Skyrim Dawnguard: Awakening
Aktualizacja:
Awakening
Nowy cel główny: Dowiedz się czego szukają wampiry

Celem twojej pierwszej misji jest zbadanie podziemi Dimhollow Crypt, gdzie podobno znajduje się starożytny artefakt wampirów. Kryptę znajdziesz niedaleko miasta Dawnstar. Żeby się do niej dostać, użyj ścieżki po wschodniej stronie góry.

Po wejściu do środka usłyszysz rozmowę dwóch wampirów. Dowiesz się z niej, że mężczyzna, który miał ci towarzyszyć został zamordowany. Pomścij go. Krwiopijcy i ich demoniczny pies powinni szybko zginąć od kilku bełtów. Gdy walka dobiegnie końca, zabierz przedmioty leżące przy ciele zabitego mężczyzny i wejdź do pomieszczenia na południu.

W środku znajdziesz łańcuch, przy pomocy którego otworzysz kratę na północy.

Idąc dalej przed siebie, natkniesz się na kolejnego wampira oraz grupkę nieumartych. Na lewo od miejsc, gdzie ich spotkasz znajduje się kolejna krata. Otwórz ją korzystając z pobliskiej dźwigni. W krypcie czeka cie jeszcze wiele podobnych walka. Zawsze staraj się w pierwszej kolejności zabijać wampiry, a następnie ich sługi.

Gdy zobaczysz krwiopijcę walczącego z pająkiem, poczekaj na zakończenie starcia. Dopiero po śmierci jednego z przeciwników, otwórz kratę i dobij osłabionego wroga. Kawałek dalej znajduje się przejście do Dimhollow Cavern.

W środku ponownie usłyszysz rozmawiające wampiry. Znajdziesz ich na dole z prawej przy ciele mężczyzny.

Pokonaj szybko wszystkich przeciwników, a następnie użyj przycisku stojącego na środku dużego okręgu.

Musisz teraz tak przesuwać stojące dookoła czary, by zapłonął w nich fioletowy płomień. Zacznij od tej, do której dochodzi ogień ze środka i kontynuuj przeciwnie do wskazówek zegara. Pierwsza niech będzie na zewnętrznym kręgu, druga na wewnętrznym, trzecia również na wewnętrznym, a czwarta na zewnętrznym. Gdy wszystkie zapłoną, krąg zacznie się ruszać.

Użyj kamienia po środku. Uwolnisz w ten sposób kobietę o imieniu Serana. Porozmawiaj z nią, a otrzymasz kolejne zadania. Musisz zabrać wampirzycę na zewnątrz i zaprowadzić do jej domu rodzinnego.
0
Komentarze czytelników
grego70 Junior
Mam problem ,nie mogę wejść do zamku przy odprowadzaniu Sereny , krata jest opuszczona i odzwierny tylko mnie wygania, ma ktoś jakiś pomysł ?
zanonimizowany881864 Generał
Znam ten bug ja go ominalem kodem na przenikanie a potem znow go wpisywalem zeby anulowac :D i tak za kazdym ale przeszedlem caly ten dodatek lecz dragonborn lepszy bo ten to oddaje inny klimat :D
zanonimizowany902057 Junior
Mam problem z wampiryzmem. Wyleczyłem się z niego, a po paru godzinach grania znowu stałem się wampirem, jednak bez możliwości przemiany w Lorda Wampirów. Przeszkadza mi to, ponieważ nie odnawia się kondycja w dzień. Jak usunąć wampiryzm na stałe?
Kaschion Junior
Ja na początku byłem wilkołakiem . Zrobiłem cały wątek a później postanowiłem się z tego wyleczyć .(dodam że ożeniłem się z Aelą) A zaraz po tym zostałem lordem wampirów. U Aeli miałem opcja żebym znów stał się wilkołakiem . Oczywiście nie można być i tym i tym dlatego usuneło mi wampiryzm :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
