StarCraft Remastered: Misja 2 - Into the Flames
Aktualizacja:
Cele misji:
- Odwróć uwagę Zergów, aż Fenix zajmie pozycję
- Zabij Cerebrate Zergów
- Fenix musi przeżyć
Tassadar skontaktował się z resztą Protossów i przekazał ważna informację na temat Zergów i sposobie ich działania oraz organizacji. Dzieli się wiedzą na temat Cerabrates, dowódców roju Zergów. Jeśli taki osobnik zostanie zabity, to efektywność działania sił Zergów znacząco osłabnie. Fenix sprowadzi wsparcie, jednak potrzebuje czasu na dotarcie we wskazane miejsce. Twoim zadaniem jest pomoc w ubiciu jednego z Cerebrate w pobliżu waszych pozycji.

Rozpoczynasz misję na wzniesieniu, przy lewej krawędzi mapy (1). Twoim pierwszym zdaniem jest odczekanie 15 minut, aż przybędzie Fenix. Rozbuduj bazę i zapewnij sobie stałe dostawy surowców. Każda rampę zabezpiecz przynajmniej dwoma wieżyczkami i rozstaw po kilku Zelotów (2). Ataki Zergów będą częste, ale niezbyt silne. W tej misji otrzymasz do dyspozycji nowy budynek. Jest to Shield Battery. Ten budynek magazynuje energię, którą możesz wykorzystać do uzupełnienia utraconych tarcz. Można użyć tylko na jednostkach. Wykorzystaj podczas obrony albo do szybkiego uzupełnienia straconych osłon. Zanim Fenix dotrze do wyznaczonego miejsca, zacznij szkolenie wojsk i przygotuj 1-2 drużyny Zelotów oraz Dragoonów.

Fenix pojawi się w prawym górnym rogu mapy, tuż nad Hatchery i polem minerałów wroga (3). W jego grupie są trzy jednostki mechaniczne typu Reaver. Spotkałeś już te potężne maszyny w kampanii Zergów. Ich potężny atak ma jedną słabość. Pociski musisz produkować za 15 kryształów, a każdy Reaver może składować do 5 sztuk. Mają jednak duży zasięg i właśnie tą zaletę powinieneś jak najczęściej używać. Skup się na zniszczeniu kwatery głównej wroga. Na twoje szczęście Zergowie mają tylko jeden Hatchery w tej misji, ale spore ilości lotnictwa i wieżyczek będą ciągle dawać w kość twoim żołnierzom. Połącz wojska z głównej bazy z oddziałem Fenix'a.

Na drodze do złączenia wojsk, będą stały liczne wieżyczki Sunken Colony i poukrywane wojska Zergów (4). Jednak po dołączeniu do grupy szturmowej, sam atak na Cerebrate nie powinien być trudny. Do tego momentu Zergowie nie powinni mieć Hatchery ani większości wojsk lądowych. Pamiętaj, aby posuwać się powoli. Niech jednostki Reaver atakują wieżyczki, a Dragooni będą w pobliżu ich pozycji, jeśli jakiś Mutalisk zdecyduje się wrócić (5). Sam Zerg Cerebrate nie dysponuje żadnym atakiem, a tylko dużą ilością punktów życia. Po zniszczeniu tej jednostki, misja zakończy się sukcesem.
- StarCraft: Remastered - poradnik do gry
- StarCraft Remastered: Poradnik do gry
- StarCraft Remastered: Kampania
- StarCraft Remastered: Protosi
- StarCraft Remastered: Misja 1 - First Strike
- StarCraft Remastered: Misja 2 - Into the Flames
- StarCraft Remastered: Misja 3 - Higher Ground
- StarCraft Remastered: Misja 4 - The Hunt for Tassadar
- StarCraft Remastered: Misja 5 - Choosing Sides
- StarCraft Remastered: Misja 6 - Into the Darkness
- StarCraft Remastered: Misja 7 - Homeland
- StarCraft Remastered: Misja 8 - The Trial of Tassadar
- StarCraft Remastered: Misja 9 - Shadow Hunters
- StarCraft Remastered: Misja 10 - Eye of the Storm
- StarCraft Remastered: Protosi
- StarCraft Remastered: Kampania
- StarCraft Remastered: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
katai-iwa Legend
Poradnik jest spoko, jak większość tutaj, ale brakuje części poświęconej kampanii Broodwar, szkoda.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
