Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fable III - poradnik do gry

Fable III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 Fable III poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Dolina Mistpeak

1 - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Dolina w której znajdują się Demoniczne Wrót kończy się zamrożonym wodospadem [1] - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Dolina w której znajdują się Demoniczne Wrót kończy się zamrożonym wodospadem [1]. Nad nim znajdziemy pierwszego gnoma [2].

2 - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Idąc z opuszczonej stacji w lewo [1], powinieneś zauważyć małą leśną ścieżkę - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Idąc z opuszczonej stacji w lewo [1], powinieneś zauważyć małą leśną ścieżkę. Prowadzi ona do srebrnego klucza, ale oprócz niego znajdziesz tam również krasnala [2].

3 - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Idąc z Brightwall do Obozu Mieszkańców, przejdź przez dwa mostki, a następnie przy drogowskazie skręć w lewo - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Idąc z Brightwall do Obozu Mieszkańców, przejdź przez dwa mostki, a następnie przy drogowskazie skręć w lewo. Dojdziesz w ten sposób do opuszczonego obozowiska [1]. Gnom znajduje się na skale po lewej [2].

4 - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Czwartego gagatka znajdziesz w jaskinie [1], w której jest również srebrny klucz - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Czwartego gagatka znajdziesz w jaskinie [1], w której jest również srebrny klucz. Żeby do niej dojść, skręć na leśną ścieżkę po lewej, kilka kroków za ostatnim drewnianym mostem (idąc z Obozu Mieszkańców). Zaraz po wejściu do środka, przyjrzyj się sklepieniu. Gnom wisi obok kamiennego filaru [2].

5 - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Kolejnego gnoma znajdziesz w jaskinie ze złotym kluczem - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Kolejnego gnoma znajdziesz w jaskinie ze złotym kluczem. Żeby się do niej dostać, idź na opuszczoną stację, a stamtąd kieruj się w stronę gór, biegnąc drogą wzdłuż jeziora. Obok drugiego drogowskazu [1], skręć do lasu w lewo. Mała górska ścieżka zaprowadzi cię do pieczary [2].

6 - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Będąc w środku biegnij cały czas prosto, uważnie przyglądając się lewej stronie ścieżki - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Będąc w środku biegnij cały czas prosto, uważnie przyglądając się lewej stronie ścieżki. W pewnym momencie powinieneś tam zauważyć zamarznięte jezioro ze zniszczonym pomostem i grupkę bandytów [1]. Na środku sterczy wysoki kamienny słup, a na jego szczycie stoi gnom [2].

7 - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Udaj się do Obozu najemników [1] i biegnij cały czas prosto, aż do drugiej bramy - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Udaj się do Obozu najemników [1] i biegnij cały czas prosto, aż do drugiej bramy. Za nią zobaczysz wieże z wodą [2]. Na szczycie stoi jedyny w obozie gnom.

8 - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Po następnego stwora udaj się na stację kolejki szynowej - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Po następnego stwora udaj się na stację kolejki szynowej. Zjedź windą na dół i idź cały czas prosto. Po krótkim marszu zostaniesz zaatakowany przez hobbesy. Pokonaj je, a następnie obejdź pobliski wrak kolejki [1]. Znajdziesz tam kolejnego gnoma [2].

9 - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Ostatni jest całkiem niedaleko - Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Ostatni jest całkiem niedaleko. Biegnij tunelem cały czas prosto, aż do areny, na której walczyłeś wcześniej z grupką hobbesowych magów [1]. Uciekinier wisi na pobliskiej ścianie [2].