StarCraft Remastered: Misja 6 - Norad II
Aktualizacja:
Cele misji:
- Obroń rozbity krążownik Norad II
- Sprowadź Raynor'a i dwa transportowce (Dropship) do miejsca katastrofy.
Krążownik Norad II, którym dowodził Edmund Duke, rozbił się na powierzchni Antiga. Jego wrak jest teraz otoczony przez hordy Zergów, a Mengsk chcę przeprowadzić akcję ratunkową. Rozpoczynasz grę z Raynorem oraz małą grupką żołnierzy. Udaj się do bazy Konfederatów po lewej stronie, która do ciebie dołączy. Po drodze spotkasz niewielki oddział Zergów. Po chwili odsłoni się tobie miejsce katastrofy. Rozbitkowie zostaną przekazani pod twoją kontrolę. Napraw bunkry oraz Goliathy. Postaw również dwie wieżyczki i wpakuj Marines i SCV do bunkrów. Wokół tego miejsca Zergowie rozstawili liczne wieżyczki przeciwlotnicze oraz lotnictwo. Jest też kilka wieżyczek przeciwpiechotnych - Sunken Colony.

Skup się na rozbudowie bazy. Zacznij od powiększenia ekipy SCV. Następnie wybuduj bunkry i wieżyczki wokół swojej bazy. Ufortyfikuj zwłaszcza północną część bazy (1). Postaw dodatkowe budynki produkcyjne wraz z dobudówkami i nie zapomnij o wybudowaniu nowego budynki, jakim jest Armory. Tutaj wzmocnisz swoją armię dodatkowymi technologiami dla jednostek mechanicznych oraz lotnictwa.

W tej misji są dwie armie Zergów. Pomarańczowy przeciwnik jest w górnej części mapy i będzie atakował miejsce katastrofy lub bazę, w różnych odstępach czasu. Niebieski jest pośrodku mapy i skupi się na atakowani bazy. Zawsze będzie atakował od najsłabszej strony i obierze za główny cel twoją Kwaterę Dowodzenia. Co jakiś czas obie hordy będą wysyłać coraz większe grupy Zergów na twoje pozycji. Raz będzie to atak lądowy, innym razem desant z ich stworzeń-matek, czyli Overlordów. Posiadają zdolność detekcji i są to mobilne magazyny Zergów. Przeciwnik posiada dużą ilość detektorów w tej misji, więc budowanie Wraithów czy ustawianie min w tej misji nie zda egzaminu. Najlepiej jest postawić na duże ilości jednostek lądowych. Najpierw stwórz duże grupy Marines, a potem przerzuć się na Goliathy. Są to jednostki mechaniczne, więc można je naprawiać. Posiadają większy atak lądowy, potężne rakiety przeciwlotnicze i trzy raz więcej punktów życia niż Marines. Po każdej walce, wycofaj uszkodzone jednostki i rozpocznij naprawy. W ten sposób dłużej skorzystasz z nich podczas bitwy.
Jest kilka sposobów na ukończenie tej misji.
Pierwszy sposób jest łatwy, ale wymaga czasu. Zmasowany atak lądowy i zniszczenie obu baz wroga. Wybuduj pełną drużynę Marines oraz Goliatów. Do bazy Niebieskich Zergów prowadzą dwie drogi. Z prawej, pomiędzy wzniesieniami jest usiana wieżyczkami i zakopanymi jednostkami. Natomiast druga, z lewej prowadzi na wzniesienie (3), które okrąża bazę i pozwala wejść od tyłu (4). W ten sposób możesz zniszczyć Kwaterę Główną Zergów, które jest jednocześnie ich budynkiem produkcyjnym (5). Tą samą drogą możesz dostać się do bazy pomarańczowego Zerga, które posiada mniej wieżyczek, ale więcej lotnictwa (6). Po zniszczeniu tych dwóch baz, możesz dostać się do wzniesienia, które jest wokół miejsca katastrofy (7). Zniszcz wieżyczki aż strefa stanie się bezpieczna dla Raynor'a oraz transportowców (8). Ta metoda jest prosta, ale potrzeba więcej czasu na jej zrealizowanie.

Drugi sposób jest trochę trudniejszy, ale zaoszczędzi sporo czasu. Skupisz się na utorowaniu drogi powietrznej dla transportowców wraz z Raynor'em. Nie będziesz zajmował się bazami wroga na północy mapy. Najpierw rozbuduj bazę i zapewnij sobie zaplecze ekonomiczne. Teraz masz kilka możliwości.
Możesz załadować transportowce piechotą Marines i/lub Goliathami. Na brzegu lewej strony płaskowyżu, wokół rozbitego krążownika, są dwa miejsca poza zasięgiem wieżyczek przeciwlotniczych lub w zasięgu tylko jednej (1). W tych dwóch wystających cyplach, wyładuj swoje jednostki lądowe i skup się na niszczeniu wieżyczek Sunken Colony oraz Mutalisków. Następnie rozpocznij eksterminację reszty wieżyczek i zabierz drogą powietrzną Raynor'a ze swojej bazy do Duke'a (2).

Inny sposób to zebranie Goliathów z miejsca katastrofy i podejście do rampy (1). Zakopani Zergowie rzucą się na twoich żołnierzy. Jeśli ci się nie uda i stracisz większość żołnierzy, to rozpocznij misję od nowa. Miejsce katastrofy nie obroni się wtedy długo. Po zniszczeniu Zergów wycofaj się do bunkrów i napraw uszkodzone maszyny. Teraz zbierz wszystkich żołnierzy i zniszcz wieżyczkę na wzniesieniu a potem następną, która jest w niewielkiej odległości w dół mapy (2). Sprowadź żołnierzy z powrotem do bunkrów wokół wraku krążownika. Weź jednego SCV i nakaż mu budowę Koszar, Fabryki i Portu Kosmicznego. Dodatkowo wybuduj bunkier i wieżyczkę przy rampie, poza zasięgiem wrogich wieżyczek. Zbierz grupę 12 żołnierzy i rozpocznij oczyszczanie wzniesienia w prawą stronę, poniżej miejsca katastrofy. Teraz wystarczy wybudować dwa transportowce i sprowadzić Raynor'a do markera.

Trzeci sposób jest dość brawurowy, ale i najszybszy. Zbuduj kilka transportowców i załaduj po 1 SCV oraz Raynor'a na ich pokład. Cała grupa niech przeleci tuż przy dolnej krawędzi mapy do prawego dolnego rogu (1). Zrób krótki przystanek na naprawy (2). Załaduj wszystkich na statki i leć teraz do miejsca katastrofy, trzymając się prawej strony. Zergowie nie mają tam wieżyczek przeciwlotniczych, a tylko paru zakopanych Hydralisków (3).
- StarCraft: Remastered - poradnik do gry
- StarCraft Remastered: Poradnik do gry
- StarCraft Remastered: Kampania
- StarCraft Remastered: Terranie
- StarCraft Remastered: Misja 1 - Wasteland
- StarCraft Remastered: Misja 2 - Backwater Station
- StarCraft Remastered: Misja 3 - Desperate Alliance
- StarCraft Remastered: Misja 4 - The Jacobs Installation
- StarCraft Remastered: Misja 5 - Revolution
- StarCraft Remastered: Misja 6 - Norad II
- StarCraft Remastered: Misja 7 - The Trump Card
- StarCraft Remastered: Misja 8 - The Big Push
- StarCraft Remastered: Misja 9 - New Gettysburg
- StarCraft Remastered: Misja 10 - The Hammer Falls
- StarCraft Remastered: Terranie
- StarCraft Remastered: Kampania
- StarCraft Remastered: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
katai-iwa Legend
Poradnik jest spoko, jak większość tutaj, ale brakuje części poświęconej kampanii Broodwar, szkoda.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
