7 wielkich hitów, których omal nie skasowano
Inwestycja czasu oraz pieniędzy w produkcję gry oznacza ryzyko, które można oddalić decyzją o przedwczesnym skasowaniu projektu. Historia zna jednak przypadki, gdy słabe, niechciane gry okazywały się wielkimi hitami!
Spis treści
- 7 wielkich hitów, których omal nie skasowano
- GTA 1 – miszmasz pomysłów
- Fallout 1 – niedoszła ofiara Diablo
- Bayonetta 2 – ocalona przez Nintendo
- Battlefield 1 – I wojna światowa to nie jest temat na grę
- No Man’s Sky – oczyszczająca powódź
- Call of Duty – tryb Zombies – sprawia frajdę, więc musi zostać
Battlefield 1 – I wojna światowa to nie jest temat na grę
- Data premiery: 21 października 2016
- Producent: EA DICE
- Gatunek: strzelanina sieciowa FPP
Kiedy DICE i Electronic Arts pokazało pierwszy zwiastun Battlefielda 1, wszyscy byli zaskoczeni tak nietypowym dla FPS-ów settingiem – I wojną światową. Zaskoczeni nie tylko oryginalnością projektu, ale i tym, jak dobrze i dynamicznie wyglądały starcia w świetnie przygotowanym zwiastunie. Takiego efektu nie widział początkowo dyrektor kreatywny EA – Patrick Soderlund. Kiedy ekipa DICE zakomunikowała, że nowy Battlefield pokaże I wojnę światową, z miejsca odrzucił ten pomysł. Automatycznie skojarzył ów okres ze znanymi obrazkami statycznego przesiadywania w okopach od jednej szarży do drugiej, w czym kompletnie nie widział potencjału na sieciową strzelankę i momenty „tylko w Battlefieldzie”.
Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie