Dawn of War 2: The Last Stand
Aktualizacja:
9. Ostatnia linia obrony (The Last Stand)

I - pierwsza żyła;
II - druga żyła;
III - radiolatarnia;
IV - Tyran Alfa.
Weź na misję broń energetyczną, stymulanty i wieżyczki. Tarkusowi załóż pancerz terminatorski, a Avitusowi daj jakąś ciężką broń. Wyposaż WSZYSTKICH tak, jakby ruszali do walki, bowiem w trakcie misji dostępni będą wszyscy Twoi ludzie.
Po wylądowaniu ruszaj na północ. Spotkasz grupkę sprzymierzeńców. Zajmij radiolatarnię położoną koło żył tyranidzkich, a następnie wstrzyknij truciznę w jedną z nich.

Tyranidzi zaraz się tu zjawią. Dostaniesz możliwość rozstawienia dwóch wieżyczek. Umieść obie na północy, tuż koło znaczników informujących o kierunku ataku Tyranidów. Rozstaw również swoich ludzi tak, aby mogli bezproblemowo atakować nadchodzących napastników.

Zatruwanie trwa chwilę czasu. Gdy Tarkus ogłosi, że zostało ono zakończone, ruszaj na północ. Po drodze dostaniesz posiłki w postaci żołnierzy, których nie wziąłeś początkowo na akcję. Dzięki temu możesz walczyć pełnym składem.
Powtórka z rozgrywki - zajmij radiolatarnię i wykończ pobliskich Tyranidów. Rozstaw wieżyczki (3) na północy i wschodzie, a następnie podziel swoich ludzi na dwie ekipy obrońców. Dowódcę, Drednota i Thaddeusa wyślij na północ, a Cyrusa, Tarkusa i Avitusa na wschód.

Choć logika nakazuje bronić się do momentu, w którym trucizna zadziała, tak naprawdę trzeba będzie bronić się nieco dłużej. Jeśli utracisz wieżyczki, NIE rozstawiaj kolejnych! Dostaniesz wsparcie, które szybko i sprawnie rozprawi się z najtrudniejszymi przeciwnikami czyhającymi na Twoich ludzi. Z resztą poradzisz sobie bez większego problemu.
Po rozmowie z Angelosem skieruj się na wschód. Musisz dotrzeć do miejsca, w którym trzeba rozłożyć teleporter. Wejdź po schodach na górę, eliminując po drodze wszystkich Tyranidów i ich konstrukcje. W czasie tej wędrówki nie napotkasz silnego oporu, tylko kilka słabych grupek wrogów.

Po zajęciu radiolatarni (co równa się rozłożeniu teleportera) na pole walki przybędzie sam Gabriel Angelos. Wyślij wszystkich swoich ludzi na północ, gdzie rezyduje Tyran Alfa. Oddziały Kosmicznych Marines zajmą się pozostałymi jednostkami, które będą chciały ruszyć w pogoń za Angelosem.

Mając wszystkich ludzi do dyspozycji, walka z Tyranem Roju jest całkiem łatwa. Rozstaw wieżyczki i ostrzelaj wroga ze wszystkiego co masz. Możesz też rzucić mu parę granatów i zafundować serię z działka szturmowego, które - mam nadzieję - znajdziesz na wyposażeniu Dendrota Daviana Thule'a.

Pokonanie Tyrana Alfa zakończy kampanię przeciwko Tyranidom. Ale czy to już absolutny koniec wszelkich walk? Zapewne nie...
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry
- Dawn of War 2: Główny wątek
- Dawn of War 2: Stand With Your Brothers
- Dawn of War 2: Retake the Hamlet
- Dawn of War 2: The True Enemy
- Dawn of War 2: The Defense of Argus Gate
- Dawn of War 2: Into the Hive
- Dawn of War 2: Remains of the Dark Age
- Dawn of War 2: Remains of the Dark Age - Walka z Liktorem
- Dawn of War 2: Angel Gate
- Dawn of War 2: Secrets of Angel Forge
- Dawn of War 2: The Last Stand
- Dawn of War 2: Główny wątek
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
wyrywacz=> masz uszkodzoną płytę. Pod zimną wodą palcem umyj ją mydłem wykonując ruchy pionowe w stronę środka płyty. Wysusz, jak nadal nie będzie działać to ściągnij grę przez Steam a nie instaluj z płyty. Wielkiej różnicy nie ma chyba że masz jakiś limit danych pobieranych z Internetu.
Strzałka jestem fanem Dawn of War .Chciałem sobie zainstalować Dawn of War 2 ale gdy wkładam płytę do komputera to mieli przez 10 minut a potem wyskakuje błąd instalacji (mam zainstalowany steam ) PROSZĘ POMOCY
beznadziejny poradnik- kupcie grę w premium games, to tam dadzą poradnik ze szczegółowym opisem wszystkich 33 misji na około 150 stronach...
kilka spóźnionych porad od wujka Caine'a na temat późnego etapu rozgrywki
- W grze znajdziesz trzy zbroje Terminatora. Dowódca i Tarkus mogą je nosić od razu, Tadzio i Avitus wymagają rozwinięcia odpowiednio Walki Wręcz i Żywotności aby uzyskać konieczny atut. Zwróć uwagę, że najlepszy sprzęt to nie zawsze ten kompatybilny ze zbroją - przedmioty Dowódcy, broń, akcesoria.
- ZAWSZE rozwiń atut, który pozwala na przenoszenie większej ilości Akcesoriów
- Nie ma jednostek "złych". Thaddeus świetnie walczy jednostkami strzeleckimi, wliczając bossów. Sprawdza się też w misjach przeciw Eldarom, zwłaszcza obronnych gdy trzeba tłuc Pająki Osnowy. O Cyrusie wpisano już wszystko - kolejność inwestowania wg mnie to 1 perk Energii, potem w kolejności wedle uznania 1 perk Walki wręcz, 1 Strzelectwa, Energia na max, na końcu Żywotność. Drednot wcale nie jest taki uber, nie może reanimować innych członków oddziału no i ma tylko jedno miejsce na akcesoria. Tarkus doposażony w wyrzutnię Cyclone i Storm Bolter/Ciężki miotacz ognia jest świetnym tankiem, jeśli tylko nie zabraknie energii na Marsz Taktyczny. Jego zdolność Drwina odciągnie przeciwnika od generatora czy jednostki z ciężką bronią.
Mam problem ponieważ zniknął mi Tarkus!
Nie mogę dobrać jego oddziału do misji czyżby zginął??!
EDIT:Nieważne już wiem o co chodzi.
Przeczytalem kilka stron z ciekawosci - od razu udezylo mnie to ze autor pomija Cyrusa, jak i jego taktyka gry. Przeszedlem gre na najwyzszym poz majac w ekipie Cyrusa ktory wymiatal prawie polowe wrogow. Z umiejetnoscia krycia sie i wykonywania dzialan zostawial miny detonowane zdalnie na srodku grupy wrogow i kosil jak swieze zborze... (nie wspominajac ze walczac z bossami ci cos zawsze przywolali - stawialem zawsze mine przed wyjsciem gdy tylko wyszla ekipa - bum - i tak w kolko) Tak samo w walkach z twardzielami niezastapiony do "odzyskiwania" padnietej ekipy. Pomylka dla mnie w skladzie jest Tarkus. Taki od wszystkiego i niczego. Gralem FC, Thaddeus, Cyrus i Avitus. 1 szedl cyrus, majac arsenal min itp i kosil co dal rade, po nim wpadal FC z jetpackiem i Thaddeus. A wykanczal (rozstawiajac sie w tym czasie na przyspieszeniu) Avitus.
W co sie oplaca inwestowac - dodatkowy slot na przedmiot to podstawa, po nim jak najwiekszy poz zbroi. Cyrus ze snajperka to blad w sztuce. Nie wspomne o shotgunie. Dobry bolter i ma obrazenia rzedu 4xx strzelajac znacznie szybciej ;)
Zeby miec mozliwosc ostrzalu albo stawiania wierzyczek musisz dac odpowiedni przedmiot oddzialowi.
Dodatkowe ruchy w Solar Day dostajesz wtedy, gdy odpowiednio dobrze przejdziesz mape i napelni sie pasek przy podsumowaniu misji. Na screenie widac znaczniki oznaczajace dodatkowa akcje. Jak widac maks to dwa dodatkowe zrzuty.
muszę nie zgodzić się z pewną kwestią w poradniku... Cyrus jest bardzo przydatny, strzałem snajperskim natychmiast zdejmuje dowódcę oddziału wroga a także zadanie spore obrażenia bossom, może w trybie niewidzialności reanimować sprzymierzeńców a także podkładać ładunki pozostając niewykrywalnym... to bardzo duża przewaga strategiczna...
Pytanie, jak korzystać z zalet zajmowanych budynków? zajmuje je ale nie otrzymuje ostrzału artyleryjskiego, tudzież wieżyczek... nie mam też dodatkowego 'dropu' tego samego dnia ;/
Mam pytanie, czemu w poradniku pisze że Drednot dostaje na każdy poziom 4 punkty jak u mnie na każdy poziom dostaje tylko 2 punkty? A tak to poradnik spoko.
hahahaha.... oj sie usmialem... nie no ten poradnik (przynajmniej jesli chodzi o rozwoj postaci) jest baaaardzo smieszny. ale bez jaj - naprawde jest kilka bledow. moim zdaniem np cyrus jest absolutnie lepszy od thaddeusa. walka wrecz to raczej brozka dowodcy zakonnego (ktory w koncowej fazie kampanii jest niepokonany z mlotem energetycznym). ale wracajac do cyrusa - potem radze go zastapic drednotem - razem z dowodca, tarkusem i avitusem tworza genialny kwartet. thaddeus ma jedna wielka wade - zawsze trzeba go ratowac. jak wpadnie w boj, to jest tragicznie. a tak to dowodca zakonny bije sie, a reszta strzela :)
a i mam pytanko - czy im wyzszy poziom trudnosci tym lepsze przedmioty wypadaja? bo bardzo chcialbym zdobyc dzialko szturmowe do pancerzu terminatora, ale jakos nie mam szczescia.
a konczac - kampanie jest wg mnie genialna :)
Gra jest bardzo ale to bardzo dobra szczególnie single player i kampania. Recenzent oraz autor poradnika nie dodał że grał na easy i przez to mało wie o samej grze. Bez dwóch zdań Cyrus i Dreadnout są najmocniejszymi jednostakim w grze. Dred od osiągniecia swietości daje duże bonus, a przy pancerzach dostaje samo naprawę więc problemu nie ma. Cyrus potrafi podnosic zabitych walki na hard trwaja z bossami nawet do 3-5 godzin, Wiec w 7h całą grę to Gratuluje ! że sie pisze poradnik i nic się o samej grze nie wiem.
Pozdrawiam
Czy Dreadnought nie dostaje 4 pkt tylko za pierwszym razem gdy sie pojawia, a pozniej juz normalnie jak reszta 2?
Yup, my bad.
mazur13 - na przedostatnim.
Sandro na jakim poziomie grałeś?Bo na najwyższym Cyrrus jest najlepszą jednostką w grze...(TobiAlex wyjaśnił dlaczego).
Jest jeszcze jeden bardzo dobry sposób (chyba najlepszy) na walkę z pojazdami, a mianowicie specjalne granaty które dostajemy gdy pojawiają się pierwsze czołgi. Jeden celny rzut permanentnie rozwiązuje problem, chyba że walczymy z bossem.
OMG
wraca jako Drednot!!
Tyranidzi walcza miedzy soba, gdy zabije sie jednostki wiekszego kalibru (sorry za brak nazewnictwa :P), chyba ze ja malo spostrzegawczy jestem i nie widzialem zeby walczyli ze soba, gdy jest mala Tyranid Infestation.
Spotykałem się z sytuacjami, w których przy małym Tyraind Infestation (co oczywiście było efektem wymordowania kilku tyranidzkich bossów) moi wrogowie walczyli między sobą. Update'y gry chyba tego nie zmieniły?
A co do pierwszego akapitu Twojego postu - nie sposób się nie zgodzić i przepraszam za tą nieścisłość.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
