Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Island Riptide - poradnik do gry

Dead Island Riptide - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zabierz CKMy do misji | Rozdział 5 - Ciężki sprzęt poradnik Dead Island Riptide

Zabierz CKMy do misji

Zbadaj dokładnie wnętrze wraku, odnajdując między innymi średnią apteczkę - Zabierz CKMy do misji - Rozdział 5 - Ciężki sprzęt - Dead Island Riptide - poradnik do gry

Zbadaj dokładnie wnętrze wraku, odnajdując między innymi średnią apteczkę. Podejdź następnie do jednego z karabinów maszynowych i przytrzymaj klawisz/przycisk interakcji żeby go odczepić.

Z CKMmem udaj się na południe, zeskakując na plażę, na której rozpocząłeś eksplorację tej części bagien - Zabierz CKMy do misji - Rozdział 5 - Ciężki sprzęt - Dead Island Riptide - poradnik do gry

Z CKMmem udaj się na południe, zeskakując na plażę, na której rozpocząłeś eksplorację tej części bagien. Podejdź do łodzi i umieść na niej stanowisko maszynowe. Musisz teraz powrócić to wraku i powtórzyć wszystkie opisane powyżej czynności, a więc odczepić drugi karabin maszynowy i dotrzeć z nim do łódki.

Wsiądź do łodzi i ruszaj na południe - Zabierz CKMy do misji - Rozdział 5 - Ciężki sprzęt - Dead Island Riptide - poradnik do gry

Wsiądź do łodzi i ruszaj na południe. Po dotarciu w okolice Misji Santa Maria tradycyjnie już rozpocznij od pozbycia się pływaków. Przystąp teraz do wyładowywania i rozmieszczania CKMów. Pierwszy karabin maszynowy proponuję umieścić na piętrze w północnej części ruin (powyższy screen), czyli w miejscu, z którego widać dwa główne wejścia do dawnej misji Jezuitów.

Powróć do łódki po drugi CKM - Zabierz CKMy do misji - Rozdział 5 - Ciężki sprzęt - Dead Island Riptide - poradnik do gry

Powróć do łódki po drugi CKM. To stanowisko maszynowe również radzę rozstawić na wyższym poziomie ruin, ale w takim miejscu żeby CKM objął swoim polem rażenia obszar na południe od ruin (powyższy screen). Rozstawienie obu CKMów jest równoznaczne z zakończeniem tego zadania. Uwaga - Nie zapomnij zgłosić się do Sama Hardy'ego po odbiór nagrody za zaliczenie głównej misji, czyli Wielkiego młota.

Odblokowane główne zadanie: Niezłomna obrona (zadanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie ukończenia opisywanej misji).