Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry
Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry, indeks sekcji poradnika stworzonego dla gry Warhammer 40,000: Dawn of War II przez gry-online.pl
Aktualizacja:
Komentarze czytelników
wyrywacz=> masz uszkodzoną płytę. Pod zimną wodą palcem umyj ją mydłem wykonując ruchy pionowe w stronę środka płyty. Wysusz, jak nadal nie będzie działać to ściągnij grę przez Steam a nie instaluj z płyty. Wielkiej różnicy nie ma chyba że masz jakiś limit danych pobieranych z Internetu.
Strzałka jestem fanem Dawn of War .Chciałem sobie zainstalować Dawn of War 2 ale gdy wkładam płytę do komputera to mieli przez 10 minut a potem wyskakuje błąd instalacji (mam zainstalowany steam ) PROSZĘ POMOCY
beznadziejny poradnik- kupcie grę w premium games, to tam dadzą poradnik ze szczegółowym opisem wszystkich 33 misji na około 150 stronach...
kilka spóźnionych porad od wujka Caine'a na temat późnego etapu rozgrywki
- W grze znajdziesz trzy zbroje Terminatora. Dowódca i Tarkus mogą je nosić od razu, Tadzio i Avitus wymagają rozwinięcia odpowiednio Walki Wręcz i Żywotności aby uzyskać konieczny atut. Zwróć uwagę, że najlepszy sprzęt to nie zawsze ten kompatybilny ze zbroją - przedmioty Dowódcy, broń, akcesoria.
- ZAWSZE rozwiń atut, który pozwala na przenoszenie większej ilości Akcesoriów
- Nie ma jednostek "złych". Thaddeus świetnie walczy jednostkami strzeleckimi, wliczając bossów. Sprawdza się też w misjach przeciw Eldarom, zwłaszcza obronnych gdy trzeba tłuc Pająki Osnowy. O Cyrusie wpisano już wszystko - kolejność inwestowania wg mnie to 1 perk Energii, potem w kolejności wedle uznania 1 perk Walki wręcz, 1 Strzelectwa, Energia na max, na końcu Żywotność. Drednot wcale nie jest taki uber, nie może reanimować innych członków oddziału no i ma tylko jedno miejsce na akcesoria. Tarkus doposażony w wyrzutnię Cyclone i Storm Bolter/Ciężki miotacz ognia jest świetnym tankiem, jeśli tylko nie zabraknie energii na Marsz Taktyczny. Jego zdolność Drwina odciągnie przeciwnika od generatora czy jednostki z ciężką bronią.
Mam problem ponieważ zniknął mi Tarkus!
Nie mogę dobrać jego oddziału do misji czyżby zginął??!
EDIT:Nieważne już wiem o co chodzi.
Przeczytalem kilka stron z ciekawosci - od razu udezylo mnie to ze autor pomija Cyrusa, jak i jego taktyka gry. Przeszedlem gre na najwyzszym poz majac w ekipie Cyrusa ktory wymiatal prawie polowe wrogow. Z umiejetnoscia krycia sie i wykonywania dzialan zostawial miny detonowane zdalnie na srodku grupy wrogow i kosil jak swieze zborze... (nie wspominajac ze walczac z bossami ci cos zawsze przywolali - stawialem zawsze mine przed wyjsciem gdy tylko wyszla ekipa - bum - i tak w kolko) Tak samo w walkach z twardzielami niezastapiony do "odzyskiwania" padnietej ekipy. Pomylka dla mnie w skladzie jest Tarkus. Taki od wszystkiego i niczego. Gralem FC, Thaddeus, Cyrus i Avitus. 1 szedl cyrus, majac arsenal min itp i kosil co dal rade, po nim wpadal FC z jetpackiem i Thaddeus. A wykanczal (rozstawiajac sie w tym czasie na przyspieszeniu) Avitus.
W co sie oplaca inwestowac - dodatkowy slot na przedmiot to podstawa, po nim jak najwiekszy poz zbroi. Cyrus ze snajperka to blad w sztuce. Nie wspomne o shotgunie. Dobry bolter i ma obrazenia rzedu 4xx strzelajac znacznie szybciej ;)
Zeby miec mozliwosc ostrzalu albo stawiania wierzyczek musisz dac odpowiedni przedmiot oddzialowi.
Dodatkowe ruchy w Solar Day dostajesz wtedy, gdy odpowiednio dobrze przejdziesz mape i napelni sie pasek przy podsumowaniu misji. Na screenie widac znaczniki oznaczajace dodatkowa akcje. Jak widac maks to dwa dodatkowe zrzuty.
muszę nie zgodzić się z pewną kwestią w poradniku... Cyrus jest bardzo przydatny, strzałem snajperskim natychmiast zdejmuje dowódcę oddziału wroga a także zadanie spore obrażenia bossom, może w trybie niewidzialności reanimować sprzymierzeńców a także podkładać ładunki pozostając niewykrywalnym... to bardzo duża przewaga strategiczna...
Pytanie, jak korzystać z zalet zajmowanych budynków? zajmuje je ale nie otrzymuje ostrzału artyleryjskiego, tudzież wieżyczek... nie mam też dodatkowego 'dropu' tego samego dnia ;/
Mam pytanie, czemu w poradniku pisze że Drednot dostaje na każdy poziom 4 punkty jak u mnie na każdy poziom dostaje tylko 2 punkty? A tak to poradnik spoko.
hahahaha.... oj sie usmialem... nie no ten poradnik (przynajmniej jesli chodzi o rozwoj postaci) jest baaaardzo smieszny. ale bez jaj - naprawde jest kilka bledow. moim zdaniem np cyrus jest absolutnie lepszy od thaddeusa. walka wrecz to raczej brozka dowodcy zakonnego (ktory w koncowej fazie kampanii jest niepokonany z mlotem energetycznym). ale wracajac do cyrusa - potem radze go zastapic drednotem - razem z dowodca, tarkusem i avitusem tworza genialny kwartet. thaddeus ma jedna wielka wade - zawsze trzeba go ratowac. jak wpadnie w boj, to jest tragicznie. a tak to dowodca zakonny bije sie, a reszta strzela :)
a i mam pytanko - czy im wyzszy poziom trudnosci tym lepsze przedmioty wypadaja? bo bardzo chcialbym zdobyc dzialko szturmowe do pancerzu terminatora, ale jakos nie mam szczescia.
a konczac - kampanie jest wg mnie genialna :)
Gra jest bardzo ale to bardzo dobra szczególnie single player i kampania. Recenzent oraz autor poradnika nie dodał że grał na easy i przez to mało wie o samej grze. Bez dwóch zdań Cyrus i Dreadnout są najmocniejszymi jednostakim w grze. Dred od osiągniecia swietości daje duże bonus, a przy pancerzach dostaje samo naprawę więc problemu nie ma. Cyrus potrafi podnosic zabitych walki na hard trwaja z bossami nawet do 3-5 godzin, Wiec w 7h całą grę to Gratuluje ! że sie pisze poradnik i nic się o samej grze nie wiem.
Pozdrawiam
Czy Dreadnought nie dostaje 4 pkt tylko za pierwszym razem gdy sie pojawia, a pozniej juz normalnie jak reszta 2?
Yup, my bad.
mazur13 - na przedostatnim.
Sandro na jakim poziomie grałeś?Bo na najwyższym Cyrrus jest najlepszą jednostką w grze...(TobiAlex wyjaśnił dlaczego).
Jest jeszcze jeden bardzo dobry sposób (chyba najlepszy) na walkę z pojazdami, a mianowicie specjalne granaty które dostajemy gdy pojawiają się pierwsze czołgi. Jeden celny rzut permanentnie rozwiązuje problem, chyba że walczymy z bossem.
OMG
wraca jako Drednot!!
Tyranidzi walcza miedzy soba, gdy zabije sie jednostki wiekszego kalibru (sorry za brak nazewnictwa :P), chyba ze ja malo spostrzegawczy jestem i nie widzialem zeby walczyli ze soba, gdy jest mala Tyranid Infestation.
Spotykałem się z sytuacjami, w których przy małym Tyraind Infestation (co oczywiście było efektem wymordowania kilku tyranidzkich bossów) moi wrogowie walczyli między sobą. Update'y gry chyba tego nie zmieniły?
A co do pierwszego akapitu Twojego postu - nie sposób się nie zgodzić i przepraszam za tą nieścisłość.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
