Twierdza Krzyżowiec 2: Kerak
Aktualizacja:
Kerak
Cel:
- Wrogi Lord ginie
Porażka gdy:
- Upłynie czas: 60 dni
- Twój Lord zginie
Misja bardzo przypomina tą, którą już ukończyłeś (Jerozolima). Ponownie stajesz na czele arabskiego obozu, a twoim celem jest ubicie wrogiego Lorda. Masz do dyspozycji doskonałe miejsce do rozbudowy - wszystkie surowce pod ręką, a jedyne wejścia do twojego zamku to dwa małe przesmyki przez wodę,

Budowę standardowo rozpocznij od wzniesienia Chat Drwala - najlepiej, byś wybudował ich co najmniej 10. Następne postaw 5-6 Sadów Jabłoni, uprzednio stawiając Spichlerz w głębi ogromnej oazy. Za zarobione drewno postaw 3 Kamieniołomy i do każdego dostaw 2 Postoje Wołów. W następnej kolejności zbuduj 4 Uprawy Pszenicy, 3 Owczarnie, 3 Serownie i 2 Młyny. Gdy zaczniesz produkować mąkę wybuduj kilka Piekarni - jeśli będziesz zalegał z mąką dobuduj Piekarnie, jeśli będziesz miał niedobór, wybuduj kolejne Uprawy Pszenicy.
Gdy będziesz już miał w miarę płynnie funkcjonującą gospodarkę, weź się za produkcję Piwa i Świec - musisz mieć jak najwięcej złota, gdyż wszystkie jednostki kosztują krocie, a nie możesz produkować oddziałów Krzyżowców. Gdy zaczną napływać kamienie, wybuduj mur z wieżami i obsadź je łucznikami - wróg powinien wkrótce rozpocząć ataki. Możesz postawić kilka Stacjonarnych Balist, by łatwiej rozprawiać się z wrogimi machinami oblężniczymi i ciężko opancerzonymi celami.
Pora przejść do rekrutowania wojska. Masz jedynie dostęp do wojsk najemników, jednak to w niczym nie szkodzi - masz mnóstwo czasu, by zmagazynować odpowiednią ilość złota, by wyszkolić ogromną armię. Skorzystaj z informacji zamieszczonych w rozdziale "Porady" i "Jednostki", by dowiedzieć się, które jednostki nadają się do określonych zadań i wyszkol odpowiadającą ci armię.

Zalecałbym, byś wybudował Husyckie Wozy Bojowe i zapchał je Łucznikami - dla dodatkowej ochrony możesz stworzyć całą masę Plutej, które będą pochłaniać obrażenia wrogich strzelców. Trzon twojej armii powinni stanowić Arabscy Zbrojni, Wirujący Derwisze, a do pomocy przy przebijaniu się przez wrogie mury możesz wykorzystać Asasynów i machiny oblężnicze.
Wrogie mury strzeżone są przez całe masy jednostek, jednak atak na twierdzę Kerak jest znacznie prostszy niż we wcześniejszych misjach z uwagi na fakt, iż możesz wybudować ogromną armię, która dosłownie zaleje wrogi zamek. Pamiętaj też, że możesz zebrać 1000 złota, które automatycznie przekazane zostanie twojemu sojusznikowi. W zamian przyśle on spore posiłki - oddziały, które otrzymasz, kosztowałby cię kilka(naście) razy tyle złota, więc jest to bardzo opłacalna wymiana.
Standardowo, gdy zabijesz wrogiego Lorda, misja zostanie ukończona.
Komentarze czytelników
Najpierw gospodarka, potem wojsko
Sposób 'na najemnika'
Kucznicy, najlepiej wymieszani z Kusznikami?
Dlaczego nie mam dostępu do tych misji ?
Kampania szkoleniowa - Wymierzanie Sprawiedliwości
Lepkie Ręce
Wieprz
Kampania szkoleniowa - Walka o wolność
Kerak
Rogi Hittinu
Przeszedłem całą : Kampania szkoleniowa - Przygotowania , Lwie Serce , Saladyn i wszystkie szlaki potyczek .
Czy jest to mozliwe od wersji gry ?
Dzięki że napisałeś - chodzi oczywiście o Zwiadowce. Z niewiadomych mi przyczyn napisałem Łowca :P Chodzi o Zwiadowcę, tego, do którego rekrutacji wymagane jest posiadanie miecza i łuku. Poprawię to jak najszybciej ;)
Nie wiem czy błąd czy moja niewiedza o grze (nie kupiłem jeszcze gry- przeglądałem sobie poradnik).
W opisie przeciwników podano, że "Z uwagi na sporą ilość Łuczników, Łowców, Balist i Mangonel, będziesz "
Czym jest jednostka łowcy? Nie ma jej opisanej w spisie jednostek
@MajestiK89 Dzisiaj opublikujemy całość poradnika na WWW, a do końca tygodnia pojawi się wersja PDF/ePUB.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
