Risen 3: Władcy Tytanów - poradnik do gry

Risen 3: Władcy Tytanów - poradnik do gry

Risen 3: Władcy Tytanów - poradnik do gry

Ahoj przygodo! Poradnik do gry Risen 3: Władcy Tytanów będzie zawierał szczegółowy opis przejścia wszystkich dostępnych w grze zadań, opis rozwoju postaci, porady dotyczące rozgrywki czy informacje na temat sekretów.

Nieoficjalny poradnik do Risen 3: Titan Lords to kompletny przewodnik po bardzo obszernej produkcji studia Piranha Bytes. Dokładnie opisuje on całą zawartość gry oraz odpowiada na najważniejsze pytania, które mogą pojawić się w trakcie jej przechodzenia. Całość podzielona została na kilka dużych rozdziałów. Początkowe rozdziały poradnika zawierają mnóstwo przydatnych porad koncentrujących się na najważniejszych elementach rozgrywki. Oprócz ogólnego zestawu podpowiedzi przygotowane zostały wskazówki odnośnie skutecznej walki wręcz, walki na dystans i walki w oparciu o magię. Nieco dalej zamieszczono informacje między innymi na temat rozwoju postaci (omówienie głównych atrybutów i pełna lista wszystkich biegłości), zdobywania punktów chwały, zarabiania i wydawania pieniędzy, dokonywania kradzieży, kompletowania załogi, przyłączania się do frakcji, eksploracji świata czy craftingu. Zdecydowanie najwięcej miejsca w poradniku zajmuje kompletny opis przejścia wszystkich dostępnych w grze zadań. Questy zostały podzielone przede wszystkim według ważności (główne i poboczne) i lokacji, w których są rozgrywane, aczkolwiek oprócz podstawowego zestawu zadań w poradniku znalazły się też między innymi questy załogi powiązane z konkretnymi towarzyszami. Opis każdego zadania zawiera informacje na temat sposobu jego odblokowania, czynności, które należy wykonać, ewentualnych wyborów i przewidzianych nagród. W zapoznawaniu się z opisami misji pomagają liczne obrazki i dokładne mapy odwiedzanych lokacji. Dodatkowo w poradniku znajdują się mapa świata i mapy z zaznaczonymi lokalizacjami dostępnych teleportów. Końcowe rozdziały poradnika zawierają zestawienia najważniejszych postaci niezależnych, z którymi możemy się tu spotykać. Mowa tu o trenerach umiejętności, handlarzach i nauczycielach czarów. Oprócz tego w poradniku znalazły się pełne zestawienia legendarnych przedmiotów i fragmentów unikalnych broni.

Poradnik do gry Risen 3: Titan Lords zawiera - Risen 3: Władcy Tytanów - poradnik do gry

Poradnik do gry Risen 3: Titan Lords zawiera:

Jacek "Stranger" Hałas, Arkadiusz "Cayack" Stadnik (www.gry-online.pl)

Informacje o Risen 3: Władcy Tytanów - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Arkadiusz Cayack Stadnik

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 365, ilustracje: 1075 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 51.

Popularne strony w Risen 3: Władcy Tytanów - poradnik do gry

Risen 3: Władcy Tytanów - screen - 2014-05-26 - 283189Risen 3: Władcy Tytanów - screen - 2014-05-26 - 283188Risen 3: Władcy Tytanów - screen - 2014-05-26 - 283187Risen 3: Władcy Tytanów - screen - 2014-05-26 - 283186Risen 3: Władcy Tytanów - screen - 2014-05-26 - 283185Risen 3: Władcy Tytanów - screen - 2014-05-26 - 283184Risen 3: Władcy Tytanów - screen - 2014-05-26 - 283183Risen 3: Władcy Tytanów - screen - 2014-05-26 - 283182Risen 3: Władcy Tytanów - screen - 2014-05-26 - 283181