Syberia: Aralbad cd.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Brakujące składniki - czyli cytrynę oraz miód znajdziemy pod barem w szafce. Kate ma również butelkę wódki zabraną kosmonaucie. Składniki wkładamy do dziwnej maszyny serwującej drinki. Miód wymaga jednak podgrzania, ponieważ jest skrystalizowany. W tym celu udajemy się do części hotelu z basenami gdzie znajduje się basenik z podgrzewaną wodą. Odkręcamy "kurek" (woda aż paruje) i wsadzamy do basenu słoik z miodem, potem umieszczamy go w maszynie.

1 - [Część IV] Aralbad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry
Teraz możemy przystąpić do przyrządzenia drinka - [Część IV] Aralbad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry

Teraz możemy przystąpić do przyrządzenia drinka. Między rurkami maszyny znajduje się mały zwitek papieru - instrukcja obsługi. Maszynerie włączamy pierwszą gałką z lewej strony .Aby użyć jakiegoś rodzaju alkoholu należy wybrać najpierw odpowiedni "klucz" wiolinowy lub basowy, a następnie odpowiedni klawisz na miniaturowej klawiaturze. I tak żeby wybrać wódkę ustawiamy przełącznik w lewo (na klucz basowy) i naciskamy drugi od lewej klawisz, natomiast żeby nalać blue-curacao ustawiamy przełącznik w prawo ( na klucz wiolinowy) i naciskamy trzeci klawisz od lewej. Przyrządzając drinka należy zachować odpowiednią kolejność składników, więc najpierw lejemy raz wódkę, blue-curacao, następnie miód (gałka ze stylizowanym plastrem miodu - 6 brązowych kropek), cytrynę (gałka z rysunkiem cytryny), lód (gałka ze śnieżką) i na koniec mieszamy (ostatni gałka po prawej stronie). W ten sposób podajemy również przyrządzonego drinka.

Po wypiciu drinka Helena, mimo że odzyskała głos nie wierzy w jego moc. Załamuje się. Aby udowodnić jej, że dalej jest wspaniały Kate stawia na kontuarze baru kieliszek (znaleziony na końcu korytarza prowadzącego koło basenów). Helena śpiewa jeszcze raz, szkło pęka. Diva zgadza się wyjechać z Kate do Komkolzgradu.

2 - [Część IV] Aralbad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry
Po obejrzeniu animacji przystępujemy do działania - [Część IV] Aralbad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry

Po obejrzeniu animacji przystępujemy do działania. Drzwi klatki zamknięto na kłódkę - użyjemy tu obcęgów. Po oswobodzeniu Heleny czas odzyskać dłonie Oscara. Podchodzimy do organów i za pomocą śrubokręta odkręcamy dłonie. Wracamy do Heleny czekającej przy głównym wejściu.

3 - [Część IV] Aralbad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry
Otwieramy drzwi klikając na mechanizmie po lewej stronie - [Część IV] Aralbad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry

Otwieramy drzwi klikając na mechanizmie po lewej stronie. Helena wchodzi, po czym drzwi niespodziewanie zostają zablokowane. Musimy znaleźć inna drogę ucieczki. Kierujemy się w prawo do windy, która zjeżdżamy do chodnika kopalni. Po odbiegnięciu od windy dochodzi do nas odgłos eksplozji. Docieramy do końca chodnika i ciągniemy za dźwignie przywołująca windę. Przyjeżdża winda z "niespodzianka" i następuje ponowna eksplozja.Teraz oba końce chodnika są zawalone. Pozostaje nam użyć szybu wentylacyjnego i po chwili jesteśmy na peronie. Po lewej stronie zauważamy otwartą skrzynie, jej zawartość (dynamit)przyda się za chwilkę. Idziemy do lokomotywy oddać Oscarowi dłonie, poczym wracamy do przedziału pasażerskiego. Tymczasem szaleniec próbuje zablokować tory za pomocą olbrzymiego posągu. Wysiadamy i podchodzimy do jednej z nóg olbrzyma, tam używamy dynamitu.

4 - [Część IV] Aralbad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry
5 - [Część IV] Aralbad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry
I znów jesteśmy w Aralbad - [Część IV] Aralbad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry

I znów jesteśmy w Aralbad. Pierwsze kroki skierujemy do widniejącej na końcu peronu maszyny do nakręcania lokomotywy. Po nakręceniu pojawia się recepcjonista z informacją o czekającej na nas paczce. Podążamy za nim do recepcji, podczas oglądania paczki Felix odbiera telefon od madame Romanski. Śpiewaczka oczekuje nas w barze, tam tajemniczo prosi Kate, aby ta wyszła na molo...

Nell & Sio, Zakopane 2002

Syberia

18 czerwca 2002

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2020-11-19
00:21

divton Chorąży

W Aralbadzie aby dostać się do przebieralni musimy wpisać przy wyjściu na taras kod z księgi gości (1270). Dopiero po odrzuceniu tego kodu otworzą się drzwi do przebieralni.

Komentarz: divton
2009-12-29
23:56

zanonimizowany696193 Junior

😊

Mam problem. Utknęłam na stacji w Barrockstadt. Nie mogę otworzyć śluzy bo gość jest na urlopie. Mają się odezwać w ciągu 48 h. Nie mam teraz praktycznie żadnego ruchu. Co mam robić? Może mi ktoś pomóc??

Komentarz: zanonimizowany696193
2009-04-19
18:52

zanonimizowany634826 Junior

A czy ktoś wie, bo dopiero gram 2 dni w tą grę i już skończyłam wszystko w tym domu Voralbergów i w fabryce itd. A nic nie mam na celu więc co mam zrobić???

Komentarz: zanonimizowany634826
2008-08-11
09:48

zanonimizowany572010 Junior

A teraz wszedłem na poradink i tam pisze że trzeba porozmawiać z recepcionistą i o debrać drugi faks ale w jakiej koljności trzeba powiedzieć ??

Komentarz: zanonimizowany572010
2008-08-11
09:42

zanonimizowany572010 Junior

😒

Cześć ! Prosze was o pomoc w grze Syberia pierwszej części.Dopiero co wyszedłem z hotelu i mam to dyspozycjii kilka zębatek.Jestem na ulicy ,rozmawiałęm już ze starszym panem na ławce i tym w recepcij teraz nie wiem gdzie jest ten Notariusz .

Komentarz: zanonimizowany572010
2008-08-01
12:28

zanonimizowany569872 Junior

😍

yyy...
a gdzie mogę znaleźć ten atrament?

Komentarz: zanonimizowany569872
2007-08-04
13:37

zanonimizowany480903 Junior

😒

No tak tylko robię wszystko według poradnika i nie idzie

Komentarz: zanonimizowany480903
2007-08-04
13:20

zanonimizowany381989 Generał

20000 poradników do syberii we wszystkich językach świata a wam się nie chce szukać.

Komentarz: zanonimizowany381989
2007-08-04
13:12

zanonimizowany480903 Junior

To co po kolei robiłeś???

Komentarz: zanonimizowany480903
2007-08-04
12:57

mirencjum Legend

KamilN --> To jest początek gry. Nie miałem żadnych problemów. Musisz wykorzystywać wszystkie opcje w dialogach.

Komentarz: mirencjum
2007-08-04
12:47

zanonimizowany480903 Junior

A ty to przeszedłeś??? Jak tak to czy Momo od razu ci uciekł???

Komentarz: zanonimizowany480903
2007-08-04
12:25

mirencjum Legend

KamilN --> Kombinuj, wchodź, wychodź. Podejdź z prawej, z lewej. Szukaj.

Komentarz: mirencjum
2007-08-04
12:15

sebekg Legend

😃

kto by przypuszczal ze Tinej10 to taka madra glowka:)

Komentarz: sebekg
2007-08-04
12:10

zanonimizowany480903 Junior

Zrobiłem wszystko tak jak jest napisane. Po porozmawianiu najpierw recepcjonistą a potem z Momo, Momo nie ucieka. W jakim pomieszczeniu mam być żeby Momo uciekł??? Mam być w części pokoju w której jest recepcjonista czy w której jest Momo??? Proszę o odpowiedź.

Komentarz: zanonimizowany480903
2007-08-03
22:51

mirencjum Legend

Tak ma być:

"Kate trafia do hotelu. Tam, w recepcji bierze folder na temat Valadilene. Aby porozmawiać z recepcjonistą należy rozwiązać pierwszą prościutką zagadkę – uruchomić dzwonek na ladzie – trzeba użyć kluczyka leżącego obok i nacisnąć czerwony guzik. Następnie można wyciągnąć niezbędne informacje od recepcjonisty oraz wiejskiego chłopaka Momo. Po chwili Momo ucieka – zostawiając kilka kółek zębatych (oczywiście należy je wziąć jak wszystko co wpadnie nam w łapkę w ciągu tej gry). Na stole jest wyrysowany schemat ich ułożenia.
Następnie Kate prosi recepcjonistę o pomoc w zaniesieniu jej bagażu do pokoju. "

Jak u ciebie jest coś nie tak, to zacznij od początku i rób tak jak napisane.

Komentarz: mirencjum
2007-08-03
19:56

zanonimizowany480903 Junior

Pomoże mi ktoś??? PROSZĘ!!! mirencjum pomóż!

Komentarz: zanonimizowany480903
2007-08-03
19:47

zanonimizowany480903 Junior

Nie nie zrobiłem tego bo jak podchodzę do chłopca, rozmawiam z nim i po rozmowie nie ma żadnych kół zębatych na stole i według poradnika te koła zębate są dopiero po wejściu do sypialni i zejściu na dół. Co mam zrobić???

Komentarz: zanonimizowany480903
2007-08-03
19:44

mirencjum Legend

A rozmawiałeś z tym chłopcem? Zabrałeś koła zębate i popatrzyłeś na rysunek na stole? Może wtedy uruchomi się ta opcja dialogu.

Komentarz: mirencjum
2007-08-03
19:41

zanonimizowany480903 Junior

No tak tylko uruchomiłem ten dzwonek, rozmawiam z portierem i w jednym z poradników jest napisane: "Wciskasz dzwonek, gdy pojawi się portier, rozmawiasz z nim. Prosisz go o pokój i pomoc przy niesieniu walizki. Portier prowadzi Cię do sypialni mieszczącej się w pokoju szóstym." Ale rozmawiam z nim i w rozmowie jest coś o pokoju ale nic nie ma o walizce. I po rozmowie portier nie prowadzi mnie do sypialni. Co mam zrobić aby portier wziął moją walizkę i zaprowadził mnie do sypialni???

Komentarz: zanonimizowany480903
2007-08-03
19:31

mirencjum Legend

Aby porozmawiać z recepcjonistą należy rozwiązać pierwszą prościutką zagadkę – uruchomić dzwonek na ladzie – trzeba użyć kluczyka leżącego obok i nacisnąć czerwony guzik.

Polecam poradnik:
https://www.gry-online.pl/poradniki/syberia/

Komentarz: mirencjum

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl