StarCraft Remastered: Misja 3 - Desperate Alliance
Aktualizacja:
Cele misji:
- Przeżyj przez 30 minut.
Nie dość, że Konfederacja uważa cię za wroga, to nadal nie podejmuje działań przeciwko Zergom. Kolonia na Mar Sara jest zagrożona atakiem znaczących sił obcych. Jednak Synowie Korhal, chcą tobie pomóc. Będzie to oznaczać współpracę z organizacją terrorystyczną według Konfederacji, ale życie ludzi jest cenniejsze.
W tej misji będziesz siedzieć w jednym miejscu i umacniać swoją pozycję (1). Masz pod dostatkiem surowców, a twoja pozycja to wnętrze miasta, do którego prowadzą dwa wąskie korytarze. Dodatkowo możesz rozstawić jednostki na dachu sklepów pomiędzy tymi korytarzami. Wróg będzie atakował cię dwoma rodzajami coraz większych grup. Pierwszy typ fali to atak lądowy. Pierwsze fale to tylko kilka Zerglingów. Będzie ich coraz więcej i dołączą do nich Hydraliski. Drugi typ fali to Mutaliski, latająca jednostka Zergów. Nie zadaje dużo obrażeń, ale ich atak odbija się od celu i przeskakuje na inną najbliższą jednostkę lub budynek. Wróg będzie rzucał swoje siły na północne wejście (2) oraz południowe (4). Z czasem zwiększysz tam obronę i wyślesz dodatkowe oddziały. Możesz również rozmieścić piechurów na dachu budynku pomiędzy tymi wejściami (3)
Rozpocznij od naprawy wschodniego bunkra (4) oraz nowej jednostki, Vulture. Jest to taki sam ścigacz, jakiego używał Raynor w poprzedniej misji. Po ulepszeniu będzie mógł postawić miny, ale na chwilę obecną skup się na ekonomii. Aktualne siły starczą na pierwsze kilka minut, ale jeśli załadujesz Marines do bunkrów, dzięki czemu będą żyli dłużej. Rozbuduj ekipę SCV i zacznij masowe wydobycie kryształów. Kiedy będziesz miał około 10 robotników, wybuduj rafinerię i przekieruj kilku robotników do wydobycia gazu Vespene. Buduj w międzyczasie Magazyny wewnątrz bazy. Można ich używać również jako mury. Jednak lepiej będzie, jeśli zaczniesz stawiać dodatkowe bunkry w wejściach do twojej bazy.
Po stworzeniu dodatkowych bunkrów, postaw jeszcze 1-2 koszary, aby zwiększyć produkcję piechoty. Oprócz Marines, wybuduj kilku Firebatów i umieść ich w pierwszych bunkrach od strony nadchodzącego wroga. Potem skup się na budowie wieżyczek (Missile Turret) w twojej bazie. Jest to aktualnie twoja jedyna broń przeciwlotnicza, oprócz Marines. Choć Grupy Mutalisków będą nieliczne, przez ich ataki możesz stracić sporo piechoty na ich tępieniu.

Około 15 minuty, powinieneś mieć 20 robotników, po trzy bunkry w każdym wejściu obsadzonych Marines i piechotę Firebat, kilka do kilkunastu wieżyczek w różnych miejscach. Teraz możesz rozpocząć opracowywanie technologii oraz wybudować Fabrykę. Jest w zakładce budowy drugiego poziomu. Jedyna dostępna jednostka w tej misji to wspomniane już wcześniej Sępy (Vulture). Jest tani, kosztuje tylko 75 kryształów i można go naprawiać za pomocą jednostek SCV. Ten szybki pojazd przypominający futurystyczny motor, strzela grantami o małym zasięgu obszarowym. Jest przydatny przeciwko grupom wroga, zwłaszcza Zerglingom, które mają mało punktów życia. Do fabryki, możesz postawić dobudówkę. Tam opracujesz dodatkowe technologię dla jednostek produkowanych w Fabryce. .
Najciekawsza z dostępnych technologii dla Sepów, to możliwość stawiania ukrytych pajęczych min. Od tego momentu możesz umieścić do trzech takich min. Tylko wróg z umiejętnością Detekcja, będzie mógł je wykryć. Jeśli wróg podejdzie blisko, to mina powstanie i podbiegnie do wroga, a wtedy nastąpi detonacja. Rozstaw kilka takich min w pewnej odległości od siebie, przed linią bunkrów. Możesz też pójść krok dalej. Poza twoją bazą, są dwa mosty, przez które przechodzą wszystkie grupy Zergów nacierających na twoją bazę. Po ataku wroga, możesz rozstawić miny na tym moście. W ten sposób następna fala wroga zostanie mocno osłabiona przed atakiem na twoje pozycję.

Najtrudniejsza część misji to ostatnie 5 minut. Najpierw zaatakuję cię duża liczba Mutalisków. Wspomóż te części bazy, które mają za mało wieżyczek i wyślij tam Marines. Następnie przygotuj się do ogromnej ilości Zergów nacierających na obie linie obronne. Jeśli zbudowałeś dostatecznie dużo jednostek w bunkrach, żaden wróg nie przedrze się do środka twojej bazy. Jedyne, co ci pozostaje, to czekać do końca wyznaczonego czasu.
- StarCraft: Remastered - poradnik do gry
- StarCraft Remastered: Poradnik do gry
- StarCraft Remastered: Kampania
- StarCraft Remastered: Terranie
- StarCraft Remastered: Misja 1 - Wasteland
- StarCraft Remastered: Misja 2 - Backwater Station
- StarCraft Remastered: Misja 3 - Desperate Alliance
- StarCraft Remastered: Misja 4 - The Jacobs Installation
- StarCraft Remastered: Misja 5 - Revolution
- StarCraft Remastered: Misja 6 - Norad II
- StarCraft Remastered: Misja 7 - The Trump Card
- StarCraft Remastered: Misja 8 - The Big Push
- StarCraft Remastered: Misja 9 - New Gettysburg
- StarCraft Remastered: Misja 10 - The Hammer Falls
- StarCraft Remastered: Terranie
- StarCraft Remastered: Kampania
- StarCraft Remastered: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
katai-iwa Legend
Poradnik jest spoko, jak większość tutaj, ale brakuje części poświęconej kampanii Broodwar, szkoda.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
