Supreme Commander: Operacja 4 - Komputerowe Tango

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Cybranie Operacja 4: Komputerowe Tango

Legenda - Operacja 4 - Komputerowe Tango | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

Legenda:

1. Pozycja startowa;

2. Węzeł sieci, baza Aeonów;

3. Stacja 004;

4. Północno-wschodni węzeł;

5. Północno-zachodni węzeł;

6. Główna baza Aeonów z jednostką centralną.

Cele główne:

1. Pokonaj dowódcę Aeonów;

2. Odzyskaj węzeł sieci;

3. Ratuj sieć węzłów;

4. Broń węzła przed atakiem Aeonów;

5. Nie atakuj bazy Aeonów kontrolującej jednostkę centralną;

6. Zajmij północno-wschodni węzeł;

7. Przechwyć północno-zachodni węzeł;

8. Pokonaj dowódcę Aeonów.

Cele poboczne:

1. Ochroń budynki cywilne.

Opis przejścia:

Banalna misja. Na początku musimy się skupić na surowcach oraz produkcji jednostek - czołgów-amfibii, łodzi podwodnych, fregat oraz niszczycieli. Zbuduj kilka dodatkowych ekstraktorów masy, ze dwie fabryki pojazdów naziemnych i lotnicze. Wykonujemy cel numer [1] - usuwamy Aeonów z drogi do węzła sieci.

Przeciwnik jest nieskory do ataków, co trzeba wykorzystać budując OLBRZYMIĄ armię zdolną nie tylko zniszczyć pobliską bazę Aeonów, ale i wykonać resztę zadania. Na zdjęciu poniżej [74] przedstawiona jest najlepsza droga ataku.

[74] - Operacja 4 - Komputerowe Tango | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[74]

Najpierw wyślij łodzie podwodne. Zniszcz nimi wszystkie statki Aeonów krążące przed linią wyrzutni torped. Potem przyślij niszczyciele pod eskortą fregat. Niszczyciele zajmą się zarówno bazą wroga, jak i jego wyrzutniami torped. Fregaty ochronią niszczyciele przed atakami z powietrza.

Gdy zrównasz wrogą bazę z ziemią, wpuść na ten teren czołgi-amfibie, by mogły rozprawić się z wrogą OJD. Gdy już z nią skończysz, przyślij inżyniera do przejęcia węzła sieci [2] .

Zarówno mapa jak i nasza lista zadań zostaną powiększone. Stacja 004 [75] na zachodzie potrzebuje naszej pomocy, a my musimy jej udzielić. Dobrze by było, gdyby przetrwało 80% znajdujących się tam budynków cywilnych [1] . Wyślij tam swoje śmigłowce i czołgi-amfibie. Jednostki latające powinny dać sobie radę z pierwszą falą ataków Aeonów [3] .

Myśliwce przechwytujące nieprzyjaciela będą chciały strącić Twoje śmigłowce, więc albo ustawiaj je w pobliżu dział przeciwlotniczych stacji 004, albo zbuduj trochę własnych myśliwców. Pojawią się również powietrzne transportowce z lekkimi jednostkami lądowymi. Rozwalenie ich [4] to żaden problem, jeżeli wcześniej stworzyłeś dziesiątki jednostek.

Po zatrzymaniu ataku Aeonów mapa zostanie powiększona, a my dostaniemy dwa, a w zasadzie trzy nowe zadania. Chodzi o zajęcie dwóch węzłów komunikacyjnych bez naruszania tej bazy wroga, w której znajduje się tak zwana jednostka centralna [5] . Najpierw zajmiemy się węzłem północno-wschodnim [6] .

Dobrze jest w tym wypadku iść za radą Cybran. Zbuduj jeden powietrzny transporter, inżyniera oraz mobilny generator pola stealth. Załaduj pojazdy do transportera i wysadź je po północnej stronie węzła [76]. Zajmij go (potrwa to momencik) i załaduj jednostki z powrotem do transportera.

[75] - Operacja 4 - Komputerowe Tango | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[75]

[76] - Operacja 4 - Komputerowe Tango | Cybranie | Supreme Commander - Supreme Commander - poradnik do gry

[76]

Przemieść wszystkie swoje amfibie oraz śmigłowce w pobliże głównej bazy Aeonów. Nie atakuj ich jednak - wciąż nie wolno nam tego robić. Po upływie 30 sekund od momentu przejęcia północno-zachodniego węzła, jednostka centralna wyzwoli impuls elektromagnetyczny, który wyłączy całą bazę wroga z wyjątkiem struktur obronnych. Wtedy rozpoczniemy atak.

Wracając do ostatniego węzła [7] : ponownie potrzebny nam jest transporter z inżynierem i generatorem pola stealth na pokładzie. Każ transporterowi lecieć wzdłuż zachodniego skraju mapy, najlepiej tak, by w ogóle wystawał poza nią. Spójrz na mapkę zamieszczoną na początku opisu - białymi strzałkami zaznaczone są trasy przelotu. Wysadź jednostki po północnej stronie węzła i przejmij go.

Po trzydziestu sekundach każ swoim wszystkim dostępnym jednostkom wykonać jeden rozkaz - zaatakować dowódcę Aeonów [8] . Śmigłowcami nadleć tak, by nie nadziały się na obronę przeciwlotniczą (czyli na przykład od północy), a amfibiami przedrzyj się przez linię obrony. Powinieneś do tej pory wyprodukować ich bardzo dużo, więc możemy sobie pozwolić na pewne straty.

Supreme Commander

16 lutego 2007

PC Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze2
2007-06-07
23:53

ROJO. Senator

ROJO.
👍

Bardzo obszerny i wyczerpujący spis treści, porządnie dobrane screeny, treść poprawna bez zbędnych "kwiatków". Jednym słowem porządny poradnik wyczerpujący temat i praktycznie wszystko opisujący. Good Job Sandro.

Komentarz: ROJO.
2007-10-13
20:22

zanonimizowany497041 Junior

Tylko szkoda ze nie ma screnow i opisow wszystkich jednostek (sa tylko opisy z grubsza i bez screnow)

Komentarz: zanonimizowany497041

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl