Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 15 czerwca 2015, 15:36

autor: Damian Pawlikowski

8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3 - Strona 3

Ledwo przyszła zapowiedź Fallouta 4 a już wiemy, że w nowego RPG-a Bethesdy zagramy w listopadzie 2015 roku. To nie jedyna dobra wiadomość. Oto 8 rzeczy, którymi Bethesda przekonała nas do nowego Fallouta.

Dynamiczne dialogi

Macie ochotę strzelić w pysk swojego irytującego rozmówcę? Proszę bardzo! - 2015-06-15
Macie ochotę strzelić w pysk swojego irytującego rozmówcę? Proszę bardzo!

Kolejnym istotnym usprawnieniem, na które czekali zapewne wszyscy gracze narzekający na nieco sztywne prowadzenie rozmów w poprzednich odsłonach serii, jest pojawienie się dynamicznych opcji dialogowych, które doskonale sprawdzają się w grach m.in. Telltale Games, CD Projekt RED czy BioWare. Nigdy więcej nudnego przeglądania długich kwestii czy przyprawiających o gęsią skórkę nagłych zbliżeń na nieprzystojne facjaty naszych rozmówców – co prawda w dalszym ciągu nieco koślawe animacje postaci oraz ich martwe oczy mogą powodować pewien dyskomfort, ale taki już urok produkcji Bethesdy. Niemniej teraz w trakcie konwersacji wystarczy wybrać jedno z interesujących nas skojarzeń, a bohater wykona za nas całą resztę, rozwijając myśl. Co istotniejsze wybory zostały dodatkowo wyróżnione żółtym kolorem, podobnie jak chociażby w trzecim Wiedźminie. Jeśli zechcemy przerwać dialog w pół słowa, odwracając się na pięcie czy zatrzaskując komuś drzwi przed nosem – droga wolna. Wolimy rozwiązać werbalny konflikt odrobiną siłowej perswazji i poczęstować rozmówcę śrutem? Nic prostszego. Nie łudziłbym się jednak, że po tym zajściu uda nam się kontynuować pogawędkę.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.