Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 15 czerwca 2015, 15:36

autor: Damian Pawlikowski

8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3 - Strona 8

Ledwo przyszła zapowiedź Fallouta 4 a już wiemy, że w nowego RPG-a Bethesdy zagramy w listopadzie 2015 roku. To nie jedyna dobra wiadomość. Oto 8 rzeczy, którymi Bethesda przekonała nas do nowego Fallouta.

Srogi crafting

Takiej broni pozazdrościliby nawet łowcy zombie z Dying Light czy Dead Rising. - 2015-06-15
Takiej broni pozazdrościliby nawet łowcy zombie z Dying Light czy Dead Rising.

Jeśli myśleliście, że zabawa w liczne modyfikacje i edycje skończy się na postaciach oraz wioskach, mamy dla Was kolejną zaskakująco-intrygującą nowinę – rozbudowany system craftingu uzbrojenia oraz opancerzenia. Podobnie jak w Dzikim Gonie zbieranie rupieci różnego sortu może okazać się bardzo sensowną strategią, gdyż po rozłożeniu na części naszych znalezisk będziemy mogli wykorzystać zdatne do użytku elementy przy konstruowaniu wymyślnych typów broni masowej zagłady, których nie powstydziliby się bohaterowie takich gier jak Borderlands, Dead Rising, a nawet Saints Row. Do naszej dyspozycji oddano ponad pięćdziesiąt bazowych modeli broni oraz ponad siedemset różnorodnych modyfikacji, co w sumie daje... no, całkiem sporo kombinacji. Ponadto występująca w Falloucie 4 zbroja została podzielona na warstwy, które – a jakże – doszlifujemy wedle własnego uznania i kreatywności. A skoro już o kreatywności mowa...

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.