7 wielkich hitów, których omal nie skasowano
Inwestycja czasu oraz pieniędzy w produkcję gry oznacza ryzyko, które można oddalić decyzją o przedwczesnym skasowaniu projektu. Historia zna jednak przypadki, gdy słabe, niechciane gry okazywały się wielkimi hitami!
Spis treści
- 7 wielkich hitów, których omal nie skasowano
- GTA 1 – miszmasz pomysłów
- Fallout 1 – niedoszła ofiara Diablo
- Bayonetta 2 – ocalona przez Nintendo
- Battlefield 1 – I wojna światowa to nie jest temat na grę
- No Man’s Sky – oczyszczająca powódź
- Call of Duty – tryb Zombies – sprawia frajdę, więc musi zostać
Call of Duty – tryb Zombies – sprawia frajdę, więc musi zostać
- Data premiery: 11 listopada 2008 (pierwsza odsłona w Call of Duty: World at War)
- Producent: Treyarch
- Gatunek: kooperacyjna strzelanina FPP
Motyw zombie był swego czasu niezwykle popularny w grach, ale łączenie go z poważną tematyką II wojny światowej to już nieco odważniejszy i trochę zbyt ryzykowny pomysł na przykucie uwagi odbiorcy. Tak właśnie uważali włodarze Treyarcha i Activision, gdy dowiedzieli się, że grupa niepokornych programistów stworzyła sobie (poza wszelkim planem, poleceniami i listą kluczowych rzeczy do zrobienia) w nowym Call of Duty: World at War – mapę i zombiaki do wspólnej rozgrywki.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie