Misja IV: Kupiecki czeladnik | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
Aktualizacja:
Misja IV: Kupiecki czeladnik
![]() |
W czwartej misji czekają nas trudniejsze, ale nadal niezbyt wymagające wyzwania.
![]() | ![]() |
Tym razem mamy nieco więcej swobody - musimy po prostu przejąć obóz Rasputina. Najpierw wysyłamy wojsko na sąsiednie tereny w celu przejęcia zamku i nowych surowców. [1] W między czasie rozbudowujemy strukturę - za rzeką dodajemy drugiego myśliwego i drwali, w okolicy wody zasobnej w ryby tworzymy chaty rybaków oraz ewentualnie stawiamy drugą masarnię. [2]
![]() | ![]() |
Na nowo przejętych włościach skupiamy się na węglu, kamieniu i złocie - stawiamy 2 górskie chaty i w sumie: 2 kopalnie węgla, 2 kopalnie złota i 2 kamieniołomy (dodajmy do tego także kolejną mennicę). [1] Do tego można dodać jeszcze leśną chatę i myśliwych/drwali (pod lasem). [2] Pamiętamy o budowaniu rezydencji, żeby mieć robotników.
![]() | ![]() |
Teraz zamawiamy 10 muszkieterów w karczmie i czekamy na powiększenie armii. Czekając rozwijamy dalej włości - budujemy kolejne spichlerze, młyn, 2 browary i kościół. W kościele szkolimy mnichów i wynajdujemy technologię balistyki. [1] Z silną armią (8 pikinierów, 14 muszkieterów) możemy zaatakować sąsiada (musimy zmierzyć się nie tylko z wieżą, ale i jego wojskiem). [2]
![]() | ![]() |
Kolejnym krokiem jest wybudowanie następujących budowli: gildii kupców, gospodarstwa i w nim 3 owczarni (wymagają studni), 2 szwalni (w obejściach rezydencji) i 1-2 krawca (w obejściu dworku). Jeśli zabraknie kamienia możesz dobudować kamieniołom na zdobytych uprzednio włościach. [1] W międzyczasie musimy też zdobyć kolejny teren na drodze do portu. [2]
![]() | ![]() |
Owczarnie, tkalnie i krawiec pozwolą wytworzyć ubrania - są one potrzebne do wyszkolenia kupców. Szkolimy ich w gildii - potrzeba zaledwie kilku (np. 5-6). Gdy będą gotowi do działania wchodzimy do panelu handlu i odkrywamy szlak na lewo od naszej lokalizacji (można w nim wymieniać tkaninę za kamień). [1] Gdy wysłannicy dotrą na miejsce klikamy na budynek portu i wymieniamy tkaniny za kamień. [2]
![]() | ![]() |
Po dokonaniu pierwszej transakcji staniemy w obliczu natarcia wroga. Najpierw wybieramy zamek we włościach sąsiadujących z terenem wroga i naprawiamy fortyfikacje. [1] Teraz musimy odblokować ulepszone mury i wieże - znajdują się one w pierwszym (górnym) drzewku prestiżu (do zdobyciu odpowiedniej ilości punktów budujemy budowle ozdobne). [2]
![]() | ![]() |
Drewniane wieże i palisady wystarczą do powstrzymania pierwszego natarcia (tak naprawdę wystarczy nawet sama armia). [1] Po nim otrzymamy kolejne kilka minut na ulepszenie fortyfikacji. [2]
0
- The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
- The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
- Kampania
- Misja I: Początki osadnictwa | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja II: Wojskowi mile widziani | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja III: Szkolenie mnichów | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja IV: Kupiecki czeladnik | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja V: Na ring | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja VI: Ku chwale cesarstwa | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja VII: Burza nad łąkami | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja VIII: Mgliste pola | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja X: Zemsta ojca | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja XII: Ostateczna granica | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Kampania
- The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany899082 Junior
super sprawa ten poradnik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.