Popularne recenzje gier RPG 11
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu 510 tekstów spełniających te kryteria.

Icewind Dale - Dolina Lodowego Wichru
recenzja gry14 grudnia 2000
Firma Black Isle zaszczyciła nas swoją nową produkcją „Icewind Dale”. Jest to przygoda, która dzieje się w Dolinie Lodowego Wichru, a opowiada o walce z złem, które gnębi mieszkańców Kuldahar.
Icewind Dale - Dolina Lodowego WichruWorld of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gry
recenzja gry19 stycznia 2007
Krótka wersja recenzji brzmi: Blizzard, WoW, Burning Crusade – i wszystko jasne. Bardziej dociekliwych z Was zapraszam do podsłuchania nie byle jakiej rozmowy. Rozmowy o Burning Crusade.
World of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gry
Gothic II - recenzja gry
recenzja gry16 kwietnia 2003
Gothic II to sequel jednej z najlepszych gier akcji/cRPG roku 2001. Podobnie jak w części poprzedniej akcja Gothic II toczy się w świecie fantasy Myrtana i kontynuuje fabułę poprzedniczki, tj. wojny pomiędzy Orkami i Ludźmi.
Gothic II - recenzja gry
Recenzja konsolowej wersji gry Risen 2: Mroczne wody
recenzja gry9 sierpnia 2012
Piraci z Arborei dopłynęli wreszcie do portów Microsoftu oraz Sony. Napad zakończył się pełnym sukcesem, chociaż nie obyło się bez kilku ofiar.
Recenzja konsolowej wersji gry Risen 2: Mroczne wodyAnarchy Online - recenzja gry
recenzja gry6 sierpnia 2001
Akcja gry umiejscowiona została w dalekiej przyszłości na planecie będącej we władaniu wielkiej korporacji Omni-Tek zajmującej się wydobyciem jedynego dostępnego tam surowca Notum i walczącej z pragnącymi swobody niezależnymi klanami.
Anarchy Online - recenzja gryVampire The Masquerade: Redemption - recenzja gry
recenzja gry22 stycznia 2001
Powstańcie dzieci nocy, albowiem znów nadeszła ta straszna chwila, że zagrożone zdradą są święte reguły Maskarady. Wszystkie wartości, którymi do tej pory kierowaliśmy się we współżyciu z ludźmi zostały narażone na zgubę i zatracenie.
Vampire The Masquerade: Redemption - recenzja gryDungeons & Dragons Online: Stormreach - recenzja gry
recenzja gry8 marca 2006
Zapraszamy wszystkich miłośników systemu D&D, lubiących przeczesywanie mrocznych lochów i jaskiń w towarzystwie innych maniaków takiej zabawy. Ci, którzy identyfikują się z grami cRPG oraz grywali w normalne RPG, na pewno poczują się tu jak w domu.
Dungeons & Dragons Online: Stormreach - recenzja gry
Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry
recenzja gry11 kwietnia 2001
Na siódmą część Might & Magic nie musieliśmy czekać tak długo jak na część szóstą. Ukazała się prawie równo w rok po swojej znakomitej poprzedniczce i przyniosła trochę nowych rozwiązań, ale i pozostawiła po sobie pewien niedosyt.
Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry
Might & Magic VIII: Day of the Destroyer - recenzja gry
recenzja gry21 grudnia 2000
Might & Magic VIII to gra dobra, ale chyba zapowiadająca upadek tej serii – przynajmniej z tym engine. Jest to po prostu poprawna kontynuacja serii, bez żadnych rewelacji. Każdy prawdziwy fan i tak ją kupi, więc moje zarzuty nic tu nie znaczą ...
Might & Magic VIII: Day of the Destroyer - recenzja gryMaximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry
recenzja gry6 stycznia 2005
„Space Hack” to udany produkt, który powinien zadowolić każdego sympatyka „Diablo”. „Space Hack” nie irytuje sztucznie zawyżonym poziomem trudności, ale i nie podaje wszystkiego na tacy, cieszy wyważonym przebiegiem rozgrywki.
Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry
Recenzja gry The Banner Saga - RPG z Kickstartera w klimacie Skyrima
recenzja gry14 stycznia 2014
Okazuje się, że gra ufundowana na Kickstarterze może zasługiwać na wysoką ocenę. The Banner Saga, dzieło studia Stoic to wybitny erpeg, który powinien zainteresować także fanów taktycznych, turowych walk.
Recenzja gry The Banner Saga - RPG z Kickstartera w klimacie Skyrima
Drakensang: The River of Time - recenzja gry
recenzja gry2 września 2010
Prequel najlepszej gry RPG roku 2008 w Niemczech sprostał zadaniu. Już drugi raz za sprawą Drakensanga otrzymujemy solidną dawkę dobrej zabawy w starym stylu.
Drakensang: The River of Time - recenzja gry
Recenzja gry Expeditions: Conquistador - turowej strategii z elementami RPG
recenzja gry30 maja 2013
Expeditions: Conquistador to jedna z gier ufundowanych w 2012 roku na Kickstarterze. Choć twórcy spełnili - na papierze - wszystkie obietnice to niski budżet podcina skrzydła obiecującej strategii.
Recenzja gry Expeditions: Conquistador - turowej strategii z elementami RPG
Recenzja gry Dragon's Dogma: Dark Arisen - RPG fantasy z solidnym rozszerzeniem
recenzja gry25 kwietnia 2013
Dragon's Dogma: Dark Arisen kusi spóźnialskich, ale oferuje również mnóstwo atrakcji weteranom pierwszego wydania gry. Capcom znowu znalazł się na fali wznoszącej, warto więc sprawdzić jeden z najbardziej intrygujących tytułów tej generacji konsol.
Recenzja gry Dragon's Dogma: Dark Arisen - RPG fantasy z solidnym rozszerzeniem
Recenzja gry Dragon's Dogma: Dark Arisen na PC - jak zabić smoka na klawiaturze i myszce?
recenzja gry14 stycznia 2016
Dragon’s Dogma to jedna z najbardziej zjawiskowych gier RPG poprzedniej generacji konsol. Teraz ta szybka i klimatyczna produkcja o walce z potworami rodem ze świata fantasy trafia na PC.
Recenzja gry Dragon's Dogma: Dark Arisen na PC - jak zabić smoka na klawiaturze i myszce?
Mass Effect: Andromeda w 4K – piękny wszechświat i technologiczne niedociągnięcia
gramy dalej28 marca 2017
O oprawie gry Mass Effect: Andromeda ostatnimi czasy mówiło się głównie w kontekście animacji postaci. Ale dzieło BioWare pomimo licznych niedociągnięć nadal potrafi zachwycić – zarówno na mocnym PC, jak i na PlayStation 4 Pro czy Xboksie One.
Mass Effect: Andromeda w 4K – piękny wszechświat i technologiczne niedociągnięcia
Drakensang: The Dark Eye - recenzja gry
recenzja gry9 grudnia 2008
RPG w starym, dobrym stylu. Mnóstwo zadań, rozbudowane dialogi, ciekawy system i wyważona walka. Idealna gra na długie zimowe wieczory.
Drakensang: The Dark Eye - recenzja gryLoki - recenzja gry
recenzja gry10 sierpnia 2007
Hack and slash to gatunek, w którym developerzy boją się wprowadzać innowacje. Czy jednak bezczelne kopiowanie Diablo 2 w siedem lat po premierze to sposób na sukces?
Loki - recenzja gry
Wiedźmin - recenzja gry
recenzja gry26 października 2007
Nie wiadomo, co się stało z Geraltem z końcem Sagi. Gdy wchodzimy w świat gry, obowiązywać zaczyna wersja, w której wiele osób widziało, jak Geralt zginął na rivskiej ulicy, pchnięty w brzuch widłami...
Wiedźmin - recenzja grySpells of Gold - recenzja gry
recenzja gry31 lipca 2003
Akcja gry rozgrywa się w fantastycznym świecie zamieszkałym przez ludzi, elfy, krasnale, nieumarłych i inne magiczne stwory. Cała obszerna kraina składa się z kilku oddzielnych światów, z których każdy posiada swój własny specyficzny system polityczny...
Spells of Gold - recenzja gryDawn of Magic: Blood Magic - recenzja gry
recenzja gry9 sierpnia 2007
Dawn of Magic jest grą straszliwie nierówną. Wyposażona w ładny interfejs, posiadająca spory potencjał w rozwoju postaci (w tym atrakcyjny pomysł na wykorzystanie go w multiplayerze), otrzymała, nie wiedzieć czemu, lichą fabułę i mnóstwo niedoróbek.
Dawn of Magic: Blood Magic - recenzja gryShadow Hearts: From the New World - recenzja gry
recenzja gry20 września 2007
Na ukończenie Shadow Hearts: From the New World potrzeba około czterdziestu godzin. Sporo, ale skłamałbym, gdybym stwierdził, że zabawa jest tak fantastyczna i wciągająca, że nawet nie zauważycie, jak ten czas zleci.
Shadow Hearts: From the New World - recenzja gry
World of Warcraft - recenzja gry
recenzja gry11 lutego 2005
Blizzardowi udało się dokonać rzeczy trudnej, stworzyć grę MMO dla każdego. W WoW-a zagrać może gracz, którego doświadczenie zaczyna się i kończy na prostych zręcznościówkach, ale także gros hardcore’owych wymiataczy znajdzie w nim pole do popisu.
World of Warcraft - recenzja gry
Mythos - recenzja gry
recenzja gry1 czerwca 2011
Cyklopy w spódniczkach, eksplodujące wilki i niekończący się grind - witamy w Mythos! Po tej grze nic już nie będzie takie, jak wcześniej.
Mythos - recenzja gry