Skyrim Dawnguard: Lost to the Ages (2)
Aktualizacja:
Nowy cel główny: Zdobądź 4 fragmenty rudy

Za bramą ukryto pierwszy fragment poszukiwanej rudy.

Drugi fragment znajdziesz w podziemiach Raldbthar za zachód od Windhelm.

Jaskinie wskazuje mapa w dzienniku Katrii. Na mapie świata ruiny pojawią się dopiero wtedy, gdy znajdziesz się dostatecznie blisko nich.

Po wejściu do środka idź cały czas przed siebie, unikając pułapek i pokonując dwemerskie konstrukty.

Dojdziesz w ten sposób do windy, która zabierze cię do Raldbthar Deep Market.

Idąc dalej prosto dotrzesz do wysokiej wieży, z której prowadzi zwodzony most.

Aby go opuścić, wciśnij przycisk na konsoli umieszczonej na pobliskim stole.

Kawałek dalej zobaczysz zamknięte drzwi oraz 4 dwemerskie przyciski. Aby otworzyć wrota, wciśnij drugi przycisk z prawej.

Za kratą znajdziesz kolejny most. Do jego opuszczenia służy pobliski przycisk, ale mechanizm nie działa, gdyż zablokowane zostały 4 zębatki.

Pierwszą znajdziesz w lewym rogu pomieszczenia, drugą w prawym, trzecią na prawo przed mostem, a czwartą pod wodą.

Każda musisz odblokować zabierając umieszczoną w niej kość.

Gdy skończysz, wciśnij przycisk i pokonaj potężnego robota.

Po jego zniszczeniu będziesz mógł przejść przez kolejna kratę i zabijając napotkanych przeciwników dotrzesz do poszukiwanego fragmentu.

Trzeci fragment ukryto w ruinach Mzulft na południowy-wschód od Windhelm.

Aby go zdobyć musisz otworzyć jedną bramę zamkniętą na ekspercki zamek lub dwie na uczniowski.

Czwarty kawałek rudy znajduje się w ruinach Deep Folk Crossing na północny-wschód od Markarth.

Leży na jednym z kamiennych podestów.
Nowy cel główny: Odszukaj Aethrium Forge

Gdy zbierzesz wszystkie fragmenty udaj się do miejsca gdzie ukryto kuźnię, czyli Ruins of Bthalft - na południowy-wschód od Ivarstead.

Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z Katrią. Kobieta karze ci położyć zdobyte fragmenty na pobliskim podeście. Zabierz je potem stamtąd i odejdź kilka kroków, a pojawi się wejdzie do podziemi.

Wewnątrz ruin pociągnij za pobliski lewar i idź cały czas prosto, aż do dużej zamkniętej bramy.

By ją otworzyć musisz strzelić w dwa mechanizmy umieszczone z prawej i lewej strony przejścia. Celuj w niebieskie kryształy.

Po drugiej stronie dotrzesz do kuźni, przed którą unoszą się kłęby pary. Zablokuj ją, zakręcając dwa wskazane pokrętła.
Nowy cel główny: Pokonaj strażnika kuźni i wykuj jeden przedmiot

Gdy to zrobisz i podejdziesz do mechanizmu zostaniesz zaatakowany przez dwemerskie roboty. Na końcu pojawi się sam wielki strażnik kuźni.

Walkę polecam przeprowadzić przy ścianie komnaty, gdyż nie dosięgnie cię tam odnawiająca się co jakiś czas para. Będzie mógł też łatwo ostrzelać wielkiego ziejącego ogniem robota.

Po oczyszczeniu terenu podejdź do kuźni i użyj jej.

Możesz przy jej pomocy wykonać jeden z trzech przedmiotów: tarcze, koronę lub magiczną laskę. Potrzebne materiały znajdziesz w skrzyni z prawej strony. Radzę się dobrze zastanowić przed wykuciem przedmiotu, gdyż nie będziesz mógł go później zmienić. W ten sposób zakończysz misję.
0
Komentarze czytelników
grego70 Junior
Mam problem ,nie mogę wejść do zamku przy odprowadzaniu Sereny , krata jest opuszczona i odzwierny tylko mnie wygania, ma ktoś jakiś pomysł ?
zanonimizowany881864 Generał
Znam ten bug ja go ominalem kodem na przenikanie a potem znow go wpisywalem zeby anulowac :D i tak za kazdym ale przeszedlem caly ten dodatek lecz dragonborn lepszy bo ten to oddaje inny klimat :D
zanonimizowany902057 Junior
Mam problem z wampiryzmem. Wyleczyłem się z niego, a po paru godzinach grania znowu stałem się wampirem, jednak bez możliwości przemiany w Lorda Wampirów. Przeszkadza mi to, ponieważ nie odnawia się kondycja w dzień. Jak usunąć wampiryzm na stałe?
Kaschion Junior
Ja na początku byłem wilkołakiem . Zrobiłem cały wątek a później postanowiłem się z tego wyleczyć .(dodam że ożeniłem się z Aelą) A zaraz po tym zostałem lordem wampirów. U Aeli miałem opcja żebym znów stał się wilkołakiem . Oczywiście nie można być i tym i tym dlatego usuneło mi wampiryzm :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
