Odszukaj skrybę - wschodnia część cytadeli (2) | Skaza herezji | Darksiders 2
Aktualizacja:


Wybierz z listy umiejętności Władcę Pustki i zacznij od uaktywnienia portalu znajdującego się na samym końcu północno-zachodniego korytarza (screen 1). Przejdź teraz na koniec północno-wschodniego korytarza. W tym miejscu musisz utworzyć wzmocniony portal, czyli przytrzymać środkowy przycisk myszy (screen 2).

Skieruj się do pierwszego z utworzonych portali i do niego wskocz. Jeżeli poprawnie utworzyłeś wzmocniony drugi portal, to zostaniesz teraz przez niego katapultowany w górę (powyższy screen), lądując w zupełnie nowym obszarze. Udaj się prosto, używając w dobrze poznany sposób Uchwytu Śmierci na interaktywnym zaczepie.

Wejdź na pobliską arenę, na której czeka Cię kilkuczęściowa bitwa. Przystąp mianowicie do walki z potworem o nazwie ayfid. Zauważ, że ta odmiana anioła dysponuje szybkimi atakami, tak więc jeszcze bardziej niż do tej pory musisz pilnować się podczas wykonywania uników.

Po każdym nietrafionym ataku potwora polecam się do niego przyciągać, wykorzystując oczywiście do tego celu Uchwyt Śmierci i wyprowadzając serię szybkich ciosów. Pamiętaj o tym żeby nie przesadzać z liczbą uderzeń. Po zlikwidowaniu przeciwnika w okolicy pojawią się dwie kolejne kreatury ayfid. Podobnie jak w przypadku innych walk z niebezpiecznymi potworami radzę atakować je po kolei, a także stosować najlepsze posiadane ciosy specjalne.


Po wygranej bitwie wznów przemarsz na północ. Wybierz z listy umiejętność Władca Pustki i uaktywnij dwa nowe portale, a mianowicie ten zlokalizowany po prawej stronie (screen 1) i ten, przy którym znajdują się dwa spaczone anioły (screen 2). Po wykonaniu tej czynności przejdź oczywiście przez pierwszy portal i rozpraw się z aniołami.

Wybierz teraz ścieżkę prowadzącą do wschodniej platformy, będąc gotowym do wyeliminowania kolejnych spaczonych aniołów. Po wygranej bitwie rozejrzyj się po okolicy, odnajdując Monetę Przewoźnika. Zniszczenie grupki dzbanów doprowadzi ponadto do pojawienia się pokazanej na powyższym screenie nowej skrzyni.


Kolejnym krokiem jest odblokowanie sobie drogi do aktualnego celu podróży z pomocą znajdującej się w pobliżu żółtej kuli. Zacznij od użycia Władcy Pustki na tutejszym portalu (screen 1), przy czym przytrzymaj środkowy przycisk myszy, tak by powstał wzmocniony portal. Drugi portal utwórz na południowy-zachód stąd, w miejscu pokazanym na screenie 2 (znajduje się tam naładowana żółta kula).

Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to energia powinna przepłynąć przez portale, docierając z aktywnej kuli do tutejszej nieaktywnej i odblokowując pokazane na powyższym screenie południowo-wschodnie przejście. Ruszaj w stronę znajdującej się na wprost od Ciebie wieży. Podążaj tu jedyną możliwą ścieżką, likwidując po drodze większe grupki mściwych duchów. Po zlikwidowaniu wszystkich duchów rozejrzyj się za Monetą Przewoźnika.


Zanim skorzystasz ze schodów prowadzących na wyższy poziom wieży przedostań się do centralnego pomieszczenia z dwoma nieaktywnymi portalami. Wybierz z listy umiejętności Władcę Pustki i przystąp do działania. Pierwszy portal do uaktywnienia to ten na ziemi (screen 1), a drugi to ten na pobliskiej ścianie (screen 2), przy czym musi on zostać wzmocniony (przytrzymanie środkowego przycisku myszy).

Możesz już powrócić do wspomnianych wcześniej schodów i dotrzeć z ich pomocą na górny poziom wieży. Wejdź do nowego pomieszczenia, w którym zmuszony zostaniesz do stoczenia nowej bitwy z ayfidami. Podobnie jak wcześniej, specjalne odmiany aniołów staraj się eliminować po kolei, pamiętając jednocześnie o konieczności wykonywania częstych uników i możliwości pomagania sobie Uchwytem Śmierci. Do bitwy w dalszej jej części dołączą też "zwykłe" spaczone anioły i one stanowią już mniejsze zagrożenie (co nie znaczy, że możesz je lekceważyć).


Po zakończonych walkach ustaw Śmierć na samym środku pomieszczenia, czyli w miejscu pokazanym na screenie 1. Użyj teraz umiejętności Rozdzieracz Duszy i wyślij każdą z połówek do dźwigni zamontowanych na ścianach (screen 2).

Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z informacjami przedstawionymi w poradniku, to Śmierć wpadnie przez dziurę w ziemi do zbadanego już niższego pomieszczenia. Jako że uaktywniłeś tam wcześniej portale, to Twoja skamieniała forma powinna wpaść do portalu znajdującego się na ziemi i następnie zostać katapultowanym przez portal znajdujący się na ścianie (powyższy screen). Wszystko to doprowadzi do przedostania się w nowe miejsce. Możesz wyłączyć Rozdzieracz Duszy i przystąpić do eksploracji nowej okolicy.
[WSKAZÓWKA: Jeśli pomimo starań plan nie wypalił, to upewnij się raz jeszcze, że uaktywniłeś poprawnie oba portale i że ten na ścianie został wzmocniony (przytrzymanie środkowego przycisku myszy).]

Zlokalizuj pokazane na powyższym screenie interaktywne występy i krawędzie, rozpoczynając wspinaczkę mającą na celu dotarcie na szczyt wieży. W trakcie wykonywania kolejnych ruchów konieczne okaże się między innymi przebiegnięcie po fragmencie ściany oraz użycie Uchwytu Śmierci na zaczepie, aczkolwiek z tego typu akcjami na obecnym stadium gry nie powinieneś mieć najmniejszych problemów.


Po dotarciu na samą górę po raz kolejny wybierz z listy umiejętność Władca Pustki. Pierwszy portal (musi on zostać wzmocniony) utwórz w pobliżu (screen 1), a drugi przy widocznej na dole (na północny-zachód stąd) naładowanej żółtej kuli (screen 2). Poprawne połączenie obu portali doprowadzi do naładowania tutejszej kuli i pozbycia się z okolicy czarnej mazi, która zostanie zastąpiona wodą.

Musisz teraz wyruszyć trasą wskazywaną przez czerwoną strzałkę na powyższym screenie. Rozpocznij więc od przemarszu po akwedukcie, zeskakując po drodze na jego niższe partie. Zatrzymaj się po drugim z zeskoków, odwróć się i zabierz ukryty za wodospadem artefakt dynastii Renagoth (poboczne zadanie [Zaginione artefakty]). Wznów przemarsz, docierając docelowo do nieco większego okrągłego zbiornika. Następnie skręć w lewo, przemieszczając się w linii prostej na południowy-zachód.

Po dotarciu do końcowej części akweduktu podnieś cieniobucha i użyj go do zniszczenia pobliskich żółtych tworów. Wykonanie tej akcji nie tylko odblokuje dostep do zbadanych wcześniej miejsc, ale przede wszystkim do pokazanych na powyższym screenie interaktywnych pnączy, dzięki którym można przedostać się na wyższy balkonik. Po dotarciu na balkonik skieruj się do zachodnich drzwi.

Udaj się do kolejnych drzwi. Sprawi to, że powrócisz do głównego pomieszczenia cytadeli, przy czym tym razem będziesz zajmował się badaniem wyższego piętra. Skieruj się do zachodnich drzwi (powyższy screen), tak by przystąpić do eksploracji kolejnej dużej części cytadeli. Docelowo powinieneś dotrzeć do lokacji, w której przed sobą zauważysz wieżę z zamkniętymi drzwiami, a wokół niej mnóstwo nowych lewitujących półek.
0
- Darksiders 2 - poradnik do gry
- Darksiders II - poradnik do gry
- Skaza herezji
- Dotrzyj do Cytadeli | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - początek | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - wschodnia część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - wschodnia część cytadeli (2) | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - zachodnia część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - zachodnia część cytadeli (2) | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (2) | Skaza herezji | Darksiders 2
- Odszukaj skrybę - koniec | Skaza herezji | Darksiders 2
- Boss 17 - Skryba Jamaerah | Skaza herezji | Darksiders 2
- Staw czoła Archontowi; Boss 18 - Archont | Skaza herezji | Darksiders 2
- Wróć do Wroniarza; Udaj się na Kraniec Cieni | Skaza herezji | Darksiders 2
- Skaza herezji
- Darksiders II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1087910 Junior
Witam. Chętnie pomogę sobie innym w osiągnieciach, tj. podaj dalej. Mój nick na steamie to : olaf2403olaf , także serdecznie zapraszam do kontaktu :)
Gra jest świetna :]
zanonimizowany1105718 Junior
Witam mam problem z teleportacją. Mianowicie nie mogę sie teleportować czy ktoś wie dlaczego?
Jestem aktualnie przy 13,14 bossie zabiłem ich tyle że spowrotem drogą nie można wrócić trzeba sie teleportować. Pomoże ktoś??
ADASKO76 Junior
Siemka..Jestem w odlewni i mam problem nie wiem co zrobic. Po znalezieniu się w sali z trzema opuszczonymi mostami zwodzonymi nie podnosi sie poziom wody i nie moge wyjsc z Karanem. Ktos pomoze?
BlackScorpion Junior
Witam, mam problem. Chodzi o rodzaje obrażeń (broń), części z nich nie mogę odczytać. Czy ktoś mógłby je wypisać?
Pietro18 Junior
Witam Jak w Xbox 360 wzmocnić portal bo nic nie działa w padzie ..Bardzo proszę o poradę...Z góry dziękuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.