Operacja 6 - Kamienny mur (3) | UEF | Supreme Commander
Aktualizacja:
Niedobitków (w tym pajęczaki, które na pewno przetrwają atak nuklearny) pokonaj swoimi Tytanami i innymi jednostkami lądowymi lub powietrznymi będącymi do Twojej dyspozycji. Przeciwnicy w międzyczasie wyślą swój pocisk nuklearny, więc zawczasu upewnij się, czy aby na pewno możesz się przed nim obronić.
Jeżeli atak atomowy będzie celny i zorganizujesz obronę w taki sposób, by wszystkie jednostki zaatakowały pajęczaki w jednym momencie (ustaw wszystkie siły lądowe w przejściu w pobliżu południowej linii obrony naziemnej przedstawionej na mapce na początku opisu tej operacji), Black Sun będzie mogło kontynuować swoją pracę bez zakłóceń. W trakcie ataku pojawią się również Aeonowie - przypłyną na swoich statkach z zachodu. Tym razem jednak walka z nimi będzie wyglądała trochę inaczej. Skoncentruj ogień swoich jednostek na zanurzeniowym okręcie liniowym Burza [49]. Z jednostek eksperymentalnych pojawią się też śmigłowce o wdzięcznej nazwie Rozpruwacz Dusz. Są one jednak dość słabe i raczej nie warto się nimi przejmować.
Warto się natomiast przejąć czym innym. Gdy Black Sun naładuje się w 80%, z północy przyjdzie grupa uderzeniowa Aeonów z pułkownikiem Zacharym Arnoldem na czele. Musimy zniszczyć dwie specyficzne jednostki w jego armii [5] . Są to statek powietrzny CAR [50] i OJD Arnolda.
Na CARa wysyłaj każdy wyprodukowany śmigłowiec. Nawet jeżeli nie zdołają one zestrzelić jednostki, statek doleci do zabudowań UEF na tyle zniszczony, że salwa z naziemnych dział przeciwlotniczych bardzo szybko strąci go z nieba. Na Arnolda wyślij swoje wszystkie jednostki lądowe. Gość jest niczym w porównaniu z pajęczymi robotami, których stada rozwalaliśmy wcześniej.
Po pokonaniu obu jednostek, Black Sun zostanie naładowane w stu procentach. Pozostaje nam do wykonania ostatnie zadanie dla wojsk UEF - zaszczytnie nacisnąć czerwony guzik [5] i zakończyć tę wojnę [51]...
![]() [49] | ![]() [50] |
![[51] - Operacja 6 - Kamienny mur (3) | UEF | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/650/119776406.jpg)
[51]
0
- Supreme Commander - poradnik do gry
- Supreme Commander - poradnik do gry
- UEF
- Operacja 1 - Czarna Ziemia | UEF | Supreme Commander
- Operacja 2 - Zamieć (1) | UEF | Supreme Commander
- Operacja 2 - Zamieć (2) | UEF | Supreme Commander
- Operacja 3 - Stalowy Rekin | UEF | Supreme Commander
- Operacja 4 - Szczepionka (1) | UEF | Supreme Commander
- Operacja 4 - Szczepionka (2) | UEF | Supreme Commander
- Operacja 5 - Kuźnia | UEF | Supreme Commander
- Operacja 6 - Kamienny mur (1) | UEF | Supreme Commander
- Operacja 6 - Kamienny mur (2) | UEF | Supreme Commander
- Operacja 6 - Kamienny mur (3) | UEF | Supreme Commander
- UEF
- Supreme Commander - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROJO. Senator

Bardzo obszerny i wyczerpujący spis treści, porządnie dobrane screeny, treść poprawna bez zbędnych "kwiatków". Jednym słowem porządny poradnik wyczerpujący temat i praktycznie wszystko opisujący. Good Job Sandro.
zanonimizowany497041 Junior
Tylko szkoda ze nie ma screnow i opisow wszystkich jednostek (sa tylko opisy z grubsza i bez screnow)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.