Warcraft 3 Reign of Chaos: Rozdział 6 Ubój
Aktualizacja:
f. Rozdział szósty: Ubój.

- Zabić setkę zombi.
- Powstrzymać Mal'Ganisa przed pozyskaniem setki zombi.
Bardzo prosta misja na odpoczynek po poprzedniej. Chociaż wydaje się zapowiadać niełatwo. Nie należy się zbytnio śpieszyć z jej wykonaniem, gdyż najpierw trzeba zadbać o stworzenie sobie silnego zaplecza militarno-ekonomicznego. Wątpiących uspokajam, że sam udałem się do miasta zarzynać mieszkańców, gdy Mal'Ganis pozyskał już 80 zombi i zdążyłem zabić ich 100, gdy Mal'Ganis dobił do 90. Naprawdę nie ma pośpiechu.
Jak zwykle należy zacząć od doprodukowania brakujących chłopów oraz farm. Tradycyjnie pięciu do kopalni, pięciu do wyrębu i ze czterech do innych robót. Farm należy wybudować dużo. Razem powinno ich być przynajmniej dziesięć, a i ze dwie zapasowe nie będą zawadzać. Jeśli w tym czasie zdarzy się już jakiś atak na obóz Arthasa, to grupka rycerzy otrzymana na początku śmiało go odeprze. Nie należy jednak liczyć na to, że kolejne ataki będą równie słabe i dlatego południowe wyjście z obozu należy zatkać wieżyczkami strażniczymi. Tym razem nie ma potrzeby inwestować w armaty, wystarczą klasyczne wieżyczki obronne. Przynajmniej pięć. Od zachodu również można się zabezpieczyć, aczkolwiek nie wydaje się, by mógł nadejść stamtąd jakiś atak.
Następnie należy wybudować kuźnię i upgrade'ować ratusz aż do zamku. Bezrobotnych chłopów można zostawić bez zajęcia gdzieś w pobliżu południowych wieżyczek obronnych, które zapewne będą zmuszeni nie raz reperować. Bronie i zbroje rycerzy upgrade'ować w kuźni aż do mithrilowych - upgrade'ami dla jednostek strzelających szkoda czasu się przejmować, gdyż walki z Mal'Ganisem najprościej oprzeć na konnych rycerzach (w barakach można dodać im stosownym wynalazkiem 150 punktów życia, bardzo przydatnych). Rycerzy należy wytrenować mniej-więcej tuzin. Ośmiu przydzielić Arthasowi, a czterech schować w lesie na południu, kawałek poza granicami obozu. Ta czwórka przyda się do ataków od tyłu na wozy mięsa, które będą się starać zniszczyć wieżyczki. Czas wyprowadzić Arthasa wraz z rycerstwem do miasta.
Zasada rywalizacji z Mal'Ganisem jest trywialna. Gdy tylko nieumarły pojawi się w mieście, wówczas należy dopaść i zabić go w pierwszej kolejności, po czym dobić jego kilku podkomendnych. W ten sposób gracz zyskuje prawie 3 minuty wolnego czasu, w którym musi zburzyć jak najwięcej domów i zabić jak najwięcej ich zainfekowanych mieszkańców. Przypomnieć sobie należy o tym, że rozkaz do ataku domu należy wydać z menu lub z klawiatury, gdyż prawy klawisz myszy nie pozwoli atakować neutralnych budowli. W walce, cały czas na bieżąco Arthas musi leczyć swoich rycerzy, gdy tylko im zdrówko zacznie zbytnio maleć - bardzo się przydaje, gdy rycerze mają te 150 punktów życia więcej. Nie ma potrzeby przejmować się ludźmi, których Mal'Ganis uśpił - za chwilę się obudzą, a nieumarli i tak ich nie atakują.
Zasada obrony własnego obozu jest równie prosta. Gdy tylko nieumarli zaczną atakować wieżyczki, należy swoją konnicą wyjechać z lasu na tyły wroga, wyciąć wozy mięsa, a następnie schronić się w zasięgu rażenia wieżyczek i tam walczyć, aż do wyczerpania się zastępów atakujących. Po walce konnica z powrotem do lasu, a chłopi do naprawy wieżyczek. I tak naokrągło aż na liczniku Arthasa stuknie 100.
0
- Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry
- Warcraft 3 Reign of Chaos: Poradnik do gry
- Warcraft 3 Reign of Chaos: Kampania Ludzi
- Warcraft 3 Reign of Chaos: Rozdział 1 Obrona Strahnbradu
- Warcraft 3 Reign of Chaos: Rozdział 2 Klan Czarnej Skały
- Warcraft 3 Reign of Chaos: Rozdział 3 Zaraza 1 Spustoszenie
- Warcraft 3 Reign of Chaos: Rozdział 4 Kult Potępionych
- Warcraft 3 Reign of Chaos: Rozdział 5 Marsz Plagi
- Warcraft 3 Reign of Chaos: Rozdział 6 Ubój
- Warcraft 3 Reign of Chaos: Rozdział 7 Brzegi Northrendu
- Warcraft 3 Reign of Chaos: Rozdział 8 Niezgoda
- Warcraft 3 Reign of Chaos: Rozdział 9 Ostrze Mrozu
- Warcraft 3 Reign of Chaos: Kampania Ludzi
- Warcraft 3 Reign of Chaos: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Filevandrel Legend
Wcale nie uważam jakoby 5 misja kampanii ludzi byla najtrudniejszą. Ja mialem u wylotow miasta tylko po 2 normalne wiezyczki i nawet ivh nie reperowalem tyko je zniszczyli a i tak bez problemu rozwalilem jeszcze karawane z zepsutym zbozem. wystarczy po prostu u Arthasa wyksztalcic wskrzeszanie i spox:) A na karawane kilku piechurow. nie przejmowac sie jak piechorow przy karawanie bedbic. oni i takj ida na straty. chodzi ino o to coby te wozy ze zbozem zniszczyc. Atak nieumarlych ostatnie przyznaje moze sprawic klopot, ale od czegoz mamy wskrzeszanie i niezawodnych kaplanow. co do czarodziejek to nie uzwalem ich w tej misji, bo przydatne sa dopiero
po ulepszeniu.
zanonimizowany145016 Legend
fajny poradnik przeczytałem se cały i mi sie podobał
zanonimizowany410976 Junior
Dobry poradnik, lecz dla tych co zaczynają grać. nie ma nic o wysokim poziomie trudności, a to tam jest hardcore
berial6 Legend
ja tam w piątej misji kampanii ludzi po prostu budowałem strzelców, kanonierów i piechurów . Zbudowałem drugie koszary i wytrzymałem prawie wszystkimi jednostkami aż do końca, gdy nieumarłych było za wielu. Można by rzec: 'skrypt', bo było to trzy sekundy przed przybyciem Uthera.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
