The Settlers 7: Na ring
Aktualizacja:
Misja V: Na ring
![]() |
W tej misji uczymy się korzystać z właściwości kupców i mnichów. Podczas zabawy może zabraknąć narzędzi - kupujemy je w karczmie za kilka monet złota. W przypadku braku kamienia odkrywamy placówkę handlową na zachód od miejsca startowego (wymiana ubrań na kamień).
![]() | ![]() |
Musimy podbić sąsiednie tereny posiadające zasoby złota. Można to zrobić przekupstwem, jak sugeruje Bors, ale znacznie ciekawszą drogą jest postawienie kościoła i szkolenie duchownych (pamiętamy o dodawaniu rezydencji - potrzebujemy ludzi). [1] Gdy świątynia będzie gotowa zamawiamy w niej 6 mnichów, klikamy na twierdzę na przyległych terenach ze złotem i wybieramy opcję "nawróć". [2]
![]() | ![]() |
Podobnie postępujemy z silnie ufortyfikowanym terenem poniżej (tutaj potrzeba aż 12 mnichów). [1] W międzyczasie możemy rozbudować infrastrukturę (rybak, myśliwi, masarnia) oraz zatrudnić 5 domokrążców w gildii kupców i wysłać ich na pobliski targ z towarami (ubrania, biżuteria) oraz odkryć placówkę na zachód (wymiana 1 ubrania na 3 kamienie). [2] Jednocześnie inwestujemy w owczarnie, tkalnie, krawca, aby produkować i sprzedawać ubrania, które gwarantują dużo pieniędzy (potrzebnych do rozbudowy armii).
![]() | ![]() |
Na jednym z terenów otrzymamy dostęp do karczmy (wymiana browaru na złoto, złota na narzędzia i najmowanie wojska), a na drugim młyna wodnego - sprzedamy w nim drewno. [1] Mając w posiadaniu dwa sąsiednie tereny (bez żadnych strat własnych dzięki mnichom), skupiamy się na rozwoju armii, produkcji narzędzi i zarabianiu. Kucie monet można sobie odpuścić - znacznie szybciej produkować ubrania i sprzedawać je w porcie. Na terenie z węglem i rudą budujemy jednak kopalnie (3 węgla, 3 rudy) i 2 huty - stop metali jest potrzebny ślusarzowi do produkcji narzędzi (jeśli ich zabraknie - można kupić w karczmie). [2]
![]() | ![]() |
Zbudowanie tak dużej ilości kopalni ma pewien plus - umożliwia sprawne korzystanie z geologa. Odkrywamy go w drzewku prestiżu - w dolnym odgałęzieniu (do zdobycia punktów prestiżu można użyć mnichów). Jeśli zabraknie nam surowców, ustawiamy 2 kopalnie każdego typu w tryb pracy geologa - w ten sposób szybko będą odkrywane nowe surowce. [1] Rozpoczynamy zmasowane szkolenie w karczmie - stawiamy głównie na muszkieterów, bo będzie trzeba zniszczyć drewniane wieże wroga. [2]
![]() | ![]() |
Gdy uzyskamy około 10 muszkieterów i 5-6 pikinierów przypuszczamy szturm na wroga. [1] Po przejęciu twierdzy przez generała otrzymamy dostęp do Alchemika. Aby wykonać misję musimy mu pomóc - wysłać wskazaną liczbę mnichów lub złoto. [2] Ze strony przeciwnika Draco nic nam nie grozi - pozostanie raczej bierny do końca rozgrywki.
- The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
- The Settlers 7 Droga do Królestwa: Poradnik do gry
- The Settlers 7: Kampania
- The Settlers 7: Początki osadnictwa
- The Settlers 7: Wojskowi mile widziani
- The Settlers 7: Szkolenie mnichów
- The Settlers 7: Kupiecki czeladnik
- The Settlers 7: Na ring
- The Settlers 7: Ku chwale cesarstwa
- The Settlers 7: Burza nad łąkami
- The Settlers 7: Mgliste pola
- The Settlers 7: Sto lat pokoju
- The Settlers 7: Zemsta ojca
- The Settlers 7: Powrót dawnego władcy
- The Settlers 7: Ostateczna granica
- The Settlers 7: Kampania
- The Settlers 7 Droga do Królestwa: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
super sprawa ten poradnik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











