Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns poradnik Alice: Madness Returns

Po chwili spotykamy nowy gatunek walecznych pszczół - Samurai Wasp Archer - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Po chwili spotykamy nowy gatunek walecznych pszczół - Samurai Wasp Archer. Jego zestrzelenie jest dziecinnie proste - wystarczy go namierzyć i kilka razy potraktować ładunkiem pieprzu.

Idziemy w kierunku wieżyczki z mechanizmem łańcuchowym, który odblokowuje dalszą ścieżkę - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Idziemy w kierunku wieżyczki z mechanizmem łańcuchowym, który odblokowuje dalszą ścieżkę. Poruszamy w stronę bramy uważając na ostrzał pszczelich łuczników oraz bardzo szybko przewijający się papirus na moście.

Schodzimy w dół i przeskakujemy na platformę z dwoma beczułkami - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Schodzimy w dół i przeskakujemy na platformę z dwoma beczułkami. Korzystając z niewidzialnych ścieżek oraz platform przechodzimy do kolejnej jaskini.

1 - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry
W rogu jaskini znajdujemy butelkę - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

W rogu jaskini znajdujemy butelkę. Pociągamy za łańcuch zawieszony na posągu ryby. Wracamy z powrotem na platformę z beczułkami tą samą drogą, jaką tu dotarliśmy.

2 - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry
Wydostajemy się na górę dzięki uruchomionemu mechanizmowi parowemu - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Wydostajemy się na górę dzięki uruchomionemu mechanizmowi parowemu. Na górze czeka na nas walka z niesamowicie ruchliwymi i krwiożerczymi pszczołami - Samurai Ink Wasp.

Czarne stworzonka eliminuje się łatwo, ale mnożą się w zastraszającym tempie - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Czarne stworzonka eliminuje się łatwo, ale mnożą się w zastraszającym tempie. Ważne zatem, by szybko zniszczyć ich siedliska - na planszy znajdziemy trzy takie posągi.

3 - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry
Idziemy do kolejnej planszy korzystając z trampoliny - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Idziemy do kolejnej planszy korzystając z trampoliny. Na górze - niespodzianka - również znajdziemy czarne, bzyczące stworzonka.

Po ich zabiciu nie przechodzimy jednak przez przejście - kierujemy się w lewo, a małej jaskini znajdziemy wejście do Radula Room - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Po ich zabiciu nie przechodzimy jednak przez przejście - kierujemy się w lewo, a małej jaskini znajdziemy wejście do Radula Room.

Naszym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich wrogów, którymi tym razem są Bolterflies oraz Madcapy - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Naszym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich wrogów, którymi tym razem są Bolterflies oraz Madcapy. Wyeliminowanie siedlisk pszczół otworzy nam szybką drogę do zrealizowania celu.

Po zakończonej batalii zabieramy Rose Paint - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Po zakończonej batalii zabieramy Rose Paint.

Wyskakujemy po platformie na półkę otoczoną kartami - wciskamy przełącznik z kowadełkiem i szybko biegniemy do okrągłego budynku - Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove | Alice Madness Returns - Alice: Madness Returns - poradnik do gry

Wyskakujemy po platformie na półkę otoczoną kartami - wciskamy przełącznik z kowadełkiem i szybko biegniemy do okrągłego budynku. Czekamy chwilkę na jego obrót, wyskakujemy w górę po trampolinie i przenosimy się do kolejnej lokacji.