Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 sierpnia 2015, 09:42

autor: Adrian Werner

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - zobacz półgodzinny gameplay

Firma Konami opublikowała zapis półgodzinnej prezentacji Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, która koncentruje się na zarządzaniu bazami, zarówno w kampanii, jak i trybie multiplayer.

Do premiery Metal Gear Solid V: The Phantom Pain pozostał już niecały miesiąc, więc trwające obecnie targi gamescom są dla firmy Konami jedną z ostatnich okazji, aby zwiększyć zainteresowanie tym projektem. Dlatego wydawca przyjechał do Kolonii z praktycznie ukończoną wersją gry, a jednym z owoców tego jest udostępniony właśnie zapis obszernej prezentacji rozgrywki. Materiał trwa ponad pół godziny i koncentruje się na zarządzaniu bazami, zarówno w kampanii, jak i w ramach wyposażonego w elementy MMO systemu multiplayer nazwanego FOB.

FOB to skrót od Forward Operating Base, co oznacza skonstruowaną przez nas dodatkową bazę, która ma funkcjonować w rozgrywkach wieloosobowych. Będziemy mogli posiadać kilka takich lokacji i każda z nich pomoże w zasilaniu głównego centrum dowodzenia dodatkowymi surowcami. Gracze otrzymają możliwość atakowania FOB’ów należących do innych użytkowników i jak również opcję konstruowania systemów bezpieczeństwa, mających uchronić nasze własne placówki przez ofensywami rywali. Oczywiście nie zabraknie także opcji osobistego rozprawienia się z agresorami.

Przypomnijmy, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 i PlayStation 3. Produkcja trafi do sprzedaży 1 września, ale na tryb multiplayer gracze konsolowi poczekają do 6 października. Natomiast użytkownicy pecetów dołączą do rozgrywek wieloosobowych dopiero w styczniu przyszłego roku.

  1. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - idealne połączenie sandboksa i skradanki? (zapowiedź)
  2. Oficjalna strona gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej