Część druga | Kampania This is the Police
Aktualizacja:
Dzień 58
Po wyjściu ze szpitalu, zmianie wyglądu i zakupu nowego auta (tak, wreszcie będzie odpalał po pierwszym razie), czeka cię krótka konferencja prasowa o twoich ostatnich przeżyciach.
Dzień 59
Podczas twojej nieobecności sytuacja w mieście się trochę zmieniła. Niektórzy przestępcy stali się bardzo agresywni wobec policji. Nie pójdą sami nawet na bardzo proste zadania, a na te trudniejsze pojadą w grupie 3 lub więcej.
7:45 Wandalizm.
8:00 Sprzedaż narkotyków. Twoi śledczy mogą wsiąść się za rozwiązanie tej sprawy.
10:20 Kradzież.
11:00 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment). Patrol poprosi cię o wskazówki - powiedz "lekarzowi" aby się odsunął od ofiary.
14:30 Gwałt.
Dzień 60
8:00 Morderstwo.
9:30 Gwałt - fałszywy alarm.
10:45 Napaść. Patrol poprosi cię o instrukcje. Pomóż człowiekowi, który ma konwulsje - podtrzymaj jego głowę, aby ułatwić oddychanie. Aby wywabić drugiego podejrzanego, niech twoi ludzie strzelą w bezpiecznik i wbiegną do środka.
12:30 Kradzież samochodu.
13:10 Zadanie z ratusza. Potrzebują 3 funkcjonariuszy.
16:50 Masowa bójka. Warto wysłać co najmniej 4-5 policjantów plus więźniarkę.
19:40 Publiczne obnażanie się. Twoi ludzie poproszą o wskazówki - nie złapią podejrzanego i wrzucą do radiowozu.
21:25 Próba kradzieży samochodu (krótki czas reakcji) - fałszywy alarm.
23:20 Bójka.
Dzień 61
7:30 Protest Gejów i Lesbijek (LGB Protest). Podobnie jak w przypadku innych protestów, wyślij 4 policjantów wraz ze SWAT'em i więźniarką. Jak zwykle, będziesz musiał przygotować dowody aby się wybronić. Jeśli kupisz dowody przeciw kościołowi, później kilku twoich ludzi odejdzie z policji.
8:30 Groźby telefoniczne, krótki czas reakcji. Patrol poprosi o wsparcie.
11:25 Molestowanie dzieci.
11:26 Prostytucja. Wyślij kilku ludzi i koniecznie więźniarkę.
15:40 Masowy protest - fałszywy alarm.
19:20 Awantura domowa (Domestic problem) - fałszywy alarm.
20:00 Podejrzany człowiek - fałszywy alarm.
22:05 Próba zabójstwa. Twoi ludzie poproszą o wsparcie - wyślij maksimum ludzi.
Dzień 62
7:20 Kradzież. Patrol poprosi cię w pomoc. Zapewnij dzieciaka, żeby uważał bo może spaść.
8:00 Rozbój.
9:20 Posiadanie narkotyków - fałszywy alarm.
11:40 Napaść przez zwierzę - fałszywy alarm.
12:20 Podwójne morderstwo, EveryDay Mall. Wyślij swoich śledczych aby rozpoczęli dochodzenie.
15:25 Gwałt.
17:00 Produkcja Narkotyków. Twój oddział poprosi cię o wsparcie, ale jeśli wysłałeś 4 ludzi i więźniarkę, powinni dać sobie radę.
17:15 Robert Devlin. Obywatel prosi o pomoc twoich czterech policjantów, przy ślubie swojej córki. Jeśli ich oddelegujesz do obstawy, wszyscy wrócą pijani - ty natomiast otrzymasz 4,000$.
19:20 Zakłócanie porządku - fałszywy alarm.
20:00 Rabunek. Patrol będzie potrzebował wskazówek. Niech twoi policjanci niech krzykną aby tamci się poddali i unieśli swoje ręce.
23:00 Publiczne obnażanie się.
Dzień 63
Od tego dnia będziesz dostawał małe karteczki, przy każdej gazecie. W nie znajdziesz informacje jakie masz stosunki lub jak bardzo za tobą przepadają na posterunku lub w ratuszu.
Jeśli zastosowałeś przemoc wobec protestu, dzisiaj czeka cię przesłuchanie.
Dzień 64
8:20 Bójka.
10:00 Kradzież. Patrol poprosi cię o wsparcie. Każ sowim ludziom pobiec za facetem w kapturze i potraktuj go paralizatorem.
12:00 Oszustwo.
13:35 Publiczne obnażanie.
15:10 Zadanie od burmistrza - potrzeba dwóch policjantów do ochrony ratusza. Będą oni niedostępni do końca dnia.
17:30 Sprzedaż narkotyków - fałszywy alarm.
17:31 Kradzież. Patrol poprosi o dodatkowe instrukcje. Najpierw podejdź do podejrzanego, a następnie
18:25 Rozbój z użyciem broni. Wyślij najlepszych dwóch policjantów plus SWAT. Oddział poprosi o twoją pomoc. Wystarczy zwrócić przestępcy uwagę, że może on sam poczytać swój nekrolog, jeśli postąpi nierozsądnie.
18:50 Kradzież samochodu. Tutaj musisz posłać minimum 3 ludzi.
19:20 Napaść z użyciem broni. Wyślij kliku ludzi i więźniarkę - tutaj łatwo o ofiary. Patrol poprosi potem o wsparcie.
23:10 Prowadzenie samochodu pod wpływem. Pierwsza decyzja nie ma dużego wpływu, przy drugiej wybierz opcje aby dalej za nim jechać.
Dzień 65
7:30 Zakłócanie porządku. Wyślij sporo ludzi i więźniarkę. Oddział poprosi o wsparcie.
7:31 Napaść. Patrol poprosi o wskazówki.
11:40 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment).
13:00 Skarga na hałas. Najpierw użyj latarki, potem użyj paralizatora.
15:30 Rozbój, uzbrojeni przestępcy. Poinstruuj patrol aby sprawdzili wszystkie lodówki, jeśli chcesz chwytać przestępcę.
17:20 Strzelanina.
19:45 Wypadek samochodowy.
21:20 Prostytucja - fałszywy alarm.
21:21 Uwięzienie. Patrol poprosi o wskazówki. Najpierw przeszukaj pokój, a następnie uniknij strzałów i przeskocz do innego pomieszczenia.
23:30 Ludzie przebrani za policjantów. Patrol poprosi o wsparcie.
Dzień 66
7:15 Morderstwo. Wyślij swoich śledczych aby rozpoczęli sprawę seryjnego mordercy. Musisz wysłać dwóch detektywów. Wyślij najsłabszych, bo zazwyczaj jeden z nich ginie. Od tego dnia, jeśli nie przekażesz wiadomości dla federalnych, będziesz się starał dopaść mordercę o nazwie "Dentysta". Do rozwikłania sprawy, będziesz musiał badać miejsca jego kolejnych morderstw, dzięki czemu złożysz całość. Pamiętaj, że szybko pojawi się kapuś, jeśli się go nie pozbędziesz to stracisz kontrolę nad sprawą.
8:45 Napaść.
11:00 Usiłowanie zabójstwa.
12:10 Derek Allen. Reżyser potrzebuje pomocy dwóch policjantów. Nic się z nimi nie stanie złego, a ty otrzymasz 10,000$. Jednak na drugi dzień zdenerwuje to burmistrza. Wyślij więc dwóch najgorszych ludzi i to takich, których będziesz mógł bez problemu zwolnić.
14:00 Podpalenie.
16:20 Oszustwo. Patrol poprosi o pomoc. Przy drugiej opcji zwróć mu uwagę, że jeśli postąpi nierozważnie, sam zginie i zostanie wyniesiony w worku na ciała.
16:21 Kradzież. Twój policjanci po dotarciu na miejsce, niech szukają dalej podejrzanych. Potem niech obserwują wózek.
19:00 Wkroczenie na teren prywatny.
Dzień 67
Burmistrz pragnie abyś w związku z seryjnym mordercą, zmienił ekipę swoich detektywów.
9:00 Handel narkotykami - fałszywy alarm.
14:40 Napaść z użyciem broni.
17:30 Przetrzymywani zakładnicy.
20:30 Porwanie. Każda z pierwszej opcji zaprowadzi cię do drugiej, gdzie warto wybrać sytuacje w której pędzisz do podejrzanych.
22:15 Morderstwo. Patrol poprosi o wskazówki. Najpierw poczekaj na przestępców a potem rozkaż im rzucić broń.
Dzień 68
Jeśli federalni wiedzą o seryjnym mordercy, dzisiaj znajdziesz kolejne ciało.
11:15 Rabunek. Powiedz swoim ludziom, aby poczekali aż wróci przyjaciel podejrzanego.
14:00 Rozbój, uzbrojeni przestępcy.
15:30 Bójka. Tutaj musisz wysłać, sporo dobrych ludzi.
20:00 Zagrożenie terrorystyczne - fałszywy alarm.
Dzień 69
Jeśli ciągniesz wątek mordercy i odnalazłeś kolejne ciało, dzisiaj odbędzie się konferencja prasowa na ten temat. Jak zwykle, nie podrzucaj oliwy do ognia, ale bądź rzeczowy. Nie warto nikogo obarczać winą, czy to FBI czy Ratusza.
Dzień 70
9:00 Włamanie - fałszywy alarm.
9:30 Podejrzany człowiek - fałszywy alarm.
11:30 Edvard Herzig. Właściciel sklepu z bronią prosi o obecność dwóch policjantów. Wybrańcy otrzymają +80 punktów profesjonalizmu, strącą jeden punkt wytrzymałość, ale ty otrzymasz 4,000$.
12:30 Napastowanie - fałszywy alarm.
13:00 Podejrzany człowiek - fałszywy alarm.
14:30 Próba rabunku. Patrol poprosi o wskazówki - niech rozejrzą się po okolicy.
00:00 Publiczne obnażanie się, krótki czas reakcji. Patrol będzie musiał strzelić paralizatorem w uciekającego chłopaka.
Dzień 71
Jeśli dalej jesteś na tropie dentysty, dzisiaj znajdziesz kolejne ciało.
9:00 Próba zabójstwa - fałszywy alarm.
11:00 Zabójstwo. Patrol poprosi o wsparcie. Wezwij karetkę, a potem każ rannemu napastnikowi, żeby popchnął pistolet.
12:15 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
17:40 Sprzedaż narkotyków. Wyślij jak najwięcej ludzi, patrol poprosi cię o wskazówki. Najpierw strzel w napastnika z karabinem, potem trzymaj ostatniego napastnika na muszce aż przyjedzie karetka.
21:15 Rabunek - fałszywy alarm.
22:10 Odzyskanie skradzionej własności.
Dzień 72
8:00 Nielegalny interes. Patrol poprosi o wskazówki.
10:30 Zakłócanie porządku. Możesz posłać tylko jednego człowieka, więc niech to będzie jeden z lepszych.
17:25 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment) - fałszywy alarm.
18:00 Handel narkotykami. Policjanci będą potrzebować instrukcji. Najpierw zacznij obserwować van, a potem podbiegnij szybko do kierowcy.
19:00 Napaść.
22:00 Napastowanie - fałszywy alarm.
23:00 Podejrzany człowiek - fałszywy alarm.
Dzień 73
8:40 Morderstwo, dzielnica mieszkalna. Kolejna sprawa dla twoich śledczych.
10:20 Kradzież.
13:30 Paul Lassart. Obywatel prosi o 5 twoich policjantów. Będą oni niedostępni do końca dnia, za to dwóch losowych funkcjonariuszy dostanie +50 punktów profesjonalizmu. Dwóch innych zostanie zmuszonych do pozostania w akademii (dostaną darmowy status szkolenia).
14:30 Oszustwo. Przy drugiej instrukcji wybierz użycie pałki aby stworzyć sobie drogę do pościgu.
15:15 Morderstwo, krótki czas reakcji.
20:10 Próba kradzieży samochodu - fałszywy alarm.
20:30 Bójka, dużo podejrzanych.
21:30 Bójka, dużo podejrzanych.
22:00 Podejrzany człowiek. Patrol poprosi o wsparcie. W przypadku niedoboru, napastnik co najwyżej ucieknie a ty znajdziesz narkotyki.
Dzień 74
Kolejne zabójstwo seryjnego mordercy do zbadania.
10:00 Próba zabójstwa - fałszywy alarm.
12:45 Naruszanie prywatności. Patrol poprosi o wskazówki.
15:15 Wypadek samochodowy.
17:00 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
18:20 Próba kradzieży samochodu. Przekaż patrolowi aby użył w obu sytuacjach paralizatora.
20:05 Rabunek - fałszywy alarm.
20:06 Handel narkotykami. Wybierz opcje gdzie przekradasz się za strażnikami.
22:00 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment). Potrzebujesz dużej ilości ludzi i więźniarkę.
Dzień 75
7:30 Zadanie od burmistrza. Potrzeba dwóch policjantów.
11:20 Posiadanie narkotyków.
14:30 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
15:00 Napaść.
15:30 Bójka z duża ilością ludzi. Patrol poprosi o wskazówki, użyj pałek.
18:20 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment).
19:00 Nielegalny biznes.
22:00 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
23:20 Policyjni przebierańcy - fałszywy alarm.
Dzień 76
8:45 Napastowanie - fałszywy alarm.
10:10 Bójka.
10:20 Zakłócanie porządku. Patrol prosi o wsparcie.
14:05 Masakra - fałszywy alarm.
14:06 Napaść przez zwierzę. Policjanci proszą o dodatkowe instrukcje.
15:00 Jorge Dean. Obywatel prosi o obecność 4 funkcjonariuszy. Wręczy ci za to 8,000$.
17:00 Napaść z użyciem broni. Najpierw zacznij obserwować okna i budynki a potem wbiegnij do budynku, w którym jest sniper.
18:30 Wzięty zakładnik i śmiertelna ofiara. Patrol poprosi o wskazówki - przejdź przez tłum a następnie rozkaż napastnikowi, żeby poddał się.
21:00 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
Dzień 77
Seryjny morderca znów uderzył - masz do oględzin kolejne ciało.
8:30 Napaść przez zwierzę - fałszywy alarm.
9:00 Publiczne obnażanie się.
16:15 Wzięci zakładnicy i śmiertelna ofiara. Patrol poprosi cię o wskazówki - wystarczy poczekać aż podejrzany wyjdzie z pizzerii.
17:40 Ariel Coyer. Obywatel prosi o wysłanie dwóch policjantów. Ci dwaj stracą po 20 punktów profesjonalizmu, ale ty zyskasz 25,000$.
19:50 Kradzież. Patrol poprosi cię o wskazówki. Pierwsze dwie oferują pełną dowolność. W trzeciej dogoń i przewróć przeciwnika.
19:51 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
20:30 Masakra. Patrol poprosi o wsparcie.
23:20 Gwałt. Drużyna będzie potrzebować porady. Niech krzykną do podejrzanego żeby rzucił broń.
Dzień 78
8:25 Sand potrzebuje pomocy trzech policjantów.
11:00 Publiczne obnażanie się.
11:45 Usiłowanie zabójstwa - fałszywy alarm.
14:30 Napaść. Pozwól aresztowanemu odwiedzić swojego brata, ale w kajdankach.
15:00 Napaść.
16:00 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
16:10 Zniszczenie mienia. Użyj pałek przeciwko tłumowi.
18:00 Masowe zamieszki.
Dzień 79
9:40 Napaść. Patrol poprosi o wsparcie.
12:20 Zniszczenie mienia.
13:10 Zadanie od Sand'a, potrzebuje on dwóch funkcjonariuszy.
15:00 Bójka. Patrol zadzwoni po instrukcje. Strzel w powietrze i każ wszystkim się nie ruszać.
17:10 Strzelanina. Oddział będzie potrzebował wsparcia.
17:40 Podejrzany człowiek - fałszywy alarm.
13:10 Oddano strzały. Twoi ludzie poproszą o wsparcie, jeśli wysłałeś silną drużynę to dadzą sobie radę.
22:30 Zabójstwo. Niech twoi ludzie wejdą do mieszkania 205 a nie 207.
Dzień 80
8:30 Zagrożenie samobójstwem.
13:00 Kradzież
13:10 Oszustwo - fałszywy alarm.
16:39 Rozbój, uzbrojeni przestępcy. Akcja Sand'a.
18:00 Kradzież. Akcja Sand'a.
18:30 Rozbój, przestępcy maja broń. Patrol poprosi o wsparcie.
20:00 Publiczne obnażanie się. Najpierw zarzuć ubranie na podejrzanego a potem go aresztuj.
Dzień 81
Czeka cię dziś wywiad w związku z "pojmaniem" seryjnego mordercy, Dentysty.
Dzień 82
7:30 Włamanie - fałszywy alarm.
9:20 Nielegalne zgromadzenie.
11:00 Podejrzany osobnik.
12:30 Shwan Cottrel. Poprosi cię o pomoc 2 policjantów. Wrócą zmęczeni o dwa punkty wytrzymałości, dostaną 20 punktów profesjonalizmu i jeśli się zgodzisz będą niedostępni do końca dnia, ale uzyskają status szkolenia. Ty dostaniesz za to 5,000$.
14:20 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
17:10 Zabójstwo.
17:20 Przemyt narkotyków. Patrol poprosi o wsparcie.
18:00 Rabunek - fałszywy alarm.
20:20 Zakłócanie ciszy. Potraktuj napastnika paralizatorem i rzuć się w jego stronę.
21:00 Zniszczenie mienia.
Dzień 83
7:30 Przetrzymywani zakładnicy. Zakuj agresywnego przestępcę.
9:40 Napaść.
11:20 Zagrożenie bombowe - fałszywy alarm.
13:30 Rozbój. Patrol poprosi o wskazówki, użyj gazu pieprzowego.
15:20 Zakłócanie porządku - fałszywy alarm.
17:30 Napaść.
18:00 Robert Devlin. Obywatel potrzebuje pomocy twoich 4 ludzi. Wszyscy wrócą pijani a ty otrzymasz na drugi dzień dwa miejsca pracy dla policjantów.
19:00 Włamanie.
20:00 Zakłócanie ciszy - fałszywy alarm.
22:00 Strzelanina.
Dzień 84
Dzisiaj będziesz mógł pomóc w projekcie Atticus Corp. Będzie potrzeba aż 6 ludzi do tego zadania, jednak przyniesie ci korzyść. Jeśli wyślesz ludzi, otrzymasz 12,000$. Od teraz będzie dostępny wieżowiec korporacji, który może ci pomóc w twojej działalności na różne sposoby.
8:20 Włamanie.
9:00 Strzelanina.
11:00 Porwanie w "Desire Park". Wyślij tam swoich detektywów.
14:00 Próba Rozboju - fałszywy alarm.
14:10 Uwięzienie. Powiedz podejrzanemu, że prezydent na niego czeka.
15:15 Oszustwo - fałszywy alarm.
17:00 Napaść. Patrol poprosi o wskazówki. Zadaj pytanie o książkę.
18:30 Publiczne obnażanie się. Patrol poprosi o wsparcie.
19:00 Zaginiona osoba - fałszywy alarm.
21:20 Nielegalna sprzedaż broni. Patrol zapyta cię co zrobić z leżącym mężczyzną. Niech wstanie i pokaże ręce tak, aby można było je widzieć.
23:20 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment).
Dzień 85
7:30 Próba rozboju. Patrol poprosi o wsparcie.
9:00 Wymuszenie.
11:25 Nielegalne zgromadzenie. Patrol poprosi o wsparcie.
11:26 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
11:27 Napaść.
13:30 Rozbój, uzbrojony napastnik. Patrol poprosi o wskazówki. Niech twój oficer odda strzał ostrzegawczy.
15:30 Wandalizm - fałszywy alarm.
16:10 Zadnie od burmistrza, potrzeba jednego oficera.
19:00 Napaść. Odsuń obu napastników od pieca.
20:00 Przemyt narkotyków.
22:00 Handel narkotykami - fałszywy alarm.
Dzień 86
7:30 Uzbrojony rabunek. Poczekaj aż skończy się im amunicja.
9:15 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
10:00 Oddano strzały.
12:30 Porwanie.
14:20 Znęcanie się nad dziećmi.
14:40 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
16:30 Zlecenie od korporacji. Potrzeba 4 policjantów. Otrzymasz 8,000$.
18:00 Próba zabójstwa - fałszywy alarm.
19:50 Bójka.
21:00 Kradzież.
23:00 Duża bójka. Wybierz opcje z paralizatorami.
Dzień 87
Otrzymasz zadnie od burmistrza, żebyś w ciągu dwóch dni wysłał 4 policjantów na szkolenie.
7:40 Strzelanina - fałszywy alarm.
9:30 Nielegalne zgromadzenie.
10:30 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment).
11:30 Nancy French. Obywatel potrzebuje pomocy dwóch policjantów. Wrócą pijani a ty otrzymasz 1,000$.
12:20 Oszustwo. Niech policjanci sprawdzą ID podejrzanego.
14:15 Kradzież - fałszywy alarm.
16:20 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment).
18:20 Pojmani zakładnicy i ofiara śmiertelna. Wrzuć granat ogłuszający kiedy patrol poprosi cię o wskazówki.
20:30 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
22:15 Bójka. Patrol poprosi o wsparcie.
Dzień 88
7:45 Porwanie. Patrol poprosi o wskazówki - najpierw zaprość dziewczynkę do radiowozu a potem aresztuj faceta.
9:10 Napaść.
11:50 Terroryzm - fałszywy alarm.
13:00 Nadużycie władzy.
14:51 Próba zabójstwa - fałszywy alarm.
14:52 Próba kradzieży auta.
16:00 Morderstwo. Powiedz patrolowi, żeby wzięli matkę z dzieckiem.
17:30 Strzelanina - fałszywy alarm.
19:00 Handel ludźmi.
20:20 Zaburzanie porządku.
22:30 Napaść.
Dzień 89
8:00 Napaść.
8:45 Podłożona bomba - fałszywy alarm.
8:50 Uzbrojony napad - fałszywy alarm.
10:20 Używanie narkotyków. Patrol poprosi o wskazówki - niech złapią uciekającego narkomana.
11:45 Próba kradzieży. Sprawa dla twoich śledczych.
14:00 Strzelanina.
15:25 Masakra - fałszywy alarm.
15:26 Oszustwo.
18:00 Gwałt.
19:10 Nielegalny handel bronią. Wyślij tutaj duża ekipę ze SWAT'em.
19:11 Napaść - fałszywy alarm.
22:00 Duża bójka - oddział poprosi o wsparcie.
Dzień 90
7:35 Użycie narkotyków.
9:30 Zagrożenie wybuchu bomby - fałszywy alarm.
11:20 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment). Patrol poprosi o wsparcie.
13:30 Uzbrojony napad. Wyślij duża i mocną drużynę.
14:00 Zniszczenie mienia.
16:10 Korporacja potrzebuje twojej pomocy. Wyślij 3 policjantów a otrzymasz 6,000$.
16:50 Awantura domowa (Domestic problem) - fałszywy alarm.
18:20 Rozbój.
19:15 Posiadanie narkotyków. Patrol poprosi o wskazówki. Przy trzeciej opcji niech twoi ludzie rzucą się na ziemię i strzelą napastnikom w nogi.
21:00 Masowa bójka.
21:30 Zakłócanie ciszy - fałszywy alarm.
22:40 Zakłócanie porządku.
Dzień 91
8:10 Wypadek samochodowy.
9:45 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
10:30 Podejrzany osobnik.
12:00 Próba rozboju.
12:30 Napaść.
13:30 Napaść.
15:15 Masowa bójka - fałszywy alarm.
17:00 Nielegalne zgromadzenie.
18:45 Gwałt.
21:00 Próba rozboju.
22:30 Strzelanina. Patrol poprosi o wskazówki, strzel w opony.
Dzień 92
7:15 "Misja od Boga". Kościół poprosi o 5 twoich policjantów. Biskup wręczy ci... 75$.
8:20 Wypadek samochodowy.
9:30 Kradzież - fałszywy alarm.
11:10 Zadanie od burmistrza. Wyślij dwóch policjantów, jeśli chcesz poprawić stosunki z miastem.
12:30 Bójka z dużą ilością osób. Patrol poprosi o wsparcie.
14:00 Wypadek samochodowy. Użyj tarcz aby się obronić i przejąć kontrolę.
15:30 Zagrożenie terrorem - fałszywy alarm.
16:50 Morderstwo. Patrol wezwie wsparcie.
18:20 Kradzież.
19:00 Zakłócanie porządku - fałszywy alarm.
23:00 Napaść.
Dzień 93
Od dziś możesz korzystać z usług Kościoła.
7:30 Masowe zamieszki.
9:15 Gwałt - fałszywy alarm.
12:00 Zadnie od korporacji. Potrzeba 3 policjantów. Otrzymasz 6,000$.
14:00 Rozbój. Wyślij naprawdę dobrą drużynę. Patrol poprosi cię o wsparcie.
14:30 Pojmani zakładnicy. Wyślij dobrą drużynę i SWAT.
16:10 Podejrzany człowiek - fałszywy alarm.
18:00 Przemyt. Ustaw swoich ludzi za osłoną i odpowiedz ogniem.
18:01 Zamieszki z udziałem wielu osób.
21:40 Nielegalny biznes.
22:10 Terroryzm.
Dzień 94
7:30 Zagrożenie podłożeniem bomby. Patrol poprosi o wskazówki. Przy trzeciej złap podejrzanego, zagroź pistoletem i odbierz pilota.
10:00 Napaść z użyciem broni.
11:45 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
14:00 Zaginiona osoba, przedmieścia. Wyślij swoich detektywów aby rozwiązali tą sprawę.
16:25 Nielegalne zgromadzenie.
18:15 Nielegalna sprzedaż broni. Patrol poprosi o wsparcie.
20:00 Strzelanina. Oddział poprosi o wskazówki.
22:00 Rozbój - fałszywy alarm.
23:20 Próba zabójstwa.
Dzień 95
7:45 Próba samobójstwa, krótki czas reakcji.
9:30 Rozbój. Patrol poprosi o wsparcie.
11:40 Rabunek. Twoi policjanci będą chcieli otrzymać dodatkowe instrukcje, wybierz drugą gdzie "pozwalasz" im odejść.
13:20 Nielegalne zgromadzenie.
16:00 Produkcja narkotyków - fałszywy alarm.
17:15 Zadanie od kościoła. Potrzeba 6 policjantów. Otrzymasz ... 55$ za twoją pomoc.
18:15 Strzelanina. Funkcjonariusza poproszą o pomoc. Przy trzeciej opcji krzyknij do napastników aby się poddali.
20:40 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
23:00 Wandalizm.
Dzień 96
7:30 Masowe zamieszki.
9:00 Zagrożenie wybuchu bomby.
9:15 Napaść z użyciem broni. Każ swoim ludziom biec do osłony, jeśli chcesz żeby przeżyli.
12:00 Znęcanie się nad zwierzętami.
13:30 Duża liczba protestujących.
15:15 Handel narkotykami. Patrol poprosi o wskazówki - wezwij przestępców do zatrzymania.
17:30 Próba rozboju. Wyślij dobrą drużynę, poproszą cię potem o wsparcie.
19:15 Napaść przez zwierzę - fałszywy alarm.
20:20 Podejrzany osobnik.
21:00 Handel ludźmi.
23:20 Rabunek.
Dzień 97
7:20 Zagrożenie bombowe. Wyślij duży skład i antyterrorystów.
8:00 Oszustwo - fałszywy alarm.
10:00 Napaść.
11:21 Próba zabójstwa - fałszywy alarm.
11:22 Napaść. Patrol poprosi o wskazówki - wybierz opcje gdzie zaczynasz pościg.
11:23 Napaść.
12:00 Oszustwo.
12:30 Zadanie od korporacji. Potrzeba 4 twoich ludzi. W nagrodę otrzymasz 8,000$.
14:30 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment). Patrol poprosi o wskazówki - wybierz opcje gdzie rozkazują mężczyźnie aby przestał.
14:40 Napaść z użyciem broni.
16:30 Stwarzanie zagrożenia (reckless endangerment).
19:00 Masowa bójka - fałszywy alarm.
20:30 Gwałt. Obezwładnij napastnika paralizatorem.
22:00 Wymiana ognia.
Dzień 98
7:45 Kradzież.
9:00 Rozbój, uzbrojeni przestępcy. Rozpocznij pogoń za przestępcą.
9:30 Zagrożenie bombowe - fałszywy alarm.
11:00 Gwałt.
11:01 Zagrożenie bombowe.
12:00 Włamanie - fałszywy alarm.
12:15 Znęcanie się nad dziećmi. Odciągnij kobietę od dziecka.
14:00 Zniszczenie mienia.
15:45 Posiadanie narkotyków. Wyślij dobrych policjantów, poproszą cię potem o wskazówki. Jeśli źle wybierzesz wszyscy zginą. Przy drugiej opcji wybierz - strzelać aby zabić.
17:00 Morderstwo - fałszywy alarm.
18:30 Bójka.
20:00 Morderstwo. Patrol poprosi o wskazówki - wynieść chłopca na ulicę.
21:30 Napaść z użyciem broni. Oddział poprosi o wsparcie.
23:00 Zakłócanie porządku.
Dzień 99
8:00 Przetrzymywani zakładnicy.
10:20 Duża bójka. Wrzuć granaty gazowe, żeby zapanować nad tłumem.
10:21 Wandalizm - fałszywy alarm.
13:00 Sprzedaż narkotyków.
13:30 Masowe zamieszki.
15:00 Zagrożenie bombowe.
16:20 Victor Josh. Obywatel potrzebuje 3 policjantów. Jeden z nich zginie, dwóch pozostałych uda się do domów. Ty natomiast otrzymasz 3,000$.
17:15 Odzyskiwanie skradzionej własności. Pomóż patrolowi i powiedz im aby dalej zostali w ukryciu.
19:45 Zabójstwo.
22:00 Napaść z użyciem broni.
Dzień 100
8:00 Masowe protesty.
9:00 Molestowanie dzieci, kościół. Rozpoczniesz śledztwo, dzięki któremu wpadniesz na trop gangu.
9:30 Zadanie od Kościoła, potrzebują 4 funkcjonariuszy. Otrzymasz 50$.
11:05 Odzyskanie skradzionej własności.
11:06 Włamanie. Przewróć łóżko aby pojmać przestępcę.
11:07 Próba kradzieży samochodu - fałszywy alarm.
14:50 Bójka.
17:01 Podejrzany przedmiot - fałszywy alarm.
17:02 Odzyskiwanie skradzionego przedmiotu.
19:30 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
22:00 Bójka. Patrol poprosi o wsparcie.
00:20 Zakłócanie porządku.
Dzień 101
7:50 Masakra.
9:45 Molestowanie dzieci. Patrol poprosi o wskazówki, zabierz podejrzanego na ulicę.
10:40 Możliwe samobójstwo - fałszywy alarm.
12:10 Próba kradzieży samochodu.
13:45 Clementine Burrows. Obywatel prosi cię o pomoc - wyślij 3 policjantów. Jeśli zdecydujesz się na pomoc, budynek korporacji Atticus przestanie być dla ciebie dostępny. Na następny dzień dostaniesz prezent. Od teraz codziennie będziesz otrzymywał część zysków, które będą wahać się od kilkuset do kilku tysięcy.
14:00 Zakłócanie porządku - fałszywy alarm.
14:30 Bójka.
17:00 Morderstwo. Patrol prosi o pomoc. Wybierz opcje gdzie mówisz napastnikowi, że masz jego zonę na linii. Czasem jednak to nie wypala.
19:20 Wielka bójka.
22:30 Masakra.
Dzień 102
7:00 Protest. Jeśli chcesz zareagować, to musisz wysłać 4 policjantów, SWAT i więźniarkę. (Osobiście, tym razem postanowiłem nie używać siły, bo wiedzie mi się bardzo dobrze). Pamiętaj, że jeśli wyeliminowałeś mafię, nie będziesz mógł stworzyć dowodów przeciwko nim.
8:00 Bójka.
8:30 Ludzie przebrani za policjantów.
11:00 Zadanie od Kościoła. Potrzebują 3 policjantów, czym się odwdzięczą 42$.
12:00 Zagrożenie wybuchem bomby - fałszywy alarm.
14:30 Kradzież.
16:40 Kradzież - fałszywy alarm.
18:20 Przemyt narkotyków.
20:30 Napaść z użyciem niebezpiecznego narzędzia. Wybierz opcje gdzie uderzasz go pałką.
23:55 Nielegalne zgromadzenie.
Dzień 103
7:50 Zagrożenie bombowe.
9:00 Bójka, krótki czas reakcji.
10:25 Kradzież.
12:15 Podejrzany osobnik. Niech twój patrol uda się w pogoń za podejrzanym.
13:30 Oszustwo - fałszywy alarm.
15:00 Rabunek, uzbrojony napastnik.
18:45 Napaść.
20:00 Terroryzm.
21:45 Podejrzany osobnik - fałszywy alarm.
23:00 Duża bójka (Mass Fight). Wyślij dużo ludzi i więźniarkę.
Dzień 104
8:15 Prostytucja.
10:10 Masowe zamieszki.
10:40 Wymuszenie. Patrol poprosi o rady.
12:30 Napaść.
14:10 Napastowanie, krótki czas reakcji.
15:45 Próba rozboju. Wybierz opcje gdzie mówisz przestępcom, że są otoczeni i niech się poddadzą.
17:10 Próba zabójstwa - fałszywy alarm.
19:30 Znęcanie się nad dziećmi.
21:40 Spora bójka.
00:25 Strzelanina.
Dzień 105
7:15 Napad na bank. Patrol poprosi o wsparcie.
8:10 Rabunek, uzbrojeni przestępcy. Patrol poprosi o instrukcje, przy ostatniej wybierz tą wersje gdzie radiowozem ponawiasz pościg.
10:30 Napaść - fałszywy alarm.
12:00 Duża bójka (Massive Fight). Patrol poprosi o pomoc, udziel jej ponieważ tutaj potrzeba dużo siły.
13:25 Napaść.
13:30 Meng Cheng. Obywatel prosi o pomoc 4 funkcjonariuszy. Jeden z twoich funkcjonariuszy odejdzie. Natomiast tobie pan Cheng wręczy 40,000$.
14:30 Nadużycie.
15:50 Porwanie - fałszywy alarm.
17:30 Duża bójka. Każ tłumowi opuścić krzesła.
20:20 Masowe zamieszki.
22:00 Wybuch.
0
Komentarze czytelników
swiki Pretorianin
Wie ktoś dlaczego nie mogę zakończyć śledztw? Odkryłem kto jest sprawcą i na drugi dzień możliwość aresztowania znika (wiem, że gra mówi, że podejrzany nie będzie czekał wiecznie, ale śledztwo stoi. Nie można go zamknąć a detektywi prowadzący blokują się na śledztwie na zawsze) Mam już dwa takie śledztwa a na dodatek nie mogę wczytać gry bo sledztwo rozwiązałem w niedzielę i bym musiał cały tydzień powtarzać
BFHDVBfd Generał

Dlaczego w poradniku nie ma chyba najtrudniejszej części gry czyli śledztw? Serio, co mi po tym, że ktoś opisze dzień po dniu, skoro śledztwa to najtrudniejsza część gry i w późniejszym etapie są frustrujące. Zaciąłem sie na dwóch i za nic w świecie nie umiem tego ułożyć.
kęsik Legend

Co należy zrobić jeżeli detektywi pracujący przy śledztwie nie dostarczają nowych slajdów? Przydzielałem do sprawy 6 osób i nic. Zmieniałem głównego na lepszego i też nic. Mam to archiwizować i wrócić potem gdy będę miał lepszych ludzi? Ciężko będzie ich wytrenować jak śledztwa nie będzie można skończyć.
mlokos79 Legionista
Czy ktoś w redakcji ogóle sprawdza te wypociny? Poziomu merytorycznego nie oceniam ale ilość literówek, błędów stylistycznych a nawet ortograficznych jest zatrważająca!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.