Operacja 1 - Wyzwolenie | Cybranie | Supreme Commander
Aktualizacja:
Cybranie Operacja 1: Wyzwolenie

Legenda:
1. Pozycja startowa;
2. Radar UEF;
3. Ekstraktory masy UEF;
4. Instalacje obronne UEF;
5. Miejsce pobytu Symbiontów;
6. Baza UEF;
7. Baza Aeonów.
Cele główne:
1. Zbuduj trzy ekstraktory masy;
2. Zbuduj trzy generatory mocy;
3. Postaw fabrykę lotniczą;
4. Zbuduj pięć bombowców;
5. Zniszcz patrole UEF;
6. Przejmij radar UEF;
7. Zniszcz cztery ekstraktory masy UEF;
8. Zneutralizuj patrole UEF;
9. Zniszcz zewnętrzną obronę UEF;
10. Zniszcz straż Symbiontów;
11. Zniszcz bazę UEF;
12. Pokonaj dowódcę Aeonów.
Cele poboczne:
Brak
Opis przejścia:
Walkę pod sztandarem Cybran rozpoczniemy w punkcie [1] od użycia OJD do postawienia trzech ekstraktorów masy [1] [52] i trzech generatorów mocy [2] . Gdy już to zrobisz, postaw jeszcze fabrykę lotniczą [3] i wyprodukuj w niej pięć bombowców typu Zeus [4] . Wyślij swoje pierwsze jednostki do walki; na południe od Twojej bazy znajduje się radar UEF [53] wraz z kilkoma pojazdami patrolującymi okolicę. Zniszcz wszystkie sześć maszyn [5] , po czym wyślij wcześniej wyprodukowanego w fabryce lotniczej inżyniera lub OJD do wrogiego radaru [2] w celu zajęcia go [6] .
![]() [52] | ![]() [53] |
Przechwycenie radaru automatycznie da Ci kontrolę nad resztą tej minibazy, co przyspieszy magazynowanie energii.
Obszar działań ulegnie powiększeniu. Nasze kolejne zadanie polega na zniszczeniu czterech wrogich ekstraktorów masy [3] [7] położonych na północ od naszej bazy. Niby nic trudnego, ale tym razem musimy uporać się z myśliwcami przechwytującymi nieprzyjaciela. Możemy je zniszczyć własnymi myśliwcami. Zbuduj 5-10 maszyn tego typu i rozkaż im zaatakować samoloty UEF. Gdy już przestaną być problemem, rozkaż swoim bombowcom zniszczyć ekstraktory masy [54].
Mapa znowu ulegnie powiększeniu. Dobuduj jeszcze kilkanaście myśliwców i bombowców, a oprócz tego postaw fabrykę jednostek naziemnych. Z czołgów na razie korzystać nie musimy, gdyż czekające nas zadania tego nie wymagają. A prezentują się one następująco:
Pustkowie na wschodzie jest patrolowane przez wrogie myśliwce. Zniszczenie ich za pomocą własnych maszyn tego typu jest warunkiem wykonania zadania [8] . Bombowcami zniszcz instalacje przeciwczołgowe [4] [55] rozmieszczone w trzech niewielkich bazach na skraju mapy [9] .
![]() [54] | ![]() [55] |
Pora rozpocząć produkcję jednostek naziemnych. Modliszki i Meduzy idealnie nadadzą się do czekającego nas zadania. Polega ono na zniszczeniu ochrony przeciwlotniczej otaczającej miejsce przetrzymywania Symbiontów [5] . Dostya zasugeruje Ci zbudowanie kilku transporterów powietrznych i przewiezienie nimi czołgów oraz artylerii w południowo-wschodni róg mapy. Jeżeli życzysz sobie zaatakować siły UEF od południa, wiedz że w okolicy czają się Aeonowie. Będą oni próbowali zestrzelić Twoje transportery, ale zanim totalnie uniemożliwią Ci przerzucanie jednostek w południowo-wschodni róg, zdążysz tam dostarczyć do kilkunastu czołgów. Każ im zniszczyć ochronę przeciwlotniczą UEF [56], wraz z patrolującymi tę okolicę pojazdami [10] .
Jak zapewne zauważysz, z bazy w północno-wschodnim rogu mapy [6] wychodzą (lub wyjeżdżają) kolejne jednostki. Możemy tę bazę zaatakować bombowcami Zeus lub pojazdami, na przykład Meduzami lub Modliszkami. Radzę wziąć na akcję jednostki lądowe, gdyż ci co przeżyją przydadzą się w kolejnym etapie misji. Najlepiej dobuduj ze trzy fabryki naziemne i we wszystkich produkuj pojazdy.
Tak czy inaczej, musisz stworzyć grupę uderzeniową i kazać jej zniszczyć bazę UEF [11] [57].
![]() [46] | ![]() [57] |
Mapa znów się powiększy i pojawi się kolejne zagrożenie - baza Aeon Illuminati [7] na południu. Do naszych obowiązków należy zlikwidowanie wrogiego dowódcy [12] . By ten cel osiągnąć, Dostya przyśle grupę jednostek naziemnych z poziomu Tech 2 - czołgi, artyleria przeciwlotnicza i wyrzutnie rakiet ziemia-ziemia, wszystkiego po cztery sztuki [58].
Baza Aeonów tak na dobrą sprawę potrafi obronić się tylko przed lotnictwem. Terenu na południu pilnują myśliwce przechwytujące i mobilne wozy p-lot. Jednostki lądowe mogą obawiać się w zasadzie tylko wrogiej OJD [59]. Zbierz około 50 różnej maści pojazdów i pokaż Aeonom kto tu rządzi.
![]() [58] | ![]() [59] |
0
- Supreme Commander - poradnik do gry
- Supreme Commander - poradnik do gry
- Cybranie
- Operacja 1 - Wyzwolenie | Cybranie | Supreme Commander
- Operacja 2 - Artefakt | Cybranie | Supreme Commander
- Operacja 3 - Defragmentacja | Cybranie | Supreme Commander
- Operacja 4 - Komputerowe Tango | Cybranie | Supreme Commander
- Operacja 5 - Otwarcie | Cybranie | Supreme Commander
- Operacja 6 - Wolność | Cybranie | Supreme Commander
- Cybranie
- Supreme Commander - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROJO. Senator

Bardzo obszerny i wyczerpujący spis treści, porządnie dobrane screeny, treść poprawna bez zbędnych "kwiatków". Jednym słowem porządny poradnik wyczerpujący temat i praktycznie wszystko opisujący. Good Job Sandro.
zanonimizowany497041 Junior
Tylko szkoda ze nie ma screnow i opisow wszystkich jednostek (sa tylko opisy z grubsza i bez screnow)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.