Misja III: Szkolenie mnichów | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
Aktualizacja:
Misja III: Szkolenie mnichów
![]() |
Kolejne z prostych zadań, w których tak naprawdę nic nam nie grozi.
![]() | ![]() |
Na początku budujemy dwa obiekty ozdobne (trzecia zakładka panelu budowania). [1] Otrzymamy punkt prestiżu - w menu prestiżu wydajemy go na pierwszy element środkowej grupy, umożliwiający budowanie kościoła, gildii i koszar. [2]
![]() | ![]() |
Budujemy kościół (jest w środkowej grupie w menu budowania). Najlepiej postawić go tak, aby miał wkoło dużo miejsca (rozbudowa cmentarza umożliwia zdobywanie nowych punktów prestiżu). [1] W międzyczasie budujemy dwa nowe spichlerze przy istniejących już budynkach (przydadzą się do późniejszego browaru). [2] Warto też stworzyć kilka rezydencji, żeby zwiększyć liczbę mieszkańców.
![]() | ![]() |
Gdy kościół zostanie ukończony budujemy dwa browary (w obejściach rezydencji) - potrzebują one wody, więc stawiamy nieopodal nich studnie. [1] W kościele zaczynamy szkolić mnichów (potrzebujemy trzech). [2]
![]() | ![]() |
Po wyszkoleniu trzech mnichów wysyłamy ich do klasztoru, znajdującego się za terenami wroga. [1] Musimy poczekać aż nasi duchowni dotrą na miejsce - w tym czasie możemy dobudować kopalnię, leśną chatkę z rybakami nad wodą i zacząć szkolić żołnierzy w karczmie. [2]
![]() | ![]() |
Otrzymamy dostęp do technologii - szkolimy w kościele 7 mnichów. [1] Na ekranie technologii wybieramy opracowanie forsownego marszu i później balistyki. [2]
![]() | ![]() |
W międzyczasie budujemy więcej mennic [1] i wysyłamy nasze wojska (6-8 żołnierzy) na podbój sąsiedniego terenu. [2] Na nim budujemy kopalnię węgla, drwala i tartak oraz koniecznie dwóch myśliwych oraz masarnię (obejście w dworku). Mięso będzie potrzebne do szkolenia muszkieterów.
![]() | ![]() |
Żeby zaatakować wroga musimy wyszkolić około 10-ciu muszkieterów i dodatkowo mieć 4-5 pikinierów. [1] Po zgromadzeniu takiej armii przypuszczamy szturm na obwarowania przeciwnika. [2] Zniszczenie pierwszej z dwóch wież na pewno będzie nas kosztowało kilku muszkieterów - najlepiej wtedy wycofać się i uzupełnić braki, a dopiero potem kontynuować podbój.
0
- The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
- The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
- Kampania
- Misja I: Początki osadnictwa | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja II: Wojskowi mile widziani | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja III: Szkolenie mnichów | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja IV: Kupiecki czeladnik | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja V: Na ring | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja VI: Ku chwale cesarstwa | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja VII: Burza nad łąkami | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja VIII: Mgliste pola | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja X: Zemsta ojca | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja XII: Ostateczna granica | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Kampania
- The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany899082 Junior
super sprawa ten poradnik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.