Misja VI: Ku chwale cesarstwa | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
Aktualizacja:
Misja VI: Ku chwale cesarstwa
![]() |
Pierwsza misja, w której musimy skupić się na zdobyciu punktów zwycięstwa. Dróg do wygranej jest kilka - poniżej prezentujemy jedną z możliwości.
Punkty zwycięstwa
- Czarodziejski las - wyślij kiełbasę
- Bankier - zgromadź co najmniej 25 złota i miej go więcej przeciwników
- Marszałek polny - zgromadź co najmniej 20 żołnierzy i miej ich więcej od przeciwników
- Włości wiejskie - przejmij kontrolę nad terenem oznaczonym srebrną gwiazdka
- Cesarz - przejmij kontrolę nad co najmniej 3 włościami i miej ich więcej od przeciwników
- Król słońce - zdobądź co najmniej 5 poziom prestiżu i miej poziom wyższy od przeciwników
Opis przejścia
![]() | ![]() |
Przejść tę misję można na kilka sposobów, w opisie skupimy się na następujących punktach zwycięstwa : Czarodziejski las , Bankier , Cesarz oraz Król słońce . Na początku tworzymy infrastrukturę - budujemy 3 kamieniołomy, 2 drwali i 1 tartak, 2 myśliwych i masarnię. [1] Jednocześnie wysyłamy wojska do sąsiedniej prowincji i podbijamy ją (mamy 10 rycerzy, więc pokonamy wrogów bez problemu). [2]
![]() | ![]() |
Teraz czas na produkcję ubrań - tworzymy 4-5 owczarni, 2-3 tkalnie i 1-2 krawców. [1] W międzyczasie powinniśmy dostać punkt prestiżu za zdobycie prowincji - wydajemy go na środkową grupę dodatków i budujemy gildię kupców. [2] Odbierając nagrody za osiągnięcia skupiamy się na kiełbasie i narzędziach (dzięki temu nie trzeba będzie ich nawet produkować).
![]() | ![]() |
Rozciągamy królestwo na południe, zdobywając kolejne włości. Z 10 początkowymi rycerzami nie powinno być problemów z przejęciem 3 włości w stronę portu. [1] W gildii kupców szkolimy 5-10 domokrążców i wysyłamy ich: a) do Czarodziejskiego lasu (wybieramy opcję z panelu tej lokacji) oraz b) do portu z ubraniami (dzięki temu zdobędziemy dużo gotówki). [2]
![]() | ![]() |
Po wysłaniu kiełbas i rozpoczęciu handlu pozostaje nam trzeci punkt - zdobyć 5 poziom prestiżu i wyprzedzać w tym zakresie przeciwnika. Oczywiście podbite włości dały nam kilka cennych punktów prestiżu, ale resztę uzupełniamy po prostu budując pomniki ozdobne przy gildii kupców lub osobno. [1] W ten sposób powinniśmy zdobyć 5 poziom i wyprzedzać przeciwnika, który może próbować nas dogonić. [2]
0
- The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
- The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
- Kampania
- Misja I: Początki osadnictwa | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja II: Wojskowi mile widziani | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja III: Szkolenie mnichów | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja IV: Kupiecki czeladnik | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja V: Na ring | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja VI: Ku chwale cesarstwa | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja VII: Burza nad łąkami | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja VIII: Mgliste pola | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja IX: Sto lat pokoju | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja X: Zemsta ojca | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Misja XII: Ostateczna granica | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa
- Kampania
- The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany899082 Junior
super sprawa ten poradnik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.