Boss 5 - Konstrukt gigant | Wiara góry przenosi | Darksiders 2
Aktualizacja:
Boss 5 - Konstrukt gigant

Starcie z konstruktem gigantem pod wieloma względami przypomina potyczkę z bossem poprzedniego zadania, albowiem przeciwnika pokonasz zachowując się w określony sposób. Tradycyjnie zacznijmy od omówienia ataków bossa. Pamiętaj przede wszystkim o tym żeby trzymać się z dala od giganta, albowiem nie dysponuje on żadnymi umiejętnościami dystansowymi.

Głównym atakiem ofensywnym konstrukta giganta jest uderzanie z ogromną siłą w ziemię i musisz w takich sytuacjach odpowiednio reagować, przeskakując nad wytwarzanymi falami uderzeniowymi.

Drugi z ataków giganta to szarża połączona z uderzaniem kamiennymi pięściami w ziemię. Ma to zazwyczaj miejsce po wyprowadzeniu opisanej poniżej ataku na bossa, tak więc pamiętaj o tym żeby nie przesadzać i zawsze odpowiednio wcześniej oddalać się. Dobrym sposobem na ratowanie się przed otrzymywaniem obrażeń jest też oczywiście wykonywanie uników.

Przejdźmy już do konkretów. Za każdym razem gdy boss wytworzy wspomnianą wcześniej falę uderzeniową na obrzeżach areny wylądują żółte cieniobuchy. Podbiegaj szybko do nich z zamiarem ich podnoszenia.

Po zabraniu cieniobucha szybko namierz bossa (klawisz SHIFT), dokonując tego zanim cieniobuch przedwcześnie eksploduje. Rzuć cieniobuchem w konstrukta giganta i zaczekaj aż ładunek eksploduje.

Tuż po eksplozji błyskawicznie podbiegnij do konstrukta giganta i przystąp do atakowania jego odsłoniętego serca, wykorzystując oczywiście najlepsze posiadane ciosy.

Dalsza część bitwy wyróżnia się jedynie tym, że okazjonalnie mogą Ci przeszkadzać pojedyncze splamione konstrukty. Analogicznie do bitwy z poprzednim bossem gry możesz je szybko eliminować lub liczyć na to, że ataki konstrukta giganta je wykończą. Kontynuuj pojedynek do momentu pozbawienia bossa całego paska energii.
0
- Darksiders 2 - poradnik do gry
- Darksiders II - poradnik do gry
- Wiara góry przenosi
- Znajdź Zagubioną Świątynię | Wiara góry przenosi | Darksiders 2
- Zbudź konstrukta (1) | Wiara góry przenosi | Darksiders 2
- Zbudź konstrukta (2) | Wiara góry przenosi | Darksiders 2
- Boss 5 - Konstrukt gigant | Wiara góry przenosi | Darksiders 2
- Zbudź konstrukta (3) | Wiara góry przenosi | Darksiders 2
- Pomów z Eideardem | Wiara góry przenosi | Darksiders 2
- Wiara góry przenosi
- Darksiders II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1087910 Junior
Witam. Chętnie pomogę sobie innym w osiągnieciach, tj. podaj dalej. Mój nick na steamie to : olaf2403olaf , także serdecznie zapraszam do kontaktu :)
Gra jest świetna :]
zanonimizowany1105718 Junior
Witam mam problem z teleportacją. Mianowicie nie mogę sie teleportować czy ktoś wie dlaczego?
Jestem aktualnie przy 13,14 bossie zabiłem ich tyle że spowrotem drogą nie można wrócić trzeba sie teleportować. Pomoże ktoś??
ADASKO76 Junior
Siemka..Jestem w odlewni i mam problem nie wiem co zrobic. Po znalezieniu się w sali z trzema opuszczonymi mostami zwodzonymi nie podnosi sie poziom wody i nie moge wyjsc z Karanem. Ktos pomoze?
BlackScorpion Junior
Witam, mam problem. Chodzi o rodzaje obrażeń (broń), części z nich nie mogę odczytać. Czy ktoś mógłby je wypisać?
Pietro18 Junior
Witam Jak w Xbox 360 wzmocnić portal bo nic nie działa w padzie ..Bardzo proszę o poradę...Z góry dziękuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
