2 - Infiltracja | Opis przejścia Uncharted Zaginione Dziedzictwo
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis przejścia drugiego rozdziału gry Uncharted: Zaginione Dziedzictwo zatytułowanego "Infiltracja". Zaliczenie początkowych sekcji tego etapu nie jest szczególnie trudne. Kładą one nacisk na eksplorację otoczenia i warto dodać, że zbyt duży pośpiech może doprowadzić do pominięcia niektórych znajdziek. Nieco bardziej wymagająca jest końcówka misji, albowiem musisz wtedy wziąć udział w ucieczce i dotrzeć w bezpieczne miejsce bez zatrzymywania się na dłużej w jednym punkcie.
Przeprawa przez miasto

Tuż po rozpoczęciu tego rozdziału ustaw się w części dachu pokazanej na powyższym obrazku, a to dlatego, że jest tu miejsce do zrobienia zdjęcia (1/1).
Po tym jak sfotografowany zostanie Asav podejdź do pobliskiej drabinki i wciśnij wskazany przycisk żeby podsadzić Nadine i odblokować sobie możliwość wdrapania się na sam szczyt. Przeskocz następnie na sąsiedni stromy dach, dzięki czemu zaczniesz po nim zjeżdżać. W odpowiednim momencie wykonaj drugi skok, który pozwoli ci bezpiecznie złapać się małej pionowej siatki.

Zwróć się w stronę ściany sąsiadującej z zapalonymi neonami i wykonaj skok w jej stronę. Po złapaniu się gzymsu zacznij wspinać się po pionowej rurze. Dotrzyj na górę i przemieść się w lewo żeby doskoczyć do pierwszych neonów. Wykonuj teraz skoki w stronę sąsiednich neonów, dzięki czemu docelowo przedostaniesz się na dach pobliskiego budynku.
Na nowym dachu podejdź do ściany i zacznij przemieszczać się w lewo po wąskim gzymsie. Doskocz następnie do górnej rurki i wdrap się na balkonik. Do kolejnej lokacji możesz dotrzeć na dwa sposoby - doskakując do kolejnych neonów lub wdrapując się na blaszany dach i wykonując daleki skok w stronę sąsiedniego.

Wkrótce dotrzesz do części dachu gdzie rośnie wysoka trawa. NIE ŚPIESZ SIĘ z wyruszeniem dalej, tylko zbadaj obszar po prawej stronie. Pozwoli ci to odnaleźć pokazany na obrazku skarb (1/5 - Gwizdek w kształcie naboju / Bullet Whistle).
Dopiero teraz złap się liny i zjedź po niej na dach niższego budynku, na którym również odnajdziesz wysoką trawę. Ostrożnie zajdź tu od tyłu wartownika i wyeliminuj go. Po wszystkim zbadaj małą blaszaną chatkę, w której przebywał, a natrafisz na nowy skarb (2/5 - Wojskowa zapalniczka / Military Service Lighter).

Wewnątrz blaszanej chatki jest również pomarańczowa skrzynia na kółkach, którą możesz zacząć przesuwać. Wyjedź z nią na zewnątrz, ustaw ją tuż obok blaszaka i przedostań się z jej pomocą na dach chatki. Wykonaj teraz skok w stronę sąsiedniego żółtego budynku i wdrap się na jego dach.
Przejdź po nowym gzymsie i dotrzyj do zamontowanych nieco dalej nowych neonów. Przeskocz nad najwyższym neonem i po znalezieniu się przy nowej ścianie budynku przemieszczaj się w prawo do momentu gdy dotrzesz do pionowej rynny. Wyjdź po niej na górę i zlokalizuj kolejną skrzynkę na kółkach. Przesuń ją trochę i koniecznie zbadaj obszar, w którym była "zaparkowana", bo jest tu kolejny skarb (3/5 - Narzędzie wielofunkcyjne / Utility Spork) z powyższego obrazka.

Wznów proces przepychania skrzyni na kółkach. Musisz ją zepchnąć na niższy fragment dachu, na którym przebywa Nadine. Nieumyślnie doprowadzisz w ten sposób do zawalenia się części dachu. Ostrożnie opuść się i po znalezieniu się na niższym piętrze wyrusz prosto.
Przejdź na koniec metalowej belki i wykonaj skok. Rozhuśtaj się na metalowym pręcie zanim zdecydujesz się na kolejny skok. Po tym jak zakończy się on sukcesem zacznij przemieszczać się w lewo. Wkrótce dotrzesz do zniszczonej części budynku i zacznij tu od zlokalizowania i zabrania następnego skarbu (4/5 - Podróżny kałamarz / Traveling Inkwell), który jest zlokalizowany na samym końcu pokazanego na powyższym obrazku ciemnego korytarza.

Zajmij się eksploracją budynku i dotrzyj do nowych metalowych elementów zawieszonych nad przepaścią. Zalicz tu niezbyt wymagającą wspinaczkę żeby znaleźć się za plecami pojedynczego wartownika. Złap go i zrzuć w przepaść.
Podejdź do krawędzi i po opuszczeniu się zacznij przemieszczać się w lewo lub w prawo. Kierunek nie odgrywa tu żadnej roli, gdyż docelowo musisz kierować się w stronę górnych pięter. Wdrap się na duży balkonik i podejdź do zamkniętych drzwi. Zalicz znaną już mini-grę z używania wytrychu, która pozwoli ci włamać się do magazynu znajdującego się na strychu.
Zbadanie strychu

Na strychu znajduje się kilka interaktywnych artefaktów, aczkolwiek badanie ich jest w pełni opcjonalne. Dokładniej zbadaj jedynie obszar w pobliżu dużej okiennicy, bo jest tam pokazany na obrazku ostatni skarb (5/5 - Taktyczny kompas / Tactical Compass).

Na sam koniec pozostaw sobie zbadanie pokazanej na obrazku metalowej skrzynki, do której należy się włamać, gdyż akcja ta zakończy eksplorację strychu i doprowadzi do załączenia się scenki przerywnikowej ze spotkania z Asavem.
Ucieczka

W ostatniej części tego etapu musisz uciekać przed ostrzeliwującymi Chloe i Nadine powstańcami. Rozpocznij od wybiegnięcia przez rozbite okno. Nie zatrzymuj się nigdzie na dłużej szczególnie jeśli grasz na jednym z wyższych poziomów trudności, bo nie będziesz bezpieczny nawet w przypadku rozstawienia się za zasłoną. Po drodze skorzystaj z liny i przeskakuj na sąsiednie dachy.
W trakcie ucieczki załączy się cut-scenka i po jej obejrzeniu będziesz musiał ponownie unikać ostrzału. Podczas rozgrywania drugiej części ucieczki zadbaj o odbicie się w odpowiednim momencie podczas zjeżdżania po stromym dachu. W kilku miejscach musisz też szybko wdrapać się na zawieszone obiekty znajdując się jednocześnie pod ostrzałem, tak więc postaraj się nie popełnić żadnych błędów. Opisywana sekwencja zakończy się niedługo po rozpoczęciu nowego zjazdu na linie.
0
- Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - poradnik do gry
- Opis przejścia i sekrety
- Opis przejścia gry
- 0 - Prolog | Opis przejścia Uncharted Zaginione Dziedzictwo
- 1 - Rebelia | Opis przejścia Uncharted Zaginione Dziedzictwo
- 2 - Infiltracja | Opis przejścia Uncharted Zaginione Dziedzictwo
- 3 - Powrót do korzeni | Opis przejścia Uncharted Zaginione Dziedzictwo
- 4 - Ghaty Zachodnie - Mapa | Opis przejścia Uncharted Zaginione Dziedzictwo
- 4 - Dotarcie do wieży | Opis przejścia Uncharted Zaginione Dziedzictwo
- 4 - Zbadanie fortu Parashuramy (łuk i strzała) | Opis przejścia
- 4 - Zbadanie fortu Shivy (topór) | Opis przejścia
- 4 - Zbadanie fortu Ganesha (trójząb) | Opis przejścia
- 4 - Odnalezienie 11 tokenów i zdobycie Rubinu Królowej | Opis przejścia
- 4 - Opuszczenie Ghatów Zachodnich | Opis przejścia
- 5 - Wielka bitwa - Wspinaczka | Opis przejścia Uncharted Zaginione Dziedzictwo
- 5 - Wielka bitwa - Zbadanie pieczary | Opis przejścia
- 5 - Wielka bitwa - Przeprawa przez okupowane przez wrogów ruiny | Opis przejścia
- 5 - Wielka bitwa - Spotkanie z Asavem | Opis przejścia
- 6 - Strażnik bramy (The Gatekeeper) | Uncharted Zaginione Dziedzictwo
- 7 - Przeprawa przez początkową część Belur - Zaginione dziedzictwo
- 7 - Wizyta w bibliotece - Zaginione dziedzictwo | Opis przejścia
- Rozwiązanie zagadki z posągiem Shivy | Opis przejścia
- 7 - Rozwiązanie zagadki z pryzmatem | Opis przejścia
- 7 - Rozwiązanie zagadki z Parasuramą i Ganesą | Opis przejścia gry
- 8 - Dotarcie na stację kolejową | Wspólniczki | Opis przejścia
- 8 - Zniszczenie wrogiego śmigłowca | Wspólniczki | Opis przejścia
- 9 - Ostatnia stacja - End of the Line | Opis przejścia
- Opis przejścia gry
- Opis przejścia i sekrety
Komentarze czytelników
Długowłosy Metal Konsul

Skarby rozdział 5 -
Zdjęcie numer 2/4 znajduje się raczej po Skarb 2/6 - Grawerowany dzban i po Opcjonalna rozmowa 2/5 a przed rozmową 3/5.
aminis Legionista
Również 5 rozdział wymaga poprawki. Błędnie została opisana rozgrywka pod sam koniec.
Idąc opisem ...
(...) Po znalezieniu się z powrotem w dżungli zalicz krótką wspinaczkę i wyrusz w stronę dużej bramy. Wejdź w interakcję z mechanizmem w celu otwarcia bramy. Załączy się dzięki temu nowy filmik przerywnikowy i rozdział ten zaostanie zakończony. (...)
Nie zdobędziemy zdjęcia. Opis zbyt przyśpiesza akcje.
aminis Legionista
I jeszcze jedno po przejściu 7 rozdziału .. Tak kiepskiego poradnika jeszcze nie widziałem. Widać, że im bliżej końcowi to autorowi się nie chciało. Błędne i ogólnikowe opisy.
Goldcaliber Junior

Każecie sobie płacić od ludzi za poradniki do gier? nieźle!.
Nie lepiej stworzyć kanał z poradnikami na you tube i czerpać zyski z wyświetleń i reklam? (przynajmniej ludzie nie będą wam płacić) .
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.