Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 15 czerwca 2015, 15:36

autor: Damian Pawlikowski

8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3 - Strona 7

Ledwo przyszła zapowiedź Fallouta 4 a już wiemy, że w nowego RPG-a Bethesdy zagramy w listopadzie 2015 roku. To nie jedyna dobra wiadomość. Oto 8 rzeczy, którymi Bethesda przekonała nas do nowego Fallouta.

Tower Defence Post-Apo

Wielkie osady i szlaki handlowe to także wielka odpowiedzialność i nierzadko wielkie kłopoty. - 2015-06-15
Wielkie osady i szlaki handlowe to także wielka odpowiedzialność i nierzadko wielkie kłopoty.

Twórcy czwartego Fallouta musieli spędzić sporo czasu z takimi tytułami jak The Sims, Minecraft, Disney Infinity oraz z dziesiątkami mobilnych produkcji z gatunku tower defence. Bo jak inaczej wyjaśnić zaimplementowanie przez nich możliwości gruntownej rozbudowy osad, które z kolei będziemy mogli połączyć ze sobą szlakami handlowymi? Nie przecierajcie oczu – jednym z głównych celów dewelopera było oddanie możliwości kreacji w ręce graczy, którzy oprócz zwiedzania pieczołowicie zaprojektowanych bostońskich lokacji będą mogli stworzyć drugie tyle w prostym w obsłudze, acz satysfakcjonującym edytorze. Każdą rzecz w świecie Fallouta 4 da się rozebrać na części, które wykorzystamy do budowy innych elementów otoczenia. Później wystarczy poskładać obiekty zgodnie z naszymi założeniami i jesteśmy gotowi na przyjmowanie gości! Tak jest, do naszych wiosek będą się z czasem sprowadzać ludzie, szukający schronu i pracujący na utrzymanie owej małej społeczności (polowania, dbanie o ogródek i grządki). Nie możemy również zapominać o zagrożeniach z zewnątrz, dlatego kiedy już wyposażymy naszą osadę w generator mocy, konieczne będzie wzmocnienie systemów obrony, postawienie działek, miotaczy ognia oraz innych równie sympatycznych „niespodzianek”. Fallout Shelter + trójwymiarowe tower defence = łykamy to!

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.