This is the Police: Seryjny Morderca
Aktualizacja:
To trudniejsze śledztwo, ze swoim łańcuchem zdarzeń. Będzie wymagało od ciebie większego zaangażowania aby złapać mordercę, "Dentystę". Pojawi się dnia 66.
Przy pierwszym spotkaniu, kiedy będziesz miał przeszukać mieszkanie mordercy, jeden z detektywów zginie od pułapki. Wyślij więc dwóch najsłabszych ludzi.

Jeśli chcesz rozwikłać tajemnicę musisz wziąć wskazówki dla siebie, a nie przekazywać ją dla federalnych. Szybko okaże się, iż jednemu z twoich oficerów się to nie spodoba i niedługo o tym doniesie. Twój zastępca poinformuje cię, który to funkcjonariusz. Musisz zabić kapusia, jeśli nie chcesz zakończyć przedwcześnie sprawy. Użyj opcji mafii - pułapka policyjna. Pamiętaj, że musisz wysłać na takie zadanie dwóch policjantów (bo od kilku dni już nie wyruszają sami), wyślij słabego partnera.
Od teraz, co kilka dni będą pojawiać się wskazówki od przestępcy. Będziesz miał kilka lokacji do sprawdzenia. W jednej z nich będą trzy slajdy - będzie tak przy każdej następnej sprawie. Łącznie będzie ich 15, a ty masz wybrać spośród nich pięć prawidłowych, aby rozwiązać sprawę. Każda łączy się z poprzednią. Pamiętaj, że detektywi będą jeździć tylko w asyście antyterrorystów. Ulepsz ich wcześniej aby mogli częściej wyruszać do akcji. Sam poziom profesjonalizmu detektywów nie ma żadnego wpływu na sprawę. Staraj się wysyłać ich w pewne miejsce, aby nie tracić czasu. Jeśli nie zlikwidowałeś kapusia lub kupiłeś jego milczenie, to mimo wysyłania swoich śledczych wszystkie wskazówki zostaną przekazane federalnym. Koniec końców złapią nie tego co trzeba. Zrobią z niego kozła ofiarnego, ty dostaniesz dość pokaźną nagrodę, jednak dowiesz się niewygodnej prawdy na ten temat. Jeśli natomiast uda ci sie utrzymać swoje własne śledztwo w tajemnicy, federalni będą mieli domniemanego zabójcę na oku, aż zrobi on swój ruch.
Oto opis 5 zabójstw i wskazówek, jeśli będziesz prowadził śledztwo z dala od federalnych:

"Święta pizzeria" - to pierwsze miejsce, która mają przeszukać twoi śledczy.

Do otrzymania kolejnej wskazówki musisz udać się do banku.

Wyślij swoich detektywów do domu pogrzebowego.

Tym razem udajesz się do drewnianego sklepu z zabawkami po przedostatnią wskazówkę.

Będziesz miał naprawdę sporo miejsc do sprawdzenia. Wybierz to ze słowem "Salon" w tytule. Po uzyskaniu ostatniej wskazówki będziesz mógł przystąpić do następnego, ostatniego kroku.

Zebrane wskazówki pomogą ci wybrać odpowiednie slajdy. Żółty materiał wskazuje na żółtą kurtkę dostawcy. Samochodzik - radiowóz podpowie ci, że oprawca użył pałki policyjnej. Okładka Biblii, a dokładniej łańcuch, upewni cię, że przestępca użył właśnie tego przedmiotu do skrępowania ofiary. Gumowe rękawiczki, wskażą na użycie liny do uduszenia. Tym razem nie list zostawiony przez Dentystę, a kartka jest wskazówką. Morderca użył opaski na oczy, aby te były zamknięte jak przy meduzie która patrzyła w lustro.

Finalna wersja slajdów i zdarzeń powinna wyglądać w taki sposób: żółta kurtka, kobieta obrywa pałką policyjną a potem jest skrępowana łańcuchem. Ofiara zostaje uduszona liną a oprawca zakrył jej oczy opaską. Brawo! Zostaniesz teraz poinformowany przez FBI o rozwoju sytuacji a twoja nagroda za niedługo trafi do ciebie.
- This is the Police - poradnik do gry
- This is the Police: Poradnik do gry
- This is the Police: Podstawy
- This is the Police: Porady ogólne i podstawy rozgrywki
- This is the Police: Interfejs
- This is the Police: Zarządzanie podkomendnymi
- This is the Police: Pieniądze, burmistrz i inne przeszkody
- This is the Police: Miejsca na mapie
- This is the Police: Wezwania, przysługi, protesty i wojna mafii
- This is the Police: Śledztwa
- This is the Police: Gangi
- This is the Police: Seryjny Morderca
- This is the Police: Szturm
- This is the Police: Podstawy
- This is the Police: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy ktoś w redakcji ogóle sprawdza te wypociny? Poziomu merytorycznego nie oceniam ale ilość literówek, błędów stylistycznych a nawet ortograficznych jest zatrważająca!!
Co należy zrobić jeżeli detektywi pracujący przy śledztwie nie dostarczają nowych slajdów? Przydzielałem do sprawy 6 osób i nic. Zmieniałem głównego na lepszego i też nic. Mam to archiwizować i wrócić potem gdy będę miał lepszych ludzi? Ciężko będzie ich wytrenować jak śledztwa nie będzie można skończyć.
Dobrze myślisz:) Czasem niektóre śledztwa mają ten próg trudności dość wysoki, sam ciągnąłem jedno śledztwo aż 30 dni, zanim skumałem się, że sobie nie dają rady.
Najlepiej zarchiwizuj to śledztwo, przydziel ludzi do innego, wyślij kilku detektywów do akademii, zatrudnij nowych jeśli mają naprawdę wysokie statsy. Wtedy wróć do niego z powrotem, przydziel najlepszego o najwyższej randze i czekaj na rezultaty.
Osobiście staram się mieć po dwóch w zmianie naprawdę dobrych śledczych - ogólnie mam 12, a 4 z nich ma profesjonalizm 800+.
Warto też awansować tych najlepszych śledczych. Jeśli jest on tym głównych, reszta będzie sobie lepiej radzić (tak jak przy policjantach).
Dlaczego w poradniku nie ma chyba najtrudniejszej części gry czyli śledztw? Serio, co mi po tym, że ktoś opisze dzień po dniu, skoro śledztwa to najtrudniejsza część gry i w późniejszym etapie są frustrujące. Zaciąłem sie na dwóch i za nic w świecie nie umiem tego ułożyć.
Też niestety zawiesiłem się na sprawie z chińskim gangiem i nie wiem jak poukładać okienka w sprawie kradzionego naszyjnika. Jakby ktoś znał rozwiazanie... :)
Są w trakcie realizacji, po niedzieli będą. Jak powiesz na jakich się zaciełeś, to postaram się ci pomóc.
@Fett
Jeśli chodzi ci o chiński gang na początku to masz rozwiązania do pierwszego:
Wie ktoś dlaczego nie mogę zakończyć śledztw? Odkryłem kto jest sprawcą i na drugi dzień możliwość aresztowania znika (wiem, że gra mówi, że podejrzany nie będzie czekał wiecznie, ale śledztwo stoi. Nie można go zamknąć a detektywi prowadzący blokują się na śledztwie na zawsze) Mam już dwa takie śledztwa a na dodatek nie mogę wczytać gry bo sledztwo rozwiązałem w niedzielę i bym musiał cały tydzień powtarzać
Owszem, opisałem to w poradniku: Zarządzanie podkomendnymi -> Rangi (Badges).
Oprócz efektu natychmiastowego (+50 profesjonalizmu) i awansu na wyższą rangę, gra podpowiada, że obecność funkcjonariusza lepiej wpłynie na grupę, którą wyślesz w teren. Ma go też zachęcić do zarzucenia złych nawyków i poważniejszego traktowania pracy (np. nie będzie często wyskakiwał rano z głupimi prośbami.
Jaki jest rzeczywisty efekt - trudno mi ocenić. Tak samo jak rzeczywisty wpływ profesjonalizmu na pracę policjantów.
Nie wiem czemu twórcy uparli się, aby dawać policjantom odznaki, żeby mogli awansować. Przecież kiedy policjant zaczyna pracę, to właśnie dostaje odznakę, nie? ;)
Widać, że dajesz ludziom "belki" - zobacz sobie te zdjęcia prawdziwych rang w policji, lub wpisz w google.
http://www.testydopolicji.info/uploads/1/1/2/9/11298155/4078310_orig.jpg
http://firedognz.weebly.com/uploads/1/8/3/2/18326179/733455_orig.jpg
http://swordandpen.tripod.com/rank_images/pic_united_states_police_examples.gif
Wie ktoś do czego służą odznaki? Czy przydzielanie ich daje jakieś trwałe efekty? Nie zostało to kompletnie wyjaśnione w tutorialu (w poradniku zresztą też :P) :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
