Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - A zbójców było... czterech... czyli kim być i kogo bić poradnik Disciples II: Mroczne Proroctwo

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

W każdej grze jest tak, że trzeba wybrać kim grać. W Disciples też. Tu masz do wyboru jedną z czterech stron konfliktu rozgrywającego się w krainie Nevendaar. Nie dzieliłbym ich na tych Dobrych i tych Złych, ponieważ wszyscy działają pod wpływem chęci zemsty, a to niejako zaciera granice kulturowe. Jeśli już chcesz ich w taki sposób szufladkować to podaję podpowiedź: ci, których wybrałeś = Dobrzy, reszta = Źli. A teraz dokładniejsze przedstawienie zainteresowanych wypełnieniem marzeń o zemście.

The Empire: Imperium, czyli po prostu Ludzie - Poradnik do gry - A zbójców było... czterech... czyli kim być i kogo bić - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

The Empire: Imperium, czyli po prostu Ludzie. Do konfliktu powracają z powodu wielkiego żalu po śmierci królowej i stracie prawowitego dziedzica tronu, królewskiego syna Uthera, który zaginął bez śladu po pierwszej Wielkiej Wojnie. Z drugiej strony Imperium walczy o władzę z Górskimi Klanami.

The Mountain Clans: Górskie Klany, czyli sprzymierzone siły Krasnoludów - Poradnik do gry - A zbójców było... czterech... czyli kim być i kogo bić - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

The Mountain Clans: Górskie Klany, czyli sprzymierzone siły Krasnoludów. Do walki zmuszają ich napływające zastępy Nieumarłych próbujące przejąć władzę nad krainą. Aby przetrwać potrzebne są krasnoludom starożytne Runy Mądrości. Po drugie, nie mogą dopuścić do odrodzenia Galleana, męża bogini Mortis, która w czasie Wielkiej Wojny skróciła o głowę króla Krasnoludów Sturmira.

The Undead Hordes: Hordy Nieumarłych (nie powinno to wymagać przybliżenia) - Poradnik do gry - A zbójców było... czterech... czyli kim być i kogo bić - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

The Undead Hordes: Hordy Nieumarłych (nie powinno to wymagać przybliżenia). Ich cel, oprócz dominacji w krainie, to odnalezienie i przywrócenie do Nie-życia męża swojej bogini Mortis, Galleana. Potrzebna będzie do tego krew boskiego dziecka, a Mortis poprzysięgła, że przeleje oceany krwi byle połączyć się z ukochanym.

The Legions of the Damned: Legiony Potępionych, wysłańcy chaosu i otchłani piekielnych - Poradnik do gry - A zbójców było... czterech... czyli kim być i kogo bić - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

The Legions of the Damned: Legiony Potępionych, wysłańcy chaosu i otchłani piekielnych. Ich siły po Wielkiej Wojnie zostały znacznie osłabione i rozproszone. Ich bóg Bethrezen został uwięziony przez Krasnoludy. Wojska Legionów muszą zrobić wszystko aby go uwolnić i przywrócić swoją dawną chwałę. Bethrezen odzyska to, co stworzył: Nevendaar.

Tak pokrótce przedstawiają się siły występujące w konflikcie. Nie napiszę o nich nic więcej, ponieważ mógłbyś połączyć niektóre fakty i wysnuć wnioski, które odbiorą Ci radość z gry i odkrywania zawiłości scenariusza. Oczywiście ten wybór nie wpływa tylko na główny cel rozgrywki, jak to ma czasami miejsce w tego typu grach. Każda strona konfliktu posiada diametralnie różny zestaw jednostek i ich drzew rozwoju, różne księgi czarów, a co za tym wszystkim idzie, dla każdego trzeba wymyślić sobie inną taktykę gry.

Masz już za sobą jeden wybór, jednak trzeba określić jeszcze dwie sprawy. Pierwsza to: jakiego typu przywódcą będziesz: Wojownikiem, Magiem, Guildmasterem? A oto, co zyskasz w zależności od wyboru:

Warrior Lord: Jednostki regenerują 15% hitów każdego dnia (nawet poza miastem), jednak research czarów jest ograniczony do czwartego poziomu - Poradnik do gry - A zbójców było... czterech... czyli kim być i kogo bić - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Warrior Lord: Jednostki regenerują 15% hitów każdego dnia (nawet poza miastem), jednak research czarów jest ograniczony do czwartego poziomu.

Mage Lord: Research czarów do piątego poziomu, koszt wynalezienia czaru jest o połowę niższy niż u innych. Każdy czar może zostać rzucony dwa razy dziennie. Grę rozpoczyna z wybudowaną Wieżą Magii.

Guildmaster: Rozpoczyna grę z wybudowaną Gildią, co pozwala na rekrutowanie złodziei. Ponadto rekrutowani złodzieje mają do wyboru więcej możliwości w czasie swych działań na terenie wroga.

Druga sprawa to najzwyklejszy wybór fizjonomii, czyli wyglądu, oraz jednego spośród czterech poziomów trudności.