Dawn of War 2: Jednostki - Eldar

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Jednostki - Eldar

Wyjące Banshee (Howling Banshees)

Bardzo szybka jednostka walcząca wręcz. Jeśli nie stać Cię na zakup Pająków Osnowy, wybieraj Banshee. Świetnie radzą sobie one z większością jednostek wrogiej piechoty. Na pojazdy nie warto je wysyłać - nawet gdy są wyposażone w miecze zadające zwiększone obrażenia maszynom, ciężko będzie im dać sobie radę z czołgami, mechami, itd.

Drużyna Obrońców (Guardian Squad)

Świetni w charakterze chłopców na posyłki. Jeśli musisz zająć jakiś punkt, który nie jest broniony przez wrogów, wyślij do niego właśnie Obrońców. Mogą oni także stanowić miernej jakości wsparcie dla pozostałych oddziałów i pojazdów (mogą je naprawiać - trzymaj sobie jeden oddział obrońców w rezerwie).

Sekcja broni z lancą świetlną (Bright Lance Weapon Team)

Średniej jakości broń przeciwpancerna. Do obrony zajętych punktów i własnej bazy jak najbardziej się nadaje. W regularnej bitwie nie sprawdza się zbyt dobrze, m. in. dlatego że rozstawienie broni zajmuje sporo czasu, a cała sekcja może zostać z łatwością zlikwidowana przez oddziały piechoty.

Sekcja z działem zakrzywiającym (D-Cannon Weapon Team)

Słaba broń, która teoretycznie ma stanowić eldarską artylerię. Falcony i Fire Prismy znacznie lepiej radzą sobie z wrogą piechotą i pojazdami niż działko zakrzywiające, a przy tym są dużo wytrzymalsze na ciosy. Co więcej, D-Cannon musi być rozstawiane żeby mogło strzelać - to zaś zajmuje trochę czasu.

Sekcja broni z działkiem szurikenowym (Shuriken Cannon Weapon Team)

Dobra jednostka obronna. Podobnie jak drużyny z bronią ciężką u Orków i Kosmicznych Marines, eldarskie działko szurikenowe pozwala zatrzymywać i przygważdżać wrogą piechotę. Gdy trzeba bronić własnej bazy lub jakichś ważnych miejsc na mapie, bierz działka szurikenowe do walki z piechotą.

Łowca (Ranger)

Wprawdzie Łowcy dysponują tylko karabinami snajperskimi, są oni w stanie skutecznie eliminować duże grupy piechoty. Z elitarnymi wojskami (np. Terminatorami) niezbyt dobrze sobie radzą, lecz w walce z licznymi grupami słabszych żołnierzy nie mają sobie równych. Po zakupieniu ulepszeń mogą stawać się tymczasowo niewidzialni. Nieskuteczni przeciwko pojazdom.

Rada Proroków (Seer Council)

Jednostka rewelacyjna w walce przeciwko piechocie. Ani zwykli żołnierze, ani bohaterowie nie dadzą sobie rady z Radą :) W przypadku najtwardszych jednostek (Awatar, Karnifeks, Terminatorzy) mogą potrzebować wsparcia. Minusy Rady to wysoka cena i niemożność posiadania więcej niż jednego oddziału tego typu.

Drużyna Pająków Osnowy (Warp Spider Squad)

Dobra jednostka przeciwpiechotna. Potrafią poradzić sobie niemal z każdym oddziałem piechoty, nawet z żołnierzami wyposażonymi w broń ciężką. Za pomocą teleportacji (która u Eldarów jest odpowiednikiem skoku szturmowego Marines i Orków) mogą w okamgnieniu pojawić się na tyłach wrogów i ich wszystkich powystrzelać. Teleportacja może także służyć do szybkiej ewakuacji, np. gdy w pobliżu pojawia się jakiś ciężki pojazd.

Falcon (Falcon)

Jedna z najważniejszych jednostek w armii Eldarów. Może (i powinna!) zostać wyposażona w pole siłowe. Ponadto regeneruje pobliską piechotę i dysponuje niezłą siłą ognia. W starciu z wrogimi pojazdami radzi sobie słabo, dlatego potrzebne jej wsparcie, najlepiej w postaci czołgów Fire Prism.

Fire Prism (Fire Prism)

Wariacja na temat Falcona. Jego broń posiada dwa tryby strzelania - jeden sprawdza się w walce z dużymi grupami piechoty, a drugi służy do eliminacji ciężko opancerzonych wojaków i pojazdów. Nie posiada tarczy absorbującej, więc wymaga obecności jednostek naprawiających, np. Drużyny Obrońców. Fire Prism to jednostka, która powinna wspierać Falcony w zajmowaniu punktów i niszczeniu wrogich zabudowań.

Władca Upiorów (Wraithlord)

Bardzo dobra jednostka w ofensywie. Władcę można uzbroić w jeden z dwóch rodzajów broni - jeden służący do zwalczania piechoty i drugi do niszczenia pojazdów. Staraj się wysyłać do walki całe pary Władców, w których jedna maszyna walczy z piechociarzami, a druga z wszelkimi czołgami, mechami, transporterami, itd. Gwarantuję, że takie duety zdziesiątkują wrogie szeregi.

Awatar (Avatar)

Rewelacyjna, lecz bardzo droga jednostka. Wymaga aż tysiąca punktów rekwizycji, lecz jeśli uda Ci się zebrać tyle surowca, kupuj Awatara bez wahania. Świetnie radzi on sobie z pojazdami, piechotą i budynkami. Dobrze by było, gdyby Awatar chodził w towarzystwie jednostek regenerujących żywotność - wówczas staje się niemal nie do pokonania.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2009-03-01
21:21

Mitsukai Legend

Mitsukai
👍

Playboy95 - Autor przyznal sie do pomylki :) [post nr [14]]

Komentarz: Mitsukai
2009-03-01
21:23

Playboy95 Senator

Playboy95

O rzeczywiście, nie zauważyłem

Komentarz: Playboy95
2009-03-02
00:17

saif3r Pretorianin

muszę nie zgodzić się z pewną kwestią w poradniku... Cyrus jest bardzo przydatny, strzałem snajperskim natychmiast zdejmuje dowódcę oddziału wroga a także zadanie spore obrażenia bossom, może w trybie niewidzialności reanimować sprzymierzeńców a także podkładać ładunki pozostając niewykrywalnym... to bardzo duża przewaga strategiczna...

Pytanie, jak korzystać z zalet zajmowanych budynków? zajmuje je ale nie otrzymuje ostrzału artyleryjskiego, tudzież wieżyczek... nie mam też dodatkowego 'dropu' tego samego dnia ;/

Komentarz: saif3r
2009-03-02
01:07

Mitsukai Legend

Mitsukai

Zeby miec mozliwosc ostrzalu albo stawiania wierzyczek musisz dac odpowiedni przedmiot oddzialowi.

Dodatkowe ruchy w Solar Day dostajesz wtedy, gdy odpowiednio dobrze przejdziesz mape i napelni sie pasek przy podsumowaniu misji. Na screenie widac znaczniki oznaczajace dodatkowa akcje. Jak widac maks to dwa dodatkowe zrzuty.

Komentarz: Mitsukai
2009-03-07
00:05

zanonimizowany380961 Junior

Przeczytalem kilka stron z ciekawosci - od razu udezylo mnie to ze autor pomija Cyrusa, jak i jego taktyka gry. Przeszedlem gre na najwyzszym poz majac w ekipie Cyrusa ktory wymiatal prawie polowe wrogow. Z umiejetnoscia krycia sie i wykonywania dzialan zostawial miny detonowane zdalnie na srodku grupy wrogow i kosil jak swieze zborze... (nie wspominajac ze walczac z bossami ci cos zawsze przywolali - stawialem zawsze mine przed wyjsciem gdy tylko wyszla ekipa - bum - i tak w kolko) Tak samo w walkach z twardzielami niezastapiony do "odzyskiwania" padnietej ekipy. Pomylka dla mnie w skladzie jest Tarkus. Taki od wszystkiego i niczego. Gralem FC, Thaddeus, Cyrus i Avitus. 1 szedl cyrus, majac arsenal min itp i kosil co dal rade, po nim wpadal FC z jetpackiem i Thaddeus. A wykanczal (rozstawiajac sie w tym czasie na przyspieszeniu) Avitus.
W co sie oplaca inwestowac - dodatkowy slot na przedmiot to podstawa, po nim jak najwiekszy poz zbroi. Cyrus ze snajperka to blad w sztuce. Nie wspomne o shotgunie. Dobry bolter i ma obrazenia rzedu 4xx strzelajac znacznie szybciej ;)

Komentarz: zanonimizowany380961
2009-03-24
23:56

Bart2233 Senator

Bart2233
😒

Mam problem ponieważ zniknął mi Tarkus!

Nie mogę dobrać jego oddziału do misji czyżby zginął??!

EDIT:Nieważne już wiem o co chodzi.

Komentarz: Bart2233
2009-05-27
16:38

zanonimizowany59755 Legend

📄

kilka spóźnionych porad od wujka Caine'a na temat późnego etapu rozgrywki

- W grze znajdziesz trzy zbroje Terminatora. Dowódca i Tarkus mogą je nosić od razu, Tadzio i Avitus wymagają rozwinięcia odpowiednio Walki Wręcz i Żywotności aby uzyskać konieczny atut. Zwróć uwagę, że najlepszy sprzęt to nie zawsze ten kompatybilny ze zbroją - przedmioty Dowódcy, broń, akcesoria.
- ZAWSZE rozwiń atut, który pozwala na przenoszenie większej ilości Akcesoriów

- Nie ma jednostek "złych". Thaddeus świetnie walczy jednostkami strzeleckimi, wliczając bossów. Sprawdza się też w misjach przeciw Eldarom, zwłaszcza obronnych gdy trzeba tłuc Pająki Osnowy. O Cyrusie wpisano już wszystko - kolejność inwestowania wg mnie to 1 perk Energii, potem w kolejności wedle uznania 1 perk Walki wręcz, 1 Strzelectwa, Energia na max, na końcu Żywotność. Drednot wcale nie jest taki uber, nie może reanimować innych członków oddziału no i ma tylko jedno miejsce na akcesoria. Tarkus doposażony w wyrzutnię Cyclone i Storm Bolter/Ciężki miotacz ognia jest świetnym tankiem, jeśli tylko nie zabraknie energii na Marsz Taktyczny. Jego zdolność Drwina odciągnie przeciwnika od generatora czy jednostki z ciężką bronią.

Komentarz: zanonimizowany59755
2010-07-10
10:18

berial6 Legend

berial6
👎

beznadziejny poradnik- kupcie grę w premium games, to tam dadzą poradnik ze szczegółowym opisem wszystkich 33 misji na około 150 stronach...

Komentarz: berial6
2013-12-16
18:57

zanonimizowany962405 Junior

Strzałka jestem fanem Dawn of War .Chciałem sobie zainstalować Dawn of War 2 ale gdy wkładam płytę do komputera to mieli przez 10 minut a potem wyskakuje błąd instalacji (mam zainstalowany steam ) PROSZĘ POMOCY

Komentarz: zanonimizowany962405
2013-12-16
19:08

.:Jj:. Legend

.:Jj:.

wyrywacz=> masz uszkodzoną płytę. Pod zimną wodą palcem umyj ją mydłem wykonując ruchy pionowe w stronę środka płyty. Wysusz, jak nadal nie będzie działać to ściągnij grę przez Steam a nie instaluj z płyty. Wielkiej różnicy nie ma chyba że masz jakiś limit danych pobieranych z Internetu.

Komentarz: .:Jj:.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl