Popularne recenzje gier RPG 17
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu ponad 480 tekstów spełniających te kryteria.
Recenzja dodatku Teeth of Naros do gry Kingdoms of Amalur: Reckoning
recenzja gry29 kwietnia 2012
Teeth of Naros to kolejne rozszerzenie do gry Kingdoms of Amalur, które tym razem zabiera nas do mitycznej krainy Kolosów oraz ich dryfującego w przestworzach miasta Idylli. Z recenzji dowiesz się, czy warto wziąć udział w tej przygodzie.
Recenzja dodatku Teeth of Naros do gry Kingdoms of Amalur: ReckoningPierwsze testy pełnej wersji The Elder Scrolls Online - MMO w świecie Tamriel
gramy dalej4 kwietnia 2014
The Elder Scrolls Online – świetna marka, wspaniałe uniwersum, lecz… zwykła gra MMO? Tak przynajmniej wskazuje nasz pierwszy kontakt z finalną wersją gry studia Zenimax Online.
Pierwsze testy pełnej wersji The Elder Scrolls Online - MMO w świecie TamrielRecenzja gry The Elder Scrolls Online - ani to Skyrim, ani świetne MMO
recenzja gry5 maja 2014
The Elder Scrolls Online brzmiało jak marzenie. Skyrim w wersji sieciowej – kto nie chciałby w to zagrać? Niestety, studio ZeniMax Online nie potrafiło zrobić nic więcej niż zwyczajne, poprawne MMO, które bawi i wciąga, ale nie zostanie królem gatunku.
Recenzja gry The Elder Scrolls Online - ani to Skyrim, ani świetne MMORecenzja gry Torchlight - konsolowa konwersja odpowiedzi na Diablo
recenzja gry14 marca 2011
Konsolowy Torchlight zawitał na Xbox LIVE Marketplace półtora roku po swojej pecetowej premierze. Warto było poczekać, bo w wygodnym fotelu z padem w ręce zwiedzanie podziemi jest jeszcze przyjemniejsze.
Recenzja gry Torchlight - konsolowa konwersja odpowiedzi na DiabloARX Fatalis - recenzja gry
recenzja gry23 kwietnia 2003
ARX Fatalis swymi podstawami nawiązuje bezpośrednio do klasyki gatunku cRPG - Ultimy Underworld. Akcja przenosi nas do fantastycznej i przepełnionej magią planety - Arx. Jest to świat pozbawiony słońca i jego życiodajnej energii, a przez to samego życia..
ARX Fatalis - recenzja gryThe Legend of Zelda: Twilight Princess - recenzja gry
recenzja gry15 stycznia 2007
Gdyby najnowsza Zelda miała oprawę audiowizualną godną swoich czasów, ani chybi dostałaby notę co najmniej 99%. Oto podręcznik dla tych, którzy poszukują definicji słowa „grywalność”.
The Legend of Zelda: Twilight Princess - recenzja gryOverlord - recenzja gry
recenzja gry23 lipca 2007
Czarny humor, czarny charakter w roli głównej i miks wielu gatunków. Czy to mogło się udać?
Overlord - recenzja gryRecenzja The Secret World - innowacyjne, ale niedopracowane MMORPG
recenzja gry5 sierpnia 2012
The Secret World w wielu elementach wprowadza świeżość do gatunku MMORPG. Kilka istotnych problemów podkopuje jednak radość z odkrywania kolejnych tajemnic ciekawego uniwersum.
Recenzja The Secret World - innowacyjne, ale niedopracowane MMORPGDeus Ex: Invisible War - recenzja gry
recenzja gry25 marca 2004
Sequel znakomitej gry akcji wydanej w roku 2000, która umiejętnie łączyła elementy cRPG z wciągającą cyberpunkową fabułą. Druga część rozgrywa się w roku 2072, w 20 lat po wielkiej ekonomicznej katastrofie i wydarzeniach, które miały miejsce w Deus Ex...
Deus Ex: Invisible War - recenzja gryThe Elder Scrolls IV: Shivering Isles - recenzja gry
recenzja gry7 maja 2007
Puśćmy średniawe plug-iny w niepamięć, Shivering Isles to pierwszy i ostatni pełnoprawny dodatek do Oblivona.
The Elder Scrolls IV: Shivering Isles - recenzja gryZło powróciło - recenzja gry Diablo III
recenzja gry23 maja 2012
Dzieła Blizzarda zawsze dojrzewały długo – na nowe Diablo czekaliśmy aż dwanaście lat. Chociaż gra zrywa z niektórymi wzorcami poprzedniczek, to nie ma wątpliwości, że zostanie taką samą legendą.
Zło powróciło - recenzja gry Diablo IIITestujemy grę Diablo III po aktualizacji 1.0.7 - PvP, rzemiosło i zmiany w klasach
gramy dalej22 lutego 2013
W minionym tygodniu w Diablo III zadebiutowała łatka oznaczona numerem 1.0.7. Wraz z nią w świecie Sanktuarium pojawiła się opcja tworzenia potyczek, a zastępy mnichów i czarowników wzrosły w siłę, nie wspominając o wielu drobniejszych innowacjach.
Testujemy grę Diablo III po aktualizacji 1.0.7 - PvP, rzemiosło i zmiany w klasachCzy Piekło zamarzło? Diablo III pół roku po premierze
gramy dalej19 grudnia 2012
Przez jednych znienawidzone, przez inne uwielbiane. Diablo III wywołuje mnóstwo kontrowersji, ale wciąż ma szerokie grono zwolenników. Jakich zmian w grze dokonał Blizzard przez ostatnie pół roku?
Czy Piekło zamarzło? Diablo III pół roku po premierzeDiablo III z łatką 1.08 - jak prezentuje się hit Blizzarda rok po premierze?
gramy dalej15 maja 2013
Po miesiącu testów firma Blizzard Entertainment wprowadziła łatkę 1.0.8 do Diablo III. Czy postawienie na udoskonalenie rozgrywki kooperacyjnej i dodanie licznych drobnych usprawnień wyszło trzeciej części kultowego hack’n’slasha na dobre?
Diablo III z łatką 1.08 - jak prezentuje się hit Blizzarda rok po premierze?The Elder Scrolls IV: Oblivion - PL
recenzja gry12 lipca 2006
2600 stron, 6 tłumaczy, 3 miesiące, jeden Oblivion. Oblivion? Raczej „Otchłań”, rodacy.
The Elder Scrolls IV: Oblivion - PLRecenzja gry Diablo III w wersji na konsole - król hack'n'slash na padzie
recenzja gry5 września 2013
W Diablo III może już grać konsolowa brać i mimo obaw, piekło nie zamarzło. Pecetowy produkt przeprowadzkę na kanapę zniósł dzielnie, a jakość konwersji nie pozostawia wiele do życzenia.
Recenzja gry Diablo III w wersji na konsole - król hack'n'slash na padzieDragon Age: Origins - Witch Hunt - recenzja gry
recenzja gry14 września 2010
Witch Hunt jest ostatnim dodatkiem DLC przed premierą drugiej odsłony cyklu i pomostem spajającym „jedynkę” z Dragon Age II. Przynajmniej takie wrażenie można odnieść, zanim pojawią się napisy końcowe.
Dragon Age: Origins - Witch Hunt - recenzja gryGrandia II - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2003
Sequel znanej gry z gatunku cRPG, Grandia, wydanej jedynie na konsole SEGA Saturn and Playstation. Gracz staje się młodym najemnikiem o imieniu Ryudo, wplątanym w walkę mającą na celu niedopuszczenie do odrodzenia się złego boga Valmar’a.
Grandia II - recenzja gryKingdom Under Fire: Circle of Doom - recenzja gry
recenzja gry27 lutego 2008
Fantasy według Koreańczyków? Super sprawa. Nie, naprawdę. Goście o gabarytach goryla noszą większe od siebie miecze i nie wyglądają przy tym tak znowu bardzo komicznie.
Kingdom Under Fire: Circle of Doom - recenzja gryTwo Worlds - recenzja gry
recenzja gry22 czerwca 2007
„Gothlivion” – czytamy na pudełku angielskiego wydania Two Worlds. Co skłoniło autora do wygłoszenia tak odważnego sloganu? Czy dzieło krakowskiego studia Reality Pump naprawdę godne jest przyrównania do dwóch z trzech wielkich cRPG zeszłego roku?
Two Worlds - recenzja gryFable: Zapomniane Opowieści - PL
recenzja gry5 maja 2006
Po licznych perypetiach, Fable w końcu zostaje oficjalnie wydana w naszym kraju. Czy jest na tyle dobra, byśmy przymknęli oko na ponad pół roku opóźnienia?
Fable: Zapomniane Opowieści - PLFable: Zapomniane Opowieści - recenzja gry
recenzja gry23 września 2005
Wzruszająca bajka o tym, jak to Piotruś Kłamczuszek próbuje rehabilitować się przed ludem krainy gier wideo za wcześniej niedotrzymane obietnice. Innymi słowy Peter Molyneux i jego autorski koktajl z Diablo i Zeldy.
Fable: Zapomniane Opowieści - recenzja gryKnights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gry
recenzja gry15 lutego 2006
Słowacy napisali, Holendrzy wydali, a my oceniamy – niestety, niezbyt wysoko. „Średniowieczny” hack’n’slash, zarówno w kwestii realiów, jak i wykonania.
Knights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gryRecenzja dodatku Extended Cut do gry Mass Effect 3 - czy warto było czekać na rozszerzone zakończenie?
recenzja gry28 czerwca 2012
Extended Cut do Mass Effect 3 oferuje graczom upragniony epilog i wyjaśnia kilka kwestii. Sprawdzamy, czy finał tej historii nabrał większego sensu.
Recenzja dodatku Extended Cut do gry Mass Effect 3 - czy warto było czekać na rozszerzone zakończenie?