Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 15 czerwca 2015, 15:36

autor: Damian Pawlikowski

8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3 - Strona 2

Ledwo przyszła zapowiedź Fallouta 4 a już wiemy, że w nowego RPG-a Bethesdy zagramy w listopadzie 2015 roku. To nie jedyna dobra wiadomość. Oto 8 rzeczy, którymi Bethesda przekonała nas do nowego Fallouta.

Kreator postaci

Dzięki takiemu kreatorowi każda płeć, którą wybierzemy, będzie na swój sposób piękna. - 2015-06-15
Dzięki takiemu kreatorowi każda płeć, którą wybierzemy, będzie na swój sposób piękna.

Fallout 4 pozwoli graczom na cały szereg rozmaitych modyfikacji na wielu polach, z czym zetkniemy się już przy samym starcie gry, kiedy to przyjdzie nam stworzyć przed lustrem własnego herosa bądź heroinę, którzy dwieście lat po wydarzeniach z prologu sprzed Wielkiej Wojny wyruszą na przygodę swojego życia na bostońskich pustkowiach. Sam system edycji postaci jest bardzo intuicyjny i zbliżony chociażby do tego, co mieliśmy już okazję wypróbować w czwartej odsłonie The Sims. Chwytamy dowolną część ciała naszego bohatera (tylko bez brudnych myśli, świntuchy jedne...) i delikatnym ruchem myszy przeciągamy ją w wybranym kierunku, własnoręcznie rzeźbiąc prezencję protagonisty, edytując jeszcze kolor skóry, fryzury, zarost itd. Innymi słowy, po raz pierwszy w historii gier z cyklu Fallout będziemy mogli grać kimś, kto nie wygląda niczym plastikowa lalka z bazaru, którą ktoś postanowił wysuszyć w mikrofalówce. Co więcej, jeśli dobrze pamiętacie z pierwszego oficjalnego zwiastuna produkcji, jej bohaterem ma być dumna matka bądź ojciec, którego dziecko zostanie wykreowane na podstawie dokonanych przez nas modyfikacji rodziców – zupełnie jak w GTA Online! Niby drobnostka, a jak cieszy.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4
Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4

Przed premierą

Największy rywal Diablo obrał kurs kolizyjny i planuje pokrzyżować plany Blizzarda. Path of Exile 2 to w zasadzie całkiem nowa gra i wygląda na to, że na rynku gier hack’n’slash dojdzie do pojedynku samców alfa o przewodnictwo w stadzie.