Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Przed premierą 15 czerwca 2015, 15:36

autor: Damian Pawlikowski

8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3 - Strona 6

Ledwo przyszła zapowiedź Fallouta 4 a już wiemy, że w nowego RPG-a Bethesdy zagramy w listopadzie 2015 roku. To nie jedyna dobra wiadomość. Oto 8 rzeczy, którymi Bethesda przekonała nas do nowego Fallouta.

Fallout Shelter

Fallout Shelter – bo nie ma to jak zapowiadać grę w dniu jej premiery. - 2015-06-15
Fallout Shelter – bo nie ma to jak zapowiadać grę w dniu jej premiery.

Studio Bethesda Softworks nie byłoby oczywiście sobą, gdyby nie dorzuciło wisienki na szczyt owego radioaktywnego tortu – w postaci kolejnej mobilnej, całkowicie darmowej aplikacji Fallout Shelter, będącej pełnoprawnym symulatorem ekonomiczno-strategicznym, pozwalającym wcielić się w zarządcę jednego z własnoręcznie wykreowanych przez nas bunkrów. Do naszych obowiązków należeć ma zarówno rozbudowywanie schronu (siłownie, strzelnice, laboratoria, kantyny), jak i dbanie o jego zasoby oraz mieszkańców, których będziemy powoli przygotowywać do wyjścia na zewnątrz. Po odpowiednim wyszkoleniu oraz wyposażeniu delikwenta w broń i odzianiu w adekwatny strój wypuścimy go na poszukiwanie przygód. Jeśli nie poradzi sobie w ciężkich warunkach i zginie, zawsze będziemy mogli sparować mieszkańców i postarać się o nowego członka naszej podziemnej społeczności. Gra bazuje na pomysłach zaczerpniętych z takich produkcji jak FTL, SimCity, X-Com czy Progress Quest, zaś pobrać możemy ją (póki co) na urządzenia z systemem iOS... już w tej chwili. Cwane zagranie, Bethesda! Dobrze wiemy, że chcecie odwrócić naszą uwagę od reszty E3!

Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4
Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4

Przed premierą

Największy rywal Diablo obrał kurs kolizyjny i planuje pokrzyżować plany Blizzarda. Path of Exile 2 to w zasadzie całkiem nowa gra i wygląda na to, że na rynku gier hack’n’slash dojdzie do pojedynku samców alfa o przewodnictwo w stadzie.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?