Dawn of War 2: Budynki strategiczne
Aktualizacja:
Budynki strategiczne
Na każdej planszy obecne są budynki strategiczne. Dzielimy je na kaplice imperialne (Imperial Shrine), zautomatyzowane kuźnie (Automated Foundry) i radiolatarnie komunikacyjne (Communication Array).
Po co mi budynki strategiczne?
Zajmowanie każdej tego typu budowli ma wiele zalet. Po pierwsze, przy zajętym budynku możesz uzupełnić stan osobowy Twoich oddziałów. Po drugie, przejmowanie struktur jest źródłem dodatkowych punktów doświadczenia. I po trzecie, najważniejsza kwestia - zajęte budynki pozwalają na korzystanie z różnego rodzaju wsparcia w kolejnych misjach.
Na mapie przeważnie znajdują się dwa budynki strategiczne. W trakcie misji możesz przejąć tylko jeden z nich, ale ponieważ lokacje w grze odwiedzane są wielokrotnie, przejęcie obu budowli to tylko kwestia czasu.
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
wyrywacz=> masz uszkodzoną płytę. Pod zimną wodą palcem umyj ją mydłem wykonując ruchy pionowe w stronę środka płyty. Wysusz, jak nadal nie będzie działać to ściągnij grę przez Steam a nie instaluj z płyty. Wielkiej różnicy nie ma chyba że masz jakiś limit danych pobieranych z Internetu.
Strzałka jestem fanem Dawn of War .Chciałem sobie zainstalować Dawn of War 2 ale gdy wkładam płytę do komputera to mieli przez 10 minut a potem wyskakuje błąd instalacji (mam zainstalowany steam ) PROSZĘ POMOCY
beznadziejny poradnik- kupcie grę w premium games, to tam dadzą poradnik ze szczegółowym opisem wszystkich 33 misji na około 150 stronach...
kilka spóźnionych porad od wujka Caine'a na temat późnego etapu rozgrywki
- W grze znajdziesz trzy zbroje Terminatora. Dowódca i Tarkus mogą je nosić od razu, Tadzio i Avitus wymagają rozwinięcia odpowiednio Walki Wręcz i Żywotności aby uzyskać konieczny atut. Zwróć uwagę, że najlepszy sprzęt to nie zawsze ten kompatybilny ze zbroją - przedmioty Dowódcy, broń, akcesoria.
- ZAWSZE rozwiń atut, który pozwala na przenoszenie większej ilości Akcesoriów
- Nie ma jednostek "złych". Thaddeus świetnie walczy jednostkami strzeleckimi, wliczając bossów. Sprawdza się też w misjach przeciw Eldarom, zwłaszcza obronnych gdy trzeba tłuc Pająki Osnowy. O Cyrusie wpisano już wszystko - kolejność inwestowania wg mnie to 1 perk Energii, potem w kolejności wedle uznania 1 perk Walki wręcz, 1 Strzelectwa, Energia na max, na końcu Żywotność. Drednot wcale nie jest taki uber, nie może reanimować innych członków oddziału no i ma tylko jedno miejsce na akcesoria. Tarkus doposażony w wyrzutnię Cyclone i Storm Bolter/Ciężki miotacz ognia jest świetnym tankiem, jeśli tylko nie zabraknie energii na Marsz Taktyczny. Jego zdolność Drwina odciągnie przeciwnika od generatora czy jednostki z ciężką bronią.
Mam problem ponieważ zniknął mi Tarkus!
Nie mogę dobrać jego oddziału do misji czyżby zginął??!
EDIT:Nieważne już wiem o co chodzi.
Przeczytalem kilka stron z ciekawosci - od razu udezylo mnie to ze autor pomija Cyrusa, jak i jego taktyka gry. Przeszedlem gre na najwyzszym poz majac w ekipie Cyrusa ktory wymiatal prawie polowe wrogow. Z umiejetnoscia krycia sie i wykonywania dzialan zostawial miny detonowane zdalnie na srodku grupy wrogow i kosil jak swieze zborze... (nie wspominajac ze walczac z bossami ci cos zawsze przywolali - stawialem zawsze mine przed wyjsciem gdy tylko wyszla ekipa - bum - i tak w kolko) Tak samo w walkach z twardzielami niezastapiony do "odzyskiwania" padnietej ekipy. Pomylka dla mnie w skladzie jest Tarkus. Taki od wszystkiego i niczego. Gralem FC, Thaddeus, Cyrus i Avitus. 1 szedl cyrus, majac arsenal min itp i kosil co dal rade, po nim wpadal FC z jetpackiem i Thaddeus. A wykanczal (rozstawiajac sie w tym czasie na przyspieszeniu) Avitus.
W co sie oplaca inwestowac - dodatkowy slot na przedmiot to podstawa, po nim jak najwiekszy poz zbroi. Cyrus ze snajperka to blad w sztuce. Nie wspomne o shotgunie. Dobry bolter i ma obrazenia rzedu 4xx strzelajac znacznie szybciej ;)
Zeby miec mozliwosc ostrzalu albo stawiania wierzyczek musisz dac odpowiedni przedmiot oddzialowi.
Dodatkowe ruchy w Solar Day dostajesz wtedy, gdy odpowiednio dobrze przejdziesz mape i napelni sie pasek przy podsumowaniu misji. Na screenie widac znaczniki oznaczajace dodatkowa akcje. Jak widac maks to dwa dodatkowe zrzuty.
muszę nie zgodzić się z pewną kwestią w poradniku... Cyrus jest bardzo przydatny, strzałem snajperskim natychmiast zdejmuje dowódcę oddziału wroga a także zadanie spore obrażenia bossom, może w trybie niewidzialności reanimować sprzymierzeńców a także podkładać ładunki pozostając niewykrywalnym... to bardzo duża przewaga strategiczna...
Pytanie, jak korzystać z zalet zajmowanych budynków? zajmuje je ale nie otrzymuje ostrzału artyleryjskiego, tudzież wieżyczek... nie mam też dodatkowego 'dropu' tego samego dnia ;/
Mam pytanie, czemu w poradniku pisze że Drednot dostaje na każdy poziom 4 punkty jak u mnie na każdy poziom dostaje tylko 2 punkty? A tak to poradnik spoko.
hahahaha.... oj sie usmialem... nie no ten poradnik (przynajmniej jesli chodzi o rozwoj postaci) jest baaaardzo smieszny. ale bez jaj - naprawde jest kilka bledow. moim zdaniem np cyrus jest absolutnie lepszy od thaddeusa. walka wrecz to raczej brozka dowodcy zakonnego (ktory w koncowej fazie kampanii jest niepokonany z mlotem energetycznym). ale wracajac do cyrusa - potem radze go zastapic drednotem - razem z dowodca, tarkusem i avitusem tworza genialny kwartet. thaddeus ma jedna wielka wade - zawsze trzeba go ratowac. jak wpadnie w boj, to jest tragicznie. a tak to dowodca zakonny bije sie, a reszta strzela :)
a i mam pytanko - czy im wyzszy poziom trudnosci tym lepsze przedmioty wypadaja? bo bardzo chcialbym zdobyc dzialko szturmowe do pancerzu terminatora, ale jakos nie mam szczescia.
a konczac - kampanie jest wg mnie genialna :)
Gra jest bardzo ale to bardzo dobra szczególnie single player i kampania. Recenzent oraz autor poradnika nie dodał że grał na easy i przez to mało wie o samej grze. Bez dwóch zdań Cyrus i Dreadnout są najmocniejszymi jednostakim w grze. Dred od osiągniecia swietości daje duże bonus, a przy pancerzach dostaje samo naprawę więc problemu nie ma. Cyrus potrafi podnosic zabitych walki na hard trwaja z bossami nawet do 3-5 godzin, Wiec w 7h całą grę to Gratuluje ! że sie pisze poradnik i nic się o samej grze nie wiem.
Pozdrawiam
Czy Dreadnought nie dostaje 4 pkt tylko za pierwszym razem gdy sie pojawia, a pozniej juz normalnie jak reszta 2?
Yup, my bad.
mazur13 - na przedostatnim.
Sandro na jakim poziomie grałeś?Bo na najwyższym Cyrrus jest najlepszą jednostką w grze...(TobiAlex wyjaśnił dlaczego).
Jest jeszcze jeden bardzo dobry sposób (chyba najlepszy) na walkę z pojazdami, a mianowicie specjalne granaty które dostajemy gdy pojawiają się pierwsze czołgi. Jeden celny rzut permanentnie rozwiązuje problem, chyba że walczymy z bossem.
OMG
wraca jako Drednot!!
Tyranidzi walcza miedzy soba, gdy zabije sie jednostki wiekszego kalibru (sorry za brak nazewnictwa :P), chyba ze ja malo spostrzegawczy jestem i nie widzialem zeby walczyli ze soba, gdy jest mala Tyranid Infestation.
Spotykałem się z sytuacjami, w których przy małym Tyraind Infestation (co oczywiście było efektem wymordowania kilku tyranidzkich bossów) moi wrogowie walczyli między sobą. Update'y gry chyba tego nie zmieniły?
A co do pierwszego akapitu Twojego postu - nie sposób się nie zgodzić i przepraszam za tą nieścisłość.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
