Jak korzystać ze Script Mergera?. Najlepsze mody do Wiedźmina 3

Maciej Żulpo

Jak korzystać ze Script Mergera?

Script Merger jest programem umożliwiającym sprawdzenie, czy dane modyfikacje do Wiedźmina są ze sobą kompatybilne, a jeśli nie – pozwalającym ową kompatybilność uzyskać.

O ewentualnej konieczności skorzystania ze Script Mergera informuje stosowny dopisek w instrukcji instalacji każdego moda, ale o używaniu tegoż programu należy pamiętać również w przypadku, gdy niekompatybilne okażą się inne modyfikacje, pominięte w poniższym zestawieniu – dzięki temu oszczędzicie sobie niepotrzebnego eliminowania problemu metodą prób i błędów.

Jednak ponieważ interfejs i obsługa programu mogą sprawiać pewne trudności, przygotowaliśmy także poradnik jego użytkowania.

  1. Pobierz program stąd (opcja download manually).
  2. Poprzez NMM aktywuj wszystkie pożądane mody i uruchom Script Mergera, po czym wskaż folder, w którym zainstalowana została gra.
  3. Kliknij przycisk Refresh. Jeśli wystąpiła niekompatybilność, odpowiednie mody zostaną wyświetlone w polu Conflicts (patrz – obrazek poniżej). W przeciwnym wypadku program poinformuje, iż nie odnaleziono konfliktów, co oznacza, że możesz bezproblemowo rozpocząć zabawę.
  1. Zaznacz niekompatybilne mody i kliknij znajdujący się poniżej przycisk Try to Merge Selected Script.
  2. Jeśli wszystkie konflikty da się rozwiązać automatycznie, po kliknięciu program zrobi to za Ciebie, a mody zostaną przeniesione do pola Merged Scripts. Jeśli nie, wyświetli się okno programu KDiff3, który poinformuje, ilu konfliktów nie rozwiązano. Kliknij OK.
  3. Celem rozwiązania konfliktów kliknij pole <Merge Conflicts>, a następnie zaznacz wszystkie kolumny, w których kolorem czerwonym oznaczono niekompatybilność – zrobisz to, wybierając odpowiednie litery (A/B/C) z górnego menu (kolejne kroki zaznaczono na obrazku poniżej).
  1. W efekcie zamiast słów <Merge Conflicts> pojawią się odpowiednie linie kodu, a program umożliwi zapisanie pliku (patrz – obrazek poniżej).
  1. Po dokonaniu zapisu możesz zamknąć program. Script Merger wyświetli informację o utworzeniu kopii zapasowej modyfikowanych plików i poinformuje, że nie odnaleziono konfliktów.
  2. Jeśli zdecydujesz się kiedyś odinstalować modyfikację scaloną przez Script Mergera, pamiętaj o wcześniejszym kliknięciu przycisku Unmerge Selected Script. Inaczej mod (nawet po dezaktywowaniu przez NMM) pozostanie w folderze Mods i będziesz musiał usunąć go ręcznie (poprzez skasowanie odpowiedniego folderu).
The Witcher 3: Wild Hunt

Wiedźmin 3: Dziki Gon

The Witcher 3: Wild Hunt

PC PlayStation Xbox Nintendo

Data wydania: 19 maja 2015

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

9.5

Gracze

9.7

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

25

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2016-06-09
17:16

sadosex Junior

Czy wiedźmin 3 ULTRA LOW UNDER 9000 pójdzie na takich wymaganiach
Intel(R)Core(TM) i3-120M CPU @ 2.50GHz 2.50GHz
4 GB RAM
Karta graficzna
Intel(R) HD Graphics 4000 Całkowita dostęmp pamięć graficzna 1792 MB
Windows 10 64 bit

Komentarz: sadosex
2016-07-08
14:49

boss84 Junior

mam problem z modem z modPreparations w Wiedźmin 3 :

wywala mi coś takiego:

Error [content0]game\gameplay\focus\focus.ws(207): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\gameplay\focus\focus.ws(267): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\gui\menus\gwintgamemenu.ws(107): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\vehicles\horseriding.ws(49): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\vehicles\sailing.ws(56): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\playerdialogstate.ws(48): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\aimthrow.ws(42): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\combat.ws(124): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\exploration.ws(55): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)
Error [content0]game\player\states\swimming.ws(252): Function 'LogWithName' does not take 1 param(s)

Warning [content0]engine\telemetrykeyword.ws(5): Native function 'Log' was not exported from class 'CR4TelemetryScriptProxy' in C++ code.
Warning [content0]engine\environment.ws(30): Global native function 'EnableDebugOverlayFilter' was not exported from C++ code.
Warning [content0]engine\environment.ws(32): Global native function 'EnableDebugPostProcess' was not exported from C++ code.
Warning [content0]engine\showflags.ws(11): Global native function 'DebugSetEShowFlag' was not exported from C++ code.

mod dodałem przez nexusa ręcznie też próbowałem wersja moda 1.22 wersja gry 1.22

proszę o pomoc 1 osobie która mi w tym pomorze stawiam czteropak browaru zrobię przelew na konto

Komentarz: boss84
2016-07-08
18:21

boss84 Junior

podaje gadu gadu do kontaktu 53046168

pozdrawiam

Komentarz: boss84
2016-07-09
01:42

stevven Legionista

Same bzdety. Ale co się dziwić, skoro REDsi na chwilę obecną wypuścili tylko coś, co pozwala dodawać własne obiekty... a i to jest coś bzdetnego, nie do końca przemyślanego, skoro nie dali edytora. Mam nadzieję, że prędzej czy później wydadzą REDkita.

Komentarz: stevven
2016-07-10
13:00

boss84 Junior

Już śmiga :) naprawione.

Komentarz: boss84

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl