Warcraft 3 Reign of Chaos: Rozdział 7 Oblężenie Dalaranu

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

g. Rozdział siódmy: Oblężenie Dalaranu.

- Zabić trzech arcymagów - Rozdział VII: Oblężenie Dalaranu | Kampania Nieumarłych - Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

- Zabić trzech arcymagów.

W tej misji opieka nad własną bazą ma znaczenie drugorzędne. Na pewno warto zabezpieczyć ją nawet przed niezbyt silnymi atakami, żeby mieć święty spokój. Do tego celu doskonale się nadadzą wieże duchów usytuowane od północnej jej strony. Sześć to aż za dużo. Na miejscu również nie ma potrzeby zostawiać więcej jednostek ponad samego Kel'Thuzada. Ghuli do wyrębu drzewa zostawić ze trzech - reszta niech idzie do walki. Bazę należy rozbudować i wszelkie upgrade'y wykonać z myślą o użyciu do walki lodowych żmijów.

W zasadzie scenariusz przewiduje wykorzystanie plugastw, lecz lodowe żmije oddadzą znacznie większe przysługi, gdyż pozwolą nawet na ominięcie paru pułapek. Oddział Arthasa niech się składa z tych jednostek, które są dostępne, a w miarę ich ginięcia należy je zastępować lodowymi żmijami - te wystarczą zaledwie trzy. Dodatkowy oddział złożony z wozów mięsa jak zwykle przyda się do niszczenia wież obronnych. Zanim Arthas uda się do miasta, może jeszcze zdobyć na samotnym magu od zachodniej strony obozu kamień przyspieszający regenerację zdrowia - przydatna rzecz w warunkach spowijającej Dalaran aury.

Atak na pierwszego arcymaga należy przeprowadzić szybko i tyle. Na drodze do niego czeka zaledwie kilku strzelców, którzy nie sprawią wielkiego problemu i nawet oddział jeszcze bez lodowych żmijów powinien sobie doskonale dać radę. Zabijająca aura cofa się wgłąb miasta od razu po zabiciu każdego arcymaga, więc należy koncentrować ataki właśnie na nich.

Droga do drugiego prowadzi przez osadę, którą należy zniszczyć. Atak na drugiego arcymaga warto pozostawić samym lodowym żmijom, które mogą łatwo przelecieć ponad wodą, zabić arcymaga i wrócić unikając pościgu.

Aby pokonać ostatniego arcymaga należy najpierw utorować sobie do niego drogę przez miasteczko. Oddział Arthasa warto zwiększyć do pięciu lodowych żmijów. Raczej jest to mało prawdopodobne, by udało się dosięgnąć arcymaga w jednym ataku - trzeba będzie stoczyć wcześniej wiele walk z jego obrońcami. Po każdej walce należy się wycofać poza aurę i podleczyć (nieopodal jest fontanna zdrowia). Same walki warto prowadzić w pobliżu drugiej fontanny i cały czas leczyć lodowe żmije za pomocą czarów Arthasa. Gdy drużyna zacznie za bardzo słabnąć, należy ją wycofać, podleczyć i za chwilę uderzyć na nowo. Ot, trochę cierpliwości - trzy takie nawroty wystarczą, by dosięgnąć arcymaga.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2003-01-23
20:39

Filevandrel Legend

😒

Wcale nie uważam jakoby 5 misja kampanii ludzi byla najtrudniejszą. Ja mialem u wylotow miasta tylko po 2 normalne wiezyczki i nawet ivh nie reperowalem tyko je zniszczyli a i tak bez problemu rozwalilem jeszcze karawane z zepsutym zbozem. wystarczy po prostu u Arthasa wyksztalcic wskrzeszanie i spox:) A na karawane kilku piechurow. nie przejmowac sie jak piechorow przy karawanie bedbic. oni i takj ida na straty. chodzi ino o to coby te wozy ze zbozem zniszczyc. Atak nieumarlych ostatnie przyznaje moze sprawic klopot, ale od czegoz mamy wskrzeszanie i niezawodnych kaplanow. co do czarodziejek to nie uzwalem ich w tej misji, bo przydatne sa dopiero
po ulepszeniu.

Komentarz: Filevandrel
2004-03-14
16:03

zanonimizowany145016 Legend

😊

fajny poradnik przeczytałem se cały i mi sie podobał

Komentarz: zanonimizowany145016
2010-05-09
21:58

zanonimizowany410976 Junior

Dobry poradnik, lecz dla tych co zaczynają grać. nie ma nic o wysokim poziomie trudności, a to tam jest hardcore

Komentarz: zanonimizowany410976
2011-08-03
11:34

berial6 Legend

berial6

ja tam w piątej misji kampanii ludzi po prostu budowałem strzelców, kanonierów i piechurów . Zbudowałem drugie koszary i wytrzymałem prawie wszystkimi jednostkami aż do końca, gdy nieumarłych było za wielu. Można by rzec: 'skrypt', bo było to trzy sekundy przed przybyciem Uthera.

Komentarz: berial6

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl