Recenzje najlepszych gier RPG 16
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu ponad 480 tekstów spełniających te kryteria.
Hunted: Kuźnia Demona - recenzja gry
6.5 15 czerwca 2011
Ostatnio kondycja hack’n’slashy nie zachwyca. W recenzji sprawdzamy, czy >Hunted: Kuźnia Demona jest w stanie obronić honor gatunku.
Hunted: Kuźnia Demona - recenzja gryRecenzja gry Ghost of a Tale – przeurocze pasmo frustracji
6.5 20 marca 2018
Ghost of a Tale to przeurocza opowieść z fantastycznymi bohaterami, w której jednak da się odczuć brak fachowca od tworzenia gier, przez co pełna wad rozgrywka nie idzie w parze ze świetną historią.
Recenzja gry Ghost of a Tale – przeurocze pasmo frustracjiRecenzja dodatku Szczęki Hakkona do gry Dragon Age: Inkwizycja - DLC poniżej oczekiwań
6.5 4 kwietnia 2015
Twórcy Szczęk Hakkona kierowali się prostą zasadą: dajmy graczom więcej tego samego, a powinni być zadowoleni. Niestety, gdzieś w procesie produkcji zapomniano o dwóch dość istotnych zaletach Dragon Age: Inkwizycji – scenariuszu oraz ciekawych postaciach.
Recenzja dodatku Szczęki Hakkona do gry Dragon Age: Inkwizycja - DLC poniżej oczekiwańThe Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - recenzja gry
6.5 27 listopada 2006
Przygoda rozpoczyna się w Anvil, gdzie miejscowy kościół pada ofiarą tajemniczego ataku. Wszyscy obecni w budynku ludzie zostają zamordowani, wokół jest pełno krwi, a w podziemiach błąkają się agresywnie nastawione duchy.
The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - recenzja gryThe Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - Ocena dodatków 1-4
6.5 5 czerwca 2006
Firma Bethesda Softworks LLC od dłuższego czasu publikuje na swojej stronie dodatki do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion, które w różnym stopniu wzbogacają rozgrywkę. Postanowiliśmy opisać je w kilkunastu zdaniach.
The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - Ocena dodatków 1-4Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood - recenzja gry
6.5 19 listopada 2008
Pokładałem spore nadzieje w tym projekcie. I niestety srodze się zawiodłem. Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood to jeden z wielu średniaków.
Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood - recenzja gryMass Effect 2: The Arrival - recenzja gry
6.5 4 kwietnia 2011
Gdy wszyscy z niecierpliwością wyczekują finału trylogii Mass Effect, na wirtualnych półkach serwisów dystrybucji cyfrowej wylądował Arrival, czyli kolejny płatny dodatek DLC do "dwójki".
Mass Effect 2: The Arrival - recenzja gryFantastic 4 - recenzja gry
6.5 11 sierpnia 2005
Z pozoru zwykła wycieczka dookoła stacji kosmicznej w celu zamknięcia osłon kończy się tragicznie – Ben Grimm ledwo uchodzi z życiem, a pozostali kosmonauci, nawet wewnątrz stacji, poddani zostają wpływowi promieniowania nieznanego pochodzenia.
Fantastic 4 - recenzja gryRecenzja gry Trove - drugie wcielenie zaginionego Cube World?
6.5 23 lipca 2015
Trove to kolejna propozycja dla miłośników światów zbudowanych z wokseli. Tym razem mamy do czynienia z przedstawicielem gatunku MMORPG, który dość mocno przypomina niegdyś świetnie zapowiadające się Cube World.
Recenzja gry Trove - drugie wcielenie zaginionego Cube World?Recenzja gry Steelrising - soulslike, obok którego można przejść obojętnie
6.0 7 września 2022
Steelrising jest po prostu średniakiem. Poza ładną oprawą graficzną i ciekawym motywem muzycznym nie oferuje zbyt wiele. Historia świata nie wciąga, reklamowanych intryg nie widać, a poziom trudności nie stanowi żadnego wyzwania.
Recenzja gry Steelrising - soulslike, obok którego można przejść obojętnieRecenzja gry Vampyr – to nie jest RPG, na które czekaliście
6.0 5 czerwca 2018
To miało być RPG roku. Ba, to miał być mocny kandydat na grę roku. Vampyr zachwycał wizją, hipnotyzował klimatem i obiecywał przełomowe rozwiązania. Co z tego wszystkiego wyszło? Tytuł, wspomnienie którego jeszcze długo będzie wywoływać w nas smutek…
Recenzja gry Vampyr – to nie jest RPG, na które czekaliścieRecenzja gry Baldur's Gate: Enhanced Edition - klasyka RPG w nowych szatach
6.0 3 grudnia 2012
Starusieńkie Baldur's Gate przeszło solidny lifting - na rynek trafiła Enhanced Edition. To jak, wędrowcze, zatrzymasz się, gdy cię prosi starzec?
Recenzja gry Baldur's Gate: Enhanced Edition - klasyka RPG w nowych szatachRecenzja gry Dragon Ball Z: Kakarot – pięć dni dobrze się bawiłem w przeciętnej grze
6.0 22 stycznia 2020
Dragon Ball Z: Kakarot to gra dla fanów wciąż przepełnionych sentymentem do Son Goku. I tylko dla nich. Cała reszta może sobie odpuścić.
Recenzja gry Dragon Ball Z: Kakarot – pięć dni dobrze się bawiłem w przeciętnej grzeRecenzja Expeditions: Rome - ach, gdyby ta gra była równie dobra, jak długa...
6.0 18 stycznia 2022
Expeditions: Rome to historyczne RPG, które zabiera nas na wyprawę do starożytnego Rzymu. Szkoda tylko, że przygoda ta nie jest krótsza, bo w trakcie 50 godzin zabawy wychodzi na jaw zbyt wiele jej słabości.
Recenzja Expeditions: Rome - ach, gdyby ta gra była równie dobra, jak długa...Jak rozpętałem II wojnę światową ... - recenzja gry
6.0 14 października 2003
Jak rozpętałem II wojnę światową: Nieznane przygody Franka Dolasa to gra z gatunku cRPG, przygotowana przez studio Alien Artefact, znane nam do tej pory ze znakomitej Another War...
Jak rozpętałem II wojnę światową ... - recenzja gryRecenzja gry Outward – to miał być Gothic, Skyrim i Soulsy w jednym...
6.0 2 kwietnia 2019
Wziąć większość lubianych i udanych mechanik rozgrywki z ostatnich lat, wymieszać je i na bazie tego co wyjdzie zbudować własną grę. Przepis na hit? Outward udowadnia, że niekoniecznie.
Recenzja gry Outward – to miał być Gothic, Skyrim i Soulsy w jednym...Recenzja gry Planescape Torment: Enhanced Edition – małe odświeżenie wielkiego RPG
6.0 26 czerwca 2017
18 lat i jednego duchowego następcę później Planescape: Torment wciąż pozostaje wspaniałą grą RPG. Ale czy Enhanced Edition to propozycja warta grzechu? Odpowiedź nie jest jednoznaczna, bo studio Beamdog specjalnie się nie natrudziło, szykując remaster...
Recenzja gry Planescape Torment: Enhanced Edition – małe odświeżenie wielkiego RPGRecenzja gry Fable Anniversary - piękna przygoda z błędami technicznymi w tle
6.0 9 lutego 2014
Czekałem na możliwość powrotu do Albionu, cieszyła mnie perspektywa wydania pierwszego Fable'a w zupełnie nowej oprawie. Nie spodziewałem się jednak, że studio Lionhead tak bardzo nie przyłoży się do technicznych aspektów swej produkcji.
Recenzja gry Fable Anniversary - piękna przygoda z błędami technicznymi w tleLoki - recenzja gry
6.0 10 sierpnia 2007
Hack and slash to gatunek, w którym developerzy boją się wprowadzać innowacje. Czy jednak bezczelne kopiowanie Diablo 2 w siedem lat po premierze to sposób na sukces?
Loki - recenzja gryMount & Blade: Ogniem i Mieczem - recenzja gry
6.0 18 grudnia 2009
Miłośnikom klimatów rodem z sienkiewiczowskiej Trylogii powinna spodobać się nowa gra pt. Ogniem i Mieczem. Czy jednak może ona przypaść do gustu również innym osobom?
Mount & Blade: Ogniem i Mieczem - recenzja gryRecenzja gry Sacred 3 - pecetowy hack'n'slash zmieniony nie do poznania
6.0 1 sierpnia 2014
Sacred 3 zrywa z tradycjami serii i podąża w zupełnie nowe rejony. Czy to rezygnacja niemieckiego dewelopera z rywalizacji z Diablo III o dusze graczy, czy też świadoma decyzja podążania w kierunku wytyczonym przez kooperacyjne nawalanki?
Recenzja gry Sacred 3 - pecetowy hack'n'slash zmieniony nie do poznaniaRecenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosło
6.0 6 grudnia 2016
Bacznie obserwujemy studio King Art Games, odkąd Jakub Różalski wybrał je na twórców gry Iron Harvest. The Dwarves można uznać za sprawdzian przed egzaminem z gatunku RTS. Niestety wyszło średnio…
Recenzja gry The Dwarves – liche krasnoludzkie rzemiosłoRecenzja Warsaw - najlepsza gra o powstaniu warszawskim nie jest dobra
6.0 8 października 2019
Warsaw nie jest wierną kopią znacznie bardziej udanego Darkest Dungeon. Niestety, te elementy, które deweloperzy z Pixelated Milk dodali od siebie, irytują zdecydowanie częściej, niż dają jakąkolwiek frajdę.
Recenzja Warsaw - najlepsza gra o powstaniu warszawskim nie jest dobraUltima IX: Ascension - recenzja gry
6.0 18 grudnia 2000
Fani serii Ultima czekali na tę grę wiele lat. Czy efekt końcowy był tego wart?
Ultima IX: Ascension - recenzja gry