Misja XII: Ostateczna granica | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
Aktualizacja:
Misja XII: Ostateczna granica
![]() |
Finalna misja, w której walczymy z trzema wrogami jednocześnie. Najlepiej bardzo szybko postawić na wojsko - przeciwnicy nie będą czekali aż się rozbudujemy.
Punkty zwycięstwa
- Geniusz - odkryj specjalną technologię
- Specjalne przedst. handlowe (x2) - wyślij kupców do przedstawicielstw oznaczonych srebrną gwiazdką
- Wulkan - wyślij duchownych
- Włości miejskie - przejmij kontrolę nad terenem oznaczonym srebrną gwiazdką
- Bankier - zgromadź co najmniej 25 złota i miej go więcej przeciwników
- Źródło wszelkiej wiedzy - opracuj co najmniej 3 technologie i miej ich więcej od przeciwników
- Cesarz - przejmij kontrolę nad co najmniej 3 włościami i miej ich więcej od przeciwników
- Król słońce - zdobądź co najmniej 5 poziom prestiżu i miej poziom wyższy od przeciwników
- Pole mandragory - dostarcz wełnę
- Mroczna forteca - dostarcz broń
- Generalissimus - pokonaj więcej jednostek od swoich przeciwników (minimum 50)
- Większość przedst. handlowych - załóż co najmniej 5 przedstawicielstw i miej ich więcej od przeciwników
- Pałac biskupi - rozbuduj kościół do pałacu biskupiego
- Marszałek polny - zgromadź co najmniej 20 żołnierzy i miej ich więcej od przeciwników
- Metropolia - twoja metropolia liczy co najmniej 25 pracujących osób i jest ich więcej niż u przeciwników
Opis przejścia
![]() | ![]() |
Tym razem produkcja ubrań na sprzedaż jest bardzo utrudniona - zamiast tego zajmiemy się biżuterią. Najpierw budujemy standardowe budowle - kamieniołomy, drwali i tartaki. [1] Tymczasem w karczmie sprzedajemy piwo i najmujemy żołnierzy - ruszamy nimi na podbój dwóch sąsiednich włości - na jednych są złoża złota i węgla, a na drugich rudy. [2]
![]() | ![]() |
Na nowych włościach budujemy odpowiednio kopalnie węgla, złota oraz rudy. Tworzymy również od razu 2 huty i 1 złotnika. Korzystamy z pozostałych surowców - głównie drewna i ryb. [1] Monitorujemy tereny przy targu - wróg może chcieć je zaatakować. Czekamy aż pokona obstawę i dopiero wtedy go atakujemy. Jeśli jest daleko, a mamy przewagę liczebną możemy sami przejąć twierdzę i potem ufortyfikować ją. [2]
![]() | ![]() |
Czekamy na rozbudowę królestwa. Odblokowujemy gildię kupców i zlecamy jej budowę. [1] W międzyczasie staramy się zagospodarować wszystkie dostępne tereny. [2] W niedługim czasie powinniśmy rozpocząć produkcję biżuterii. Możemy dodać także drugiego złotnika.
![]() | ![]() |
Po zbudowaniu gildii kupców najmujemy w niej 5-10 domokrążców i rozpoczynamy handel na targu (biżuterią). [1] W międzyczasie zapewne będziemy musieli odblokować geologa za punkty prestiżu i przestawić kopalnie (2 pracują jako geolog, 1 normalnie). Dzięki temu nasze złotnicze centrum będzie funkcjonować bez przerw. [2]
![]() | ![]() |
Jeśli mamy dużo pieniędzy, fortyfikujemy zewnętrzne sektory i przestawiamy się na przyspieszoną produkcję wojska. Stopujemy inne budowle i tworzymy 2 kuźnie (koło jubilerów), a na terenie obok koszary. [1] Handel biżuterią powinien dawać nam ogromne pokłady złota - możemy więc w razie czego zaciągnąć też nawet do 10 żołnierzy w karczmie (ustawiamy wtedy na nich priorytet). [2] Przy dużej ilości gotówki przyda się też wynająć drugiego generała.
![]() | ![]() |
Teraz wszystko zależy od sprawnej produkcji wojska - z jednej strony bronimy dostępu do targowiska, z drugiej atakujemy "niebieskiego" i "zielonego" przeciwnika. [1] Zaczynamy dodawać armię do drugiego generała - pomoże on ochraniać tyły, które przeciwnik będzie próbował odbijać. Jeśli uda nam się przejąć satysfakcjonującą część terenów możemy rozważyć zdobycie włości oznaczonych srebrną gwiazdką - najłatwiej przekupić je złotem, a dopiero potem wkroczyć armią. [2] Fortyfikujemy kluczowe włości i gnamy za przeciwnikami pod ich główne miasta - tam kończymy kampanię wojenną i wracamy do zaliczania punktów zwycięstwa. Wybór jest spory - a nasze imperium ogromne.
0
- The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
- The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
- Kampania
- Misja I: Początki osadnictwa | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja II: Wojskowi mile widziani | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja III: Szkolenie mnichów | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja IV: Kupiecki czeladnik | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja V: Na ring | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja VI: Ku chwale cesarstwa | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja VII: Burza nad łąkami | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja VIII: Mgliste pola | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja X: Zemsta ojca | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja XII: Ostateczna granica | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Kampania
- The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany899082 Junior
super sprawa ten poradnik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.