować odpowiednie budynki, takie jak System kanalizacyjny (Sewer System).

Druga część zadania jest nieco trudniejsza, gdyż wymaga odpowiednio dużej liczby mieszkańców oraz dobrego terenu. Jednak oba te wymagania są najwyżej czasochłonne. Po prostu znajdź miasto, które jest najbliższe spełnienia tego celu i skup na nim swoja uwagę, póki jedna z dzielnic nie zostanie otoczona przez cztery inne.

06. Correcting the Course

Cel 1: Zdobądź wskazane miasto. Umieść w nim bohatera Drakkenów jako zarządcę i utrzymuj go na tym stanowisku przez 10 tur. Wybrany bohater musi mieć przynajmniej 6 poziom doświadczenia.

Cel 2: Zasymiluj 3 pomniejsze nacje.

Wskazane przez grę miasto może należeć do dowolnego innego gracza, więc przygotuj się na trudną walkę. Podbój zmusi cię również do wypowiedzenia wojny, bądź więc przygotowany na walkę z resztą sił przeciwnika. Możesz również odłożyć wojnę do czasu, póki jeden z twoich bohaterów nie osiągnie szóstego poziomu doświadczenia. Przez ten czas dowiesz się, gdzie znajduje się wybrane miasto i przygotujesz odpowiednio dużą armię. Rozpocznij oblężenie, zdobądź miasto i albo kontynuuj walkę, albo spróbuj uzyskać zawieszenie broni.

Drugi warunek wymaga wejścia na przynajmniej III erę i opracowania technologii Obrońców Aurigi (Protectors of Auriga) i Rady Plemiennej (Tribal Council), ale do tego czasu powinieneś je już posiadać. Zasymiluj trzy dowolne nacje. Najlepiej takie, które w danym momencie najbardziej ci się przydadzą.

07. The Corrupting Gift

Cel 1: Zbadaj wskazane ruiny w wyznaczonym czasie.

Cel 2: Pokonaj ukrywającą się w ruinach armię.

Cel 3: Przeszukaj ruiny we wskazanym regionie bohaterem Drakkenów posiadającym przedmiot Sferoida Wiedzy Drakkenów. Przeszukania trzeba dokonać podczas lata.

Wbrew pozorom nie musisz się spieszyć. Jeśli nie uda ci się zbadać pierwszch ruin w określonym czasie, zadanie zostanie zresetowane i wskazane zostaną nowe ruiny do przeszukania. Tak więc spokojnie zbierz dostatecznie dużą armię i rusz we wskazanym kierunku. Najlepiej osiem i więcej jednostek, gdyż ukrywająca się w ruinach armia jest dość silna i może stanowić problem dla mniejszej grupy.

W zimie przeszukanie ruin z celu 3 zakończy się niepowodzeniem, więc poczekaj na lato. Ruiny się nie zmienią, więc jeśli znajdują się na terenie neutralnym albo sojuszniczym, to możesz zatrzymać się obok i zaczekać na zmianę pór roku. Pamiętaj jednak, że im późniejsza część gry, tym lata są krótsze, więc postaraj się nie przegapić okazji. Inaczej będziesz zmuszony czekać nawet kilkanaście tur.

08. Reprogrammed

Cel 1: Nie możesz być w stanie wojny z żadną inną nacją.

Cel 2: Zbuduj Instytut Aurigi (Auriga Institute) we wszystkich swoich miastach.

Nagroda: Instytut Aurigi. Oko Bezkresnych (Eye of the Endless).

Kolejne bardzo proste zadanie. Wystarczy, że po jego otrzymaniu nie będzie walczył albo od razu podpiszesz zawieszenie broni. Wojna oznacza pełen konflikt zbrojny, nie zimną wojnę, więc nie musisz negocjować pokoju.

Druga część zadania jest jeszcze prostsza, gdyż na tym etapie gry twoja miasta powinny być w stanie zbudować Instytut Aurigi w przeciągu kilku tur. Jeśli nie, albo zależy ci na czasie, wykorzystaj Zapasy Przemysłu albo Pyłu.