Misja 4 - The Jacobs Installation | Kampania Terran | StarCraft Remastered
Aktualizacja:
Cele misji:
- Odzyskaj dane z sieci Konfederacji
- Raynor musi przeżyć
Konfederacja jak i koloniści są w środku ewakuacji. Pośród tego chaosu, Arcturus Mengsk uznaje obecną sytuacją, za świetną okazję do wykradnięcia danych z jednej z placówek Konfederatów. Razem z Raynor'em decydujesz się poprowadzić małą drużynę do rajdu w jedno z takich miejsc.
Rozpoczynasz misję w prawym dolnym rogu (1). Masz do dyspozycji Raynor'a (jako Marines) 4 Fierbatów oraz 7 żołnierzy. Przypisz piechotę z miotaczami ognia pod "jedynkę" a resztę pod "dwójkę". W ten sposób będziesz miał pełną kontrolę na swoimi żołnierzami. Jeśli będziesz ich prowadził razem, często piechota Fierbat będzie zostawać z tyłu grupy, gdzie na nic się nie przyda. Muszą być zawsze z przodu, aby w pełni wykorzystać ich zalety.
W tej misji spotkasz pojedynczych wrogów lub małe grupki. Czasami napotkasz ukryte systemy obronne, jak zamontowane w ścianach miotacze ognia lub wyrzutnie rakiet albo ukryte w podłodze wieżyczki przeciwpiechotne. Część z nich będziesz mógł wyłączyć. Jednak cały trik w tej misji polega na trzymaniu swoich ludzi razem, dzięki czemu bez problemu pokonasz wszystkie przeszkody.

Na początku, przejdź przez pierwsze drzwi i omiń pomieszczenie po lewej. Zanim wejdziesz do pomieszczenia z podwójnymi drzwiami, skieruj się w prawą stronę aż dotrzesz do teleportu (2). Znajdziesz się w małym pokoju z minimalną obstawą (3). Możesz aktywować specjalny marker (becon), dzięki któremu uzyskasz dostęp do kamer bezpieczeństwa. Teraz wróć do podwójnych drzwi. W środku czeka cię najtrudniejsza przeprawa z całej misji (4). Jest tam spora grupa Marines oraz maszyna bojowa Golliath. Następnie, idź dalej aż przejdziesz przez drzwi i natrafisz na rozwidlenie dróg. Udaj się do małego pomieszczenia po prawej, dzięki czemu wyłączysz systemy bezpieczeństwa. Od teraz większość ukrytych wieżyczek nie będzie działać.

Teraz udaj się do korytarze po lewej stronie, prowadzącego w górę mapy. Po aktywowaniu markera otworzą się drzwi z Zergami. Możesz teraz pójść drugim korytarzem prowadzącym do góry. Kiedy wjedziesz do dużego pomieszczenia na niższym poziomie, nie podchodź do drzwi po lewej stronie. Dzięki temu unikniesz walki z dodatkowymi oddziałami wroga. Na końcu jest teleport prowadzący do centrali (6). Tutaj będziesz musiał zmierzyć się z kilkoma systemami obronnymi oraz Marines. Od razu rozkaż atakować wieżyczki, możesz je zniszczyć nawet w trakcie animacji aktywowania (7). W ostatnim pomieszczeniu jest snajper, który atakuje z większe dystansu niż twoi żołnierze. Zniszcz go, jako pierwszego, a następnie wyczyść pomieszczenie z reszty wrogów i udaj się do ostatniego markera (8).
0
- StarCraft: Remastered - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania
- Terranie
- Misja 1 - Wasteland | Kampania Terran | StarCraft Remastered
- Misja 2 - Backwater Station | Kampania Terran | StarCraft Remastered
- Misja 3 - Desperate Alliance | Kampania Terran | StarCraft Remastered
- Misja 4 - The Jacobs Installation | Kampania Terran | StarCraft Remastered
- Misja 5 - Revolution | Kampania Terran | StarCraft Remastered
- Misja 6 - Norad II | Kampania Terran | StarCraft Remastered
- Misja 7 - The Trump Card | Kampania Terran | StarCraft Remastered
- Misja 8 - The Big Push | Kampania Terran | StarCraft Remastered
- Misja 9 - New Gettysburg | Kampania Terran | StarCraft Remastered
- Misja 10 - The Hammer Falls | Kampania Terran | StarCraft Remastered
- Terranie
- Kampania
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
katai-iwa Legend
Poradnik jest spoko, jak większość tutaj, ale brakuje części poświęconej kampanii Broodwar, szkoda.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
