Twierdza Krzyżowiec 2: Zdrada
Aktualizacja:
Zdrada
Cel:
- Upłynie czas : 20 dni
- Nie pozostania ani jedna wroga jednostka
Porażka gdy:
- Twój Lord ginie
Kolejna misja, w której twoim celem jest przetrwanie - a właściwie to utrzymanie twojego Lorda przy życiu. Uzyskasz dostęp do dwóch nowych jednostek - Wirujących Derwiszy i Miotaczy kotłów z olejem. Dokładne informacje na ich temat znajdziesz w odpowiednim dziale w tym poradniku.

Rozpocznij rozbudowę twojego zamku od umieszczenia kilku Chat Drwali - z uwagi na ich niski koszt, warto postawić nawet i 10. Wybuduj je tuż przy moście, zaraz nad składem zapasów - będą mieć niedaleką drogę do drzew, a jednocześnie nie zastawisz oazy. Następnie postaw 3-4 Sady Jabłoni, 2-3 Owczarnie i 2-3 Serownie w oazie, za mostem, obok Spichlerza. Dobuduj dodatkowe Kamieniołomy i przypilnuj, by każdy z nich miał przynajmniej 2 Postoje Wołów. Postaw też kilka Warsztatów Świecarza - Meczet już stoi, więc możesz od razu uzyskać wpływ religii. W miarę potrzeb dobudowywuj także Szałasy.
Gdy skończysz budowę, wykorzystaj Wirującego Derwisza i Arabskich Zbrojnych i zniszcz wszystkie ruiny na terenie zamku - szczególnie te, które są pomiędzy murami. W miarę napływu kamieni załataj wszystkie dziury w murach, w razie potrzeby postaw bramy, a przede wszystkim wybuduj, w niewielkich odstępach, jak najwięcej wież, czy to Strażnic czy Wielkich Wież (najlepiej te drugie, choć są znacznie droższe). Naturalnie, obsadź wieże Arabskimi Łucznikami. Warto też zrekrutować kilku Wirujących Derwiszy i Konnych Łuczników, by móc rozprawiać się ze sprzętem oblężniczym wroga zanim ten dotrze do twoich murów. Dokończ także mur w okolicy Kamieniołomów, by wróg nie był w stanie się tamtędy wedrzeć.
Pamiętaj też, iż możesz rozstawiać Rowy ze smołą i Ukryte Kolce - o obu poczytać możesz w rozdziale poświęconym Budynkom. Rozstaw pułapki dookoła zamku, dobuduj kilka wież, obsadź je łucznikami, zrekrutuj oddział Wirujących Derwiszów, a także Konnych Łuczników, a nie powinieneś mieć żadnych problemów z wybronieniem zamku. Gdy czas dobiegnie końca, wygrasz misję.
Komentarze czytelników
Najpierw gospodarka, potem wojsko
Sposób 'na najemnika'
Kucznicy, najlepiej wymieszani z Kusznikami?
Dlaczego nie mam dostępu do tych misji ?
Kampania szkoleniowa - Wymierzanie Sprawiedliwości
Lepkie Ręce
Wieprz
Kampania szkoleniowa - Walka o wolność
Kerak
Rogi Hittinu
Przeszedłem całą : Kampania szkoleniowa - Przygotowania , Lwie Serce , Saladyn i wszystkie szlaki potyczek .
Czy jest to mozliwe od wersji gry ?
Dzięki że napisałeś - chodzi oczywiście o Zwiadowce. Z niewiadomych mi przyczyn napisałem Łowca :P Chodzi o Zwiadowcę, tego, do którego rekrutacji wymagane jest posiadanie miecza i łuku. Poprawię to jak najszybciej ;)
Nie wiem czy błąd czy moja niewiedza o grze (nie kupiłem jeszcze gry- przeglądałem sobie poradnik).
W opisie przeciwników podano, że "Z uwagi na sporą ilość Łuczników, Łowców, Balist i Mangonel, będziesz "
Czym jest jednostka łowcy? Nie ma jej opisanej w spisie jednostek
@MajestiK89 Dzisiaj opublikujemy całość poradnika na WWW, a do końca tygodnia pojawi się wersja PDF/ePUB.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
