Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 15 czerwca 2015, 15:36

autor: Damian Pawlikowski

8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3 - Strona 4

Ledwo przyszła zapowiedź Fallouta 4 a już wiemy, że w nowego RPG-a Bethesdy zagramy w listopadzie 2015 roku. To nie jedyna dobra wiadomość. Oto 8 rzeczy, którymi Bethesda przekonała nas do nowego Fallouta.

Czworonożny towarzysz

Każda para łap jest przydatna, gdy w rachubę wchodzi walka o przetrwanie. - 2015-06-15
Każda para łap jest przydatna, gdy w rachubę wchodzi walka o przetrwanie.

Zgodnie z modą wprowadzoną przez takie produkcje jak Call of Duty: Ghosts, Valiant Hearts: The Great War czy nawet Grand Theft Auto V za każdym wielkim głównym bohaterem stoi jeszcze większa, równie odważna i wierna jak diabli psina. Uroczy zwierzak w postaci wyjętego żywcem z Jestem legendą owczarka niemieckiego to przede wszystkim wyjątkowo pomocny kompan w tułaczce po pustkowiach. Oprócz tego, że możemy zamienić z nim kilka słów (brzmi zabawnie, ale pamiętajcie, że zbzikować z samotności wcale nie tak trudno), czworonożny partner jest w stanie także pomagać w walce oraz na przykład przynosić wskazane przedmioty. Najeżdżamy celownikiem na dowolny obiekt bądź miejsce, a nasz wyszczekany przyjaciel bez wahania wykonuje polecenie, w zależności od kontekstu (idź, walcz, przynieś etc.). Włochaty kursor, pieseł point’n’click – jakkolwiek tego nie nazwiemy, wygląda na zaiste praktyczny „ficzer”. Oby tylko twórcy nie uśmiercili go w dalszej części fabuły, takich wyciskaczy łez bardzo nie lubimy...

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.