Operacja 6 - Kamienny mur (1) | UEF | Supreme Commander
Aktualizacja:
UEF Operacja 6: Kamienny mur

Legenda:
1. Pozycja startowa, główny budynek kompleksu Black Sun;
2. Brakujący element Black Sun;
3. Baza Aeonów;
4. Wieża kontroli Black Sun.
Cele główne:
1. Black Sun musi być chronione;
2. Odzyskaj brakujący element;
3. Zniszcz położoną na wyspie bazę dowódcy Aeonów;
4. Odeprzyj atak Cybran;
5. Pokonaj Arnolda i jego grupę uderzeniową;
6. Wystrzel z Black Sun.
Cele poboczne:
Brak
Opis przejścia:
Znowu zaczynamy z rozbudowaną bazą [1] . To jest już ostatnia operacja i mamy w niej dostęp do całego arsenału UEF. Oczywiście skorzystamy z niego. Zacznij od postawienia dwóch lub trzech silosów atomowych Neandertal w południowej części mapy (pod jednym z pól siłowych jest sporo miejsca na te zabaweczki). Ponadto, musimy sobie trochę ufortyfikować bazę. Spójrz na zdjęcie [40].

[40 - najważniejsze są instalacje p-lot, druga w kolejności jest obrona naziemna, a na końcu artyleria. Buduj właśnie w takiej kolejności.]
Rozpocznij także produkcję supermyśliwców Osa (staraj się ich zawsze mieć około 30-40) i łodzi podwodnych. Samolotami powalcz z wrogimi jednostkami tego samego typu, natomiast łodziami podwodnymi zacznij oczyszczać wody znajdujące się na wschód od Twojej bazy. Pomijając nieustający obowiązek ochrony kompleksu Black Sun [1] , musimy odzyskać jeden element [2] , bez którego nie da się odpalić broni. Po oczyszczeniu terenu z wrogów, co nie powinno być wyjątkowo trudne, zbuduj transporter powietrzny i przewieź komponent [41] do swojej bazy.
Dopiero teraz zaczną się schody. Na południowym wschodzie znajduje się dość duża baza Aeonów, a my musimy ją zniszczyć [3] . Dobrze się do tej roboty nadadzą czołgi-amfibie (choć trzeba będzie ich wybudować bardzo wiele...) i łodzie podwodne (tych już trochę mniej). Podwodniakami oczyszczaj wody z wrogich statków, natomiast czołgami atakuj budynki na wyspie nieprzyjaciela, zaczynając od tych położonych na południowym zachodzie. Gdy wyjdzie do Ciebie wrogi dowódca [42], rozwal go. Mając pod ręką dużą liczbę amfibii (co najmniej 60) można go bez problemu załatwić, nawet pomimo jego zdolności do generowania osobistego pola siłowego.
![]() [41] | ![]() [42] |
0
- Supreme Commander - poradnik do gry
- Supreme Commander - poradnik do gry
- UEF
- Operacja 1 - Czarna Ziemia | UEF | Supreme Commander
- Operacja 2 - Zamieć (1) | UEF | Supreme Commander
- Operacja 2 - Zamieć (2) | UEF | Supreme Commander
- Operacja 3 - Stalowy Rekin | UEF | Supreme Commander
- Operacja 4 - Szczepionka (1) | UEF | Supreme Commander
- Operacja 4 - Szczepionka (2) | UEF | Supreme Commander
- Operacja 5 - Kuźnia | UEF | Supreme Commander
- Operacja 6 - Kamienny mur (1) | UEF | Supreme Commander
- Operacja 6 - Kamienny mur (2) | UEF | Supreme Commander
- Operacja 6 - Kamienny mur (3) | UEF | Supreme Commander
- UEF
- Supreme Commander - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROJO. Senator

Bardzo obszerny i wyczerpujący spis treści, porządnie dobrane screeny, treść poprawna bez zbędnych "kwiatków". Jednym słowem porządny poradnik wyczerpujący temat i praktycznie wszystko opisujący. Good Job Sandro.
zanonimizowany497041 Junior
Tylko szkoda ze nie ma screnow i opisow wszystkich jednostek (sa tylko opisy z grubsza i bez screnow)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.