Skyrim Dawnguard: Scroll Scouting Ścieżka Dawnguarda
Aktualizacja:
Scroll Scouting
Nowy cel główny: Odkryj lokalizację zwoju

W celu odnalezienia drugiego starożytnego zwoju udaj się do akademii magów w Winterhold. W bibliotece spotkasz pół-orka o imieniu Urag gro-Shub, który zleci ci zadanie Discerning the Transmundane. Jeśli zakończyłeś wcześniej główna linię fabularną podstawowej wersji gry, musiałeś już zaliczyć to zadanie i posiadasz zwój. Mogło się jednak zdarzyć, że odsprzedałeś przedmiot bibliotekarzowi. W takiej sytuacji będziesz musiał go odkupić za 4 tysiące monet lub 2 tysiące, jeśli jesteś mistrzem zakonu. Opis misji Discerning the Transmundane (Okno do świata duchów) znajdziesz w poradniku do gry Skyrim poświęconemu zadań głównym oraz misją deadrycznym. Gdy zdobędziesz oba zwoje, zanieś je kapłanowi czekającemu w Fort Dawnguard. Otrzymasz od niego kolejne zadanie.
Nowy cel główny: Znajdź magiczne ostrze.

Tym razem twoim celem jest odnalezienie sztyletu, który jest niezbędny do odprawienia magicznego rytuału. Znajdziesz go w jaskini Ancestor Glade, leżącej na wschód od Falkreath.

Po wejściu do środka wdrap się na skałę z lewej, a następnie przejdź na drugą stronę powalonego pnia. Ścieżka zaprowadzi cię do rzeźby, na której pozostawiono ostrze.
Nowy cel główny: Zetnij fragment kory i przyciągnij do siebie 7 rojów ciem

Gdy podniesiesz już przedmiot, odwróć się i użyj go na stojącym za tobą drzewem. Zdobędziesz w ten sposób korę, która zwabi do ciebie pobliskie ćmy. Musisz odnaleźć jeszcze 6 podobnych rojów.

Kolejny znajdziesz przy drzewie na prawo od rzeźby. Dalej kieruj się cały czas w prawo, a następnie wzdłuż strumienia.

Po dojściu do końca nurtu wdrap się na skały z lewej i kontynuuj marsz wąską ścieżką.

Zaprowadzi cię ona do drzewa z różowymi liśćmi. Idąc w ten sposób powinieneś zebrać wszystkie owady.
Nowy cel główny: Stań w słupie światła i przeczytaj starożytny zwój

Gdy tak się stanie, wróć na dół i stań w znajdującym się tam słupie światła. Musisz przeczytać w nim starożytny zwój z dopiskiem Dragon. Po obejrzeniu wizji porozmawiaj z wampirzycą Seraną, a otrzymasz kolejne zlecenie.
0
- The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard - poradnik do gry
- The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard: Poradnik do gry
- Skyrim Dawnguard: Ścieżka Dawnguarda
- Skyrim Dawnguard: A New Order Ścieżka Dawnguarda
- Skyrim Dawnguard: Prophet Ścieżka Dawnguarda
- Skyrim Dawnguard: Chasing Echoes Ścieżka Dawnguarda
- Skyrim Dawnguard: Beyond Death Ścieżka Dawnguarda
- Skyrim Dawnguard: Scroll Scouting Ścieżka Dawnguarda
- Skyrim Dawnguard: Touching The Sky (1) Ścieżka Dawnguarda
- Skyrim Dawnguard: Touching The Sky (2) Ścieżka Dawnguarda
- Skyrim Dawnguard: Ścieżka Dawnguarda
- The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
grego70 Junior
Mam problem ,nie mogę wejść do zamku przy odprowadzaniu Sereny , krata jest opuszczona i odzwierny tylko mnie wygania, ma ktoś jakiś pomysł ?
zanonimizowany881864 Generał
Znam ten bug ja go ominalem kodem na przenikanie a potem znow go wpisywalem zeby anulowac :D i tak za kazdym ale przeszedlem caly ten dodatek lecz dragonborn lepszy bo ten to oddaje inny klimat :D
zanonimizowany902057 Junior
Mam problem z wampiryzmem. Wyleczyłem się z niego, a po paru godzinach grania znowu stałem się wampirem, jednak bez możliwości przemiany w Lorda Wampirów. Przeszkadza mi to, ponieważ nie odnawia się kondycja w dzień. Jak usunąć wampiryzm na stałe?
Kaschion Junior
Ja na początku byłem wilkołakiem . Zrobiłem cały wątek a później postanowiłem się z tego wyleczyć .(dodam że ożeniłem się z Aelą) A zaraz po tym zostałem lordem wampirów. U Aeli miałem opcja żebym znów stał się wilkołakiem . Oczywiście nie można być i tym i tym dlatego usuneło mi wampiryzm :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
