Użyj dźwigu, żeby spuścić ładunek na transporter | Misja 7 - Jeden pocisk
Aktualizacja:
Użyj dźwigu, żeby spuścić ładunek na transporter

Wkrocz do obszaru z transporterem (o ile już wcześniej tego nie zrobiłeś) i wyrusz w prawo, chowając się po drodze za kolejnymi zasłonami i polegając na opcji sprintu. Polecam wybrać pokazaną na powyższym screenie boczną ścieżkę, dzięki czemu jeszcze bardziej oddalisz się od wrogiego pojazdu.

Nie radzę śpieszyć się w drodze do panelu sterowania dźwigiem, bo w okolicy wkrótce pojawi się liczna grupa najemników Weyland-Yutani. Podobnie jak wcześniej staraj się atakować wrogów zza zasłony, częściej niż zazwyczaj używając granatów i lepszych broni. Na bieżąco korzystaj też z wykrywacza ruchu, bo zapewne co najmniej kilku wrogów spróbuje się do Ciebie zbliżyć z zamiarem wyprowadzenia ataku z zaskoczenia.

W końcowej części przemarszu uważaj na żołnierzy, którzy mogą pojawić się na prawym wzgórzu, zyskując w ten sposób cenną przewagę wysokości, jak również na przeciwnika z wyrzutnią rozstawionego w oddali po lewej stronie (powinien się nim zająć O'Neal, ale możesz mu też oczywiście pomóc).

Aktualny cel podróży to pokazana na powyższym screenie konsola sterowania dźwigiem, z którą musisz wejść w interakcję. Zauważ, że umieszczenie ładunku we właściwym miejscu zajmie głównemu bohaterowi trochę czasu, tak więc przed skorzystaniem z konsoli upewnij się, że dokładnie oczyściłeś okolicę z jednostek wroga.
0
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
- Misja 7 - Jeden pocisk
- Przedostań się do stacji Weyland-Yutani, by uratować Bellę | Misja 7 - Jeden pocisk
- Uratuj Bellę | Misja 7 - Jeden pocisk | Aliens Colonial Marines
- Znajdź i uratuj pojmanego marine | Misja 7 - Jeden pocisk
- Dotrzyj do modułu zasilania i wyłącz go | Misja 7 - Jeden pocisk
- Zapędź transporter pod ładunek dźwigu | Misja 7 - Jeden pocisk
- Użyj dźwigu, żeby spuścić ładunek na transporter | Misja 7 - Jeden pocisk
- Dotrzyj do modułu zasilania i wyłącz go (2) | Misja 7 - Jeden pocisk
- Znajdź i wyłącz 3 ogniwa, żeby odciąć zasilanie | Misja 7 - Jeden pocisk
- Wróć do sterowni modułu, żeby go wyłączyć | Misja 7 - Jeden pocisk
- Misja 7 - Jeden pocisk - Sekrety | Misja 7 - Jeden pocisk
- Misja 7 - Jeden pocisk
- Aliens: Colonial Marines - poradnik do gry
Komentarze czytelników
MonAnaLiza Legionista
heh... poradnik do tego chłamu. Gratuluję samozaparcia! :D
zanonimizowany879478 Junior
Ok, ja mam może głupie pytanie, ale czy da się zmienić w kampanii uzbrojenie inaczej, niż podnosząc legendarną broń? Szukałem wszędzie i opcji takiej nie znalazłem, a cały arsenał w menu kusi do użycia nie tylko w trybie rywalizacji...
kartofelek007 Pretorianin
Wbrew pozorom mi się całkiem ta gra podoba.Ma babole które czasami wnerwiają, ale bawię się przy niej całkiem ok.
Co do pytania Beheliare - klawisz B i wybór broni której chcesz używać
mastek18 Junior
Gra to crap, sojusznicy są tacy głupi jak nie wiem. Biegają wszędzie ale nie ma ich tam gdzie trzeba i trzeba samemu walczyć:/
huloolo Junior
Ja czas emerytury spędzam na takich zabawach!Ceny gier w Polsce brane są z sufitu!! np.Andromeda 200zł a za rok 50zł!jak to nazwać?wyłudzanie kasy a jak nie idzie sprzedaż to wtedy cena spada do realnej!Czyli nie kupować w dniu wydania tylko poczekać z 2 lata i można nawet za 30 zł !
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
